Antalya Akseki Belediyesi Mühendis ve Mimar Alımı Yapacak

Antalya Akseki Belediyesi 2 mühendis ve 2 Mimar olmak üzere 4 personel alımı için ilan yayımladı. Akseki Belediyesi memur alımı ilanına başvurular 15 Nisan 2021- 22 Nisan 2021 tarihleri arasında yapılacaktır.

Haber albümü için resme tıklayın

Belediye tarafından yayımlanan ilanda Akseki Belediye Başkanlığı bünyesinde 657 sayılı Devlet memurları Kanununa tabi olarak istihdam edilmek üzere 2 Mühendis ve 2 Mimar alımı yapılacağı vurgulanırken ilana başvuru için 2020 KPSS'den en az 70 puan alınması koşulu istenmektedir. Akseki belediyesi memur alımı için Diğer Başvuru şartları şu şekilde;

1.Türk Vatandaşı Olmak,

2. Kamu Haklarından Mahrum bulunmamak,

3. Erkek Adaylar için Askerlik durumu itibariyle,askerlikle ilgisi bulunmamak veya Askerlik çağına gelmemiş bulunmak yada askerlik çağına gelmiş ise muvazzaf askerlik hizmeti yapmış yahut ertelenmiş veya yedek sınıfa geçirilmiş olmak,

4. Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek akıl hastalığı veya bedensel engeli bulunmamak,

5. İlan edilen kadrolar için aranan diğer başvuru şartlarını taşımak,

Özel Başvuru Şartları

a) İlan edilen kadrolar için, mezun olunan okul itibarıyla öğrenim şartlarını taşımak ve bu öğrenimle ilgili olarak 2020 yılı Kamu Personeli Seçme Sınavından (KPSS) alım yapılacak kadroların karşısındaki puan türünden belirtilen asgari KPSS puanını almış olmak .

b) 13.10.1983 tarihli ve 2918 sayılı Karayolları Trafik Kanunu hükümlerince verilen en az B sınıfı sürücü belgesine sahip olmak.

c) Daha önce çalıştığı kamu kurum ve kuruluşlardan disiplinsizlik veya ahlaki nedenlerle çıkarılmış olmamak,

d) İngilizce YDS’de en az (D) düzeyinde puan almış olmak veya buna denk kabul edilen ve uluslararası geçerliliğibulunan bir belgeye sahip olmak,

Başvuru Tarihleri Ve Şekli

a) Adaylar, sözlü ve uygulamalı sınava katılabilmek için ;
Adaylar,başvuru esnasında istenilen belgeleri ile birlikte 15.04.2021 tarihinden 22.04.2021 tarihleri arasında ve mesai saatleri içerisinde (10:00 – 12:30 / 13:00 – 16:00) müracaatlarını yapabileceklerdir.

b) Aday başvuru belgelerini;
Elektronik ortamda belediyemiz [email protected] adresine şahsen veya iadeli taahütlü posta yoluyla Akseki Belediye Başkanlığı Belediye Hizmet Binası Boğaz Mahallesi Rasih Kaplan Cad. NO:39 Akseki / ANTALYA adresine gönderilebilecektir.(Geciken postalardan Belediyemiz Sorumlu olmayacaktır.

c) Eksik bilgi ve belgelerle yada nitelikleri uygun olmadığı halde yapılan başvurular,belediyemiz tarafından görevlendirilecek sınav kurulu tarafından değerlendirmeye alınmayacaktır.

d) Postadaki gecikmeler ve duyuruda belirtilen süreler içinde yapılmayan başvurular dikkate alınmayacaktır.

06 Mar 2021 - 19:23 - Belediye


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak KPSS Cafe Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan KPSS Cafe hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler KPSS Cafe editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı KPSS Cafe değil haberi geçen ajanstır.




Anket Memur Ve Personel Alımlarında Yaş Şartı Esnetilmeli mi?