İzmir Belediyesi KPSS 60 Puan İle Evlendirme Memuru Ve VHKİ Alımı Yapıyor

İzmir Karaburun Belediyesi bünyesinde bulunan personel eksikliğini gidermek amacıyla kamu personeli alımı ilanı açtı. Evlendirme memuru ve VHKİ unvanı ile yapılacak alımda 2020 KPSS lisans'tan en az 60 puan şartı aranmaktadır.

Haber albümü için resme tıklayın

Karaburun Belediyesi Evlendirme memuru ve VHKİ alımında başvurular 16-18 Ağustos 2021 tarihleri arasında belediyeye şahsen gidilerek yapılacaktır. Başvuru için istenilen belgeler şu şekilde;

Sınava girmek isteyen adaylar, www.karaburun.bel.tr adresi üzerinden temin edecekleri BAŞVURU FORMUNA aşağıdaki belgeleri ekleyecektir.

1. Nüfus cüzdanı veya kimlik kartının fotokopisi (Aslı ibraz edilmek kaydıyla suretleri belediyemizce tasdik edilebilir).

2. Diploma veya mezuniyet belgesinin aslı veya noter onaylı örneği veya e-devlet üzerinden alınacak barkodlu mezuniyet belgesi (Aslı ibraz edilmek kaydı ile suretleri belediyemizce tasdik edilebilir.)

3. Yabancı okul mezunları için Denklik Belgesinin aslı veya noter onaylı örneği (Aslı ibraz edilmek kaydı ile suretleri belediyemizce tasdik edilebilir.)

4. KPSS sonuç belgesinin ÖSYM sitesinden alınan barkodlu bilgisayar çıktısı.

5. Erkek adaylar için askerlikle ilişiği olmadığına dair beyanı.

6. Görevini devamlı olarak yapmaya engel bir durumu olmadığına dair beyanı.

7. 2 adet biometrik fotoğraf (1 adedi forma yapıştırılacak).

8. Veri hazırlama ve Kontrol İşletmeni kadrosu için Milli Eğitim Bakanlığı onaylı bilgisayar işletmeni sertifikasına
sahip olmak veya mezun olduğu okulda bilgisayar dersi gördüğünü belgelemek,

Belirtilen başvuru tarihlerinde elektronik ortamda veya posta yoluyla yapılan başvurularda fotokopisi gönderilen
belgelerin aslının sınav tarihine kadar kurumumuza ibraz edilmesi gerekmektedir. (Aslı ibraz edilmek kaydıyla
suretleri belediyemizce tasdik edilecektir.)

Başvuru Tarihleri Şekli Ve Süresi

a) Adaylar, başvuru esnasında istenilen belgeleri ile birlikte 16.08.2021 tarihinden 18.08.2021 tarihleri arasında ve mesai saatleri içerisinde (08:30 – 12:30 / 13:30 – 17:30) müracaatlarını yapabileceklerdir.

b) Adaylar başvuru belgelerini;

c) Elektronik ortamda belediyemiz personel@karaburun.bel.tr adresine, şahsen veya iadeli taahhütlü posta yoluyla Merkez mahallesi Başkomutan Atatürk Caddesi No:4 Karaburun/İzmir adresine gönderilebilecektir.

d) Eksik bilgi ve belgelerle ya da nitelikleri uygun olmadığı halde yapılan başvurular, belediyemiz tarafından görevlendirilecek sınav kurulu tarafından değerlendirmeye alınmayacaktır.

25 Haz 2021 - 22:06 - Belediye


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak KPSS Cafe Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan KPSS Cafe hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler KPSS Cafe editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı KPSS Cafe değil haberi geçen ajanstır.




Anket Memur Ve Personel Alımlarında Yaş Şartı Esnetilmeli mi?