Belediyeye Memur Alımı Yapılacak!

İŞKUR, Şarköy Belediyesine KPSS 50,55,60 ve 80 Puan şartıyla memur alımı yapılacağını duyurdu. Yayımlanan ilana göre Şarköy Belediyesine toplamda 14 memur alımı yapılacak. Başvurular 16.10.2020 tarihinde sona erecektir. 

Başvuru Şartları 

a) İlan edilen unvanlar için son olarak mezun olunan okul itibarıyla, öğrenim şartını taşımak ve bu öğrenimle ilgili olarak, Önlisans 2018-KPSSP93 ve Lisans 2018-KPSSP3 türünde Kamu Personeli Seçme Sınavından (KPSS) alım yapılacak unvanların karşısında belirtilen puan türlerinden, belirtilen asgari KPSS puanını almış olmak.

b) Kadrolar için alanında belirtilen önlisans ve lisans programlarından mezun olmuş olmak,

c) Daha önce çalıştığı kamu kurum ve kuruluşlarından disiplinsizlik veya ahlaki nedenlerle çıkarılmış olmamak,

d) Belediye Trafik Memuru kadrolarına atanacaklar için 13/10/1983 tarihli ve 2918 sayılı Karayolları Trafik Kanunu hükümlerince verilen en az B sınıfı sürücü belgesine sahip olmak,

İstenilen Belgeler 

Başvuru sırasında; Başvuru Formu, Kurumumuzdan ya da belediyemizin internet sitesinden (www.sarkoy.bel.tr) temin edilecektir.

Başvuru formuna aşağıdaki belgeler eklenecektir.

a) Nüfus cüzdanı veya kimlik kartının fotokopisi,

b) Diploma veya mezuniyet belgesinin aslı ya da noter onaylı örneği veya e-devlet üzerinden alınacak barkotlu mezuniyet belgesi, (Aslı ibraz edilmek kaydıyla suretleri belediyemizce tasdik edilebilir)

c) Yabancı Okul Mezunları için Denklik Belgesinin aslı veya noter onaylı örneği, (Aslı ibraz edilmek kaydıyla suretleri belediyemizce tasdik edilebilir)

ç) KPSS Sonuç Belgesinin ÖSYM sitesinden alınan doğrulama kodlu bilgisayar çıktısı,

d) Erkek adayların askerlikle ilişiği olmadığına dair beyanı,

e) Görevini devamlı olarak yapmaya engel bir durumu olmadığına dair beyanı,

f) 2 adet biyometrik fotoğraf, (1 adedi forma yapıştırılacak)

g) Sürücü belgesinin aslı veya noter onaylı örneği, (Aslı ibraz edilmek kaydıyla suretleri belediyemizce tasdik edilebilir)

Başvuru Yeri ve Tarihi 

a)Adaylar, başvuru esnasında istenilen belgeleri ile birlikte 12/10/2020 tarihinden itibaren 16/10/2020 günü mesai bitimine kadar (mesai günlerinde saat:09.30-16:30 arasında) Belediyemiz İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğüne (İstiklal Mahallesi İsmail Hakkı Özgen Cad. No: 17 Şarköy/TEKİRDAĞ) müracaatlarını yapabileceklerdir.

b) Elektronik ortamda, Belediyemizin www.sarkoy.bel.tr internet adresine,

c) Başvurular şahsen veya iadeli taahhütlü posta yoluyla yapılacaktır.

d) Eksik bilgi ve belgelerle ya da nitelikleri uygun olmadığı halde yapılan başvurular, belediyemizce değerlendirmeye alınmayacaktır.

e)Postadaki gecikmeler ve duyuruda belirtilen süre içinde yapılmayan başvurular dikkate alınmayacaktır.

- KPSS Cafe, Belediye bölümünde yayınlandı
https://www.kpsscafe.com.tr/haber/5492150/belediyeye-memur-alimi-yapilacak