Kaspersky, World Branding Awards’da Yılın Markası seçildi!

Kaspersky, World Branding Awards’ta Anti Virüs Yazılımı kategorisinde Yılın Markası ödülünü kazandı. Kaspersky, World Branding Forum’un ödül etkinliğinde gerçekleşen benzersiz değerlendirme ve oylama süreci sonunda bu unvana layık görüldü.

Teknoloji 25.11.2019, 11:06
41
Kaspersky, World Branding Awards’da Yılın Markası seçildi!

Londra’daki Kensington Sarayı’nda düzenlenen etkinlik, dünyanın en iyi markalarını gösterdikleri başarı için ödüllendiriyor. Etkinlik ayrıca global markalara bir araya gelip birbirlerinin başarıları hakkında bilgi edinme fırsatı sunuyor.

Değerlendirme süreci; marka değeri, açık oylama ve tüketici pazar araştırması olmak üzere üç aşamada gerçekleşiyor. World Brand Forum, gelir yaklaşımı modeli üzerine bir finansal değerlendirme yapıyor ve adayların her biri için bir pazar araştırması puanı hesaplıyor. Kullanıcılar da internet üzerinden yapılan oylama ile fikirlerini belirtiyor. Tüm bu süreç sonunda Kaspersky olağanüstü markalar arasında yer aldı.

Kaspersky bu yılın başında görsel kimliğini ve temel şirket felsefesini güncellemek için markasını yenilemişti. Yeni marka kimliği şirketin gelecek vizyonunu ve iş yaklaşımını yansıtıyor. Bir anti virüs laboratuvarı olmanın ötesine geçen Kaspersky, gelişmiş ve kapsamlı güvenlik çözümleri ve hizmetleri sunan bir teknoloji lideri haline geliyor. Yeni marka kimliği ayrıca şirketin odağını ‘siber güvenlikten’, daha geniş bir kavram olan ‘siber bağışıklığa’ dönüştürmesini de simgeliyor. Güvenli tasarıma sahip bağlantılı sistemlerin geliştirilmesine destek veren Kaspersky, gelecek için daha yüksek endüstri standartları belirlenmesini sağlıyor.

Yılın Markası ödülünü kazandığımız için çok mutluyuz. Kaspersky olarak marka kimliğimizi yenilediğimiz bu yılda bu ödülü kazanmak bizim için ayrıca önemli. Dünya 1997’de kurulduğumuz dönemdekinden çok farklı bir yer. Artık dünyanın yeni ihtiyaçları var ve biz de bu ihtiyaçları yalnızca bugün için değil gelecekte de karşılamak için yenilenmeliyiz. Yeni marka kimliğimiz yalnızca bir logo değişikliğinden ibaret değil, yaptığımız işi her açıdan biçimlendiren bir felsefeyi temsil ediyor. Siber tehditlere karşı bağışıklık kazanmış, daha güvenli bir dünya için kuruyoruz. Tüm insanların ve kurumların teknolojiyi güvenle kullanıp daha iyi hale getireceği, Kaspersky ürün ve hizmetlerinin buna destek olacağı bir dünya için çalışıyoruz.” diyen Kaspersky Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı Andrew Winton, sözlerini şöyle tamamladı:

İş ortaklarımız ve müşterilerimiz yeni markamız hakkında harika yorumlar yaptı. Şirketimize ve sektörümüze yeni bir yol açan bu değişikliklerin, işlerini Kaspersky ile birlikte büyütmeleri için iş ortaklarımıza daha çok neden sunacağına inanıyoruz.”

Kaspersky yeni marka kimliğinin tasarım, geliştirme ve uygulanma sürecinde çeşitli ajanslarla birlikte çalıştı. Veri ve teknoloji üzerine odaklanmış bir kreatif ajans olan Wunderman Thompson, marka platformunun ve ‘Geleceği Sunma’ felsefesinin oluşturulmasına yardımcı oldu. Şirketin özünde bağlı kaldığı üst düzey yazılım mühendisliği uzmanlığını temsil eden yeni görsel kimlik ve logo ise Moving Brands adlı ajans tarafından tasarlandı.

KPSS Cafe mobil uygulamalarını indirerek yeni ilanlardan ve gelişmelerden anında haberdar olabilirsiniz. IOS uygulaması veya Android Uygulaması yeni yayınlanan ilanlardan ve son dakika gelişmelerden haberdar olmanız için cep telefonunuzda olması gereken tek uygulamadır. Aynı zamanda Kpss Cafe'yi twitterfacebook ve instagram gibi sosyal medya platformlarından da takip edebilirsiniz.

Yorumlar (0)
Yeni Nesil E Ticaret Çözümleri için OmniTicaret!
açık
Günün Anketi Tümü
Yerli Otomobili Beğendiniz mi?
Yerli Otomobili Beğendiniz mi?
Namaz Vakti 17 Ocak 2020
İmsak 06:32
Güneş 08:01
Öğle 13:04
İkindi 15:35
Akşam 17:57
Yatsı 19:20
Puan Durumu
Takımlar O P
1. Sivasspor 17 37
2. Başakşehir 17 33
3. Trabzonspor 17 32
4. Fenerbahçe 17 31
5. Beşiktaş 17 30
6. Alanyaspor 17 29
7. Galatasaray 17 27
8. Malatyaspor 17 24
9. Gaziantep FK 17 24
10. Göztepe 17 23
11. Denizlispor 17 22
12. Çaykur Rizespor 17 20
13. Gençlerbirliği 17 18
14. Kasımpaşa 17 15
15. Konyaspor 17 15
16. Antalyaspor 17 14
17. Ankaragücü 17 12
18. Kayserispor 17 10
Takımlar O P
1. Hatayspor 17 36
2. Erzurum BB 17 30
3. Keçiörengücü 17 28
4. Menemen Belediyespor 17 28
5. Akhisar Bld.Spor 17 27
6. Bursaspor 17 27
7. Ümraniye 17 25
8. Adana Demirspor 17 24
9. Balıkesirspor 17 24
10. Altay 17 24
11. Fatih Karagümrük 17 23
12. Giresunspor 17 21
13. İstanbulspor 17 19
14. Altınordu 17 18
15. Osmanlıspor 17 13
16. Boluspor 17 13
17. Adanaspor 17 12
18. Eskişehirspor 17 6
Takımlar O P
1. Liverpool 21 61
2. Man City 22 47
3. Leicester City 22 45
4. Chelsea 22 39
5. M. United 22 34
6. Sheffield United 22 32
7. Wolverhampton 22 31
8. Tottenham 22 30
9. Crystal Palace 22 29
10. Arsenal 22 28
11. Everton 22 28
12. Southampton 22 28
13. Newcastle 22 26
14. Brighton 22 24
15. Burnley 22 24
16. West Ham 21 22
17. Watford 22 22
18. Aston Villa 22 21
19. Bournemouth 22 20
20. Norwich City 22 14
Takımlar O P
1. Barcelona 19 40
2. Real Madrid 19 40
3. Atletico Madrid 19 35
4. Sevilla 19 35
5. Real Sociedad 19 31
6. Valencia 19 31
7. Getafe 19 30
8. Athletic Bilbao 19 29
9. Villarreal 19 28
10. Granada 19 27
11. Levante 19 26
12. Osasuna 19 24
13. Real Betis 19 24
14. Real Valladolid 19 21
15. Deportivo Alaves 19 20
16. Eibar 19 19
17. Celta de Vigo 19 15
18. Mallorca 19 15
19. Leganés 19 14
20. Espanyol 19 11
Yeni Sayımız
Günün Karikatürü Tümü