Bankaların Müşteri Hizmetleri Direk Bağlanma 2021 Adımları

Bankalar ve banka uygulamaları ve banka numaraları hayatı ne kadar kolaylaştırsa da bazen uzun beklemeler sonucu cevapsız kalınan telefonlar insanın c...

Bankalar ve banka uygulamaları ve banka numaraları hayatı ne kadar kolaylaştırsa da bazen uzun beklemeler sonucu cevapsız kalınan telefonlar insanın canını sıkabiliyor. Bu sorundan muzdaripseniz bu yazımız tam size göre olacaktır. Siz de işinizi banka müşteri hizmetleri ile kısa sürede halletmek isterseniz aşağıdaki banka listelerinden seçeceğiniz bankanızın adımlarını takip ederek bunu nasıl kısa bir sürede yapabileceğinizi bulabilirsiniz.

Bankalar, hepimizin hayatında önemli ve işlevsel bir yer taşır. Eski zamanlardaki gibi borç isteme, yardım isteme gibi şeylerin yerine artık bankalar çoğu insana kredi, kart, taksitlendirme gibi faydalar sağlayarak hizmet etmektedir. Bu yüzden kimse kimseye muhtaç durumda olmamaktadır. Tüm bunların yerine seçtiğiniz bankaya giderek yapacağınız kredi başvurusu ardından kredinizi ihtiyaçlarınız doğrultusunda kullanabilirsiniz. Bu bankalar arasından seçim yapmanız gerektiğinde ise faiz oranlarına bakmanızı tavsiye ederiz. Bazı bankalar yüksek oranda faiz uygularken bazı bankalar ise bu faizi düşük tutabilir.

Sitemizde bulunan yazılar arasından bu faiz oranlarını ve bankaların tekliflerini, içeriklerini inceleyerek size en uygun olan krediyi bulabilirsiniz. Telefon bankacılığı uzun yıllardır kullanılmaktadır. Telefon bankacılığı her ne kadar çok kullanılsa da uzun süreler bekleme ve bazen cevapsız kalması nedeni ile internetin de artan populeritesi ile kullanımı azalmış yerini internet bankacılığına bırakmıştır. İnternet bankacılığı şu an ne kadar yaygın olsa da bu yöntemi kullanmak istemeyen insanlarda bulunmaktadır.

İnternet bankacılığı her özelliği kapsamadığından da telefon bankacılığı tercih edilebilir. Siz de telefon bankacılığında menüleri karıştırmak ve bağlantı sorunu çekmek istemiyorsanız sağlıklı bir diyalog kurarak işlemini başarılı bir şekilde sonuçlandırmak istiyorsanız kullanıcılar için tüm bankaların müşteri hizmetleri adımlarını ve numaralarını bu yazımızda sizlerle paylaşacağız.


Garanti Bankası Müşteri Hizmetleri Bağlanma 2021


Garanti Bankası siz kullanıcılarına ses ile yönlendirme yapabilme özelliği sayesinde sadece kısa süreli bir arama yapılarak menü üzerinden kolayca işleminizi yapabilirsiniz. Hesap numaranıza ek çok fazla soru olmadan kısa bir sürede işleminiz tamamlanır. Bu adımlar sayesinde kredi borcunuzu, hesap bakiyenizi öğrenebilir bunlar üzerinde değişiklikler yapabilirsiniz.

Bunun için gereken Garanti Bankası müşteri hizmetleri numarası olan 0 850 222 0 333 no’lu telefonu aramanızdır. Bu aramadan sonra bant sizi menüye aktaracaktır. Menüden 1’i seçerek bir sonraki aşamaya geçin. Ardından 3 numaralı tuşa basın. En son da ise 5 numaralı tuşu seçerek müşteri hizmetleri görevlisine bağlanın. Bu işlem sırasında yoğunluğa bağlı olarak görevli sizi kısa bir süre bekletebilir ardından aktarılırsınız.


Denizbank Müşteri Hizmetlerine Bağlanma 201


Denizbank işleminiz için internet bağlantısını tercih edebileceğiniz gibi müşteri hizmetleri aracılığı ile de işleminizi tamamlayabilirsiniz.  Bunun için gereken Denizbank müşteri hizmetlerinin 0850 222 08 00 veya 444 0 800 numaralarından birini seçerek aramanız gerekmektedir. Karşınıza herkese sunulan bir sesli bant gelecektir. Bu bant eşliğinde Türkiye Cumhuriyeti kimlik numaranızı ekrana girmeniz beklenilir.

Bunun yanında bankamatik için kullandığınız kartınızın son 4 numarasını da tuşlamanız gerekir. Tüm bu bilgilerinizi girdikten sonra ise önce 5 numaralı tuşa basın. Ardından yine 5’i seçin ve sonunda 0 tuşuna basın. Bu tuşlamalardan bir süre sonra Denizbank yetkili müşteri hizmetleri görevlilerinden birine aktarılacaksınız ve sorununuzu çözmeleri için size yardımcı olacaklar.

Akbank Müşteri Hizmetleri Bağlanma 2021


Akbank her zaman çok fazla sayıda müşterisi bulunan bir bankadır. Bu yüzden müşteri hizmetleri çağrı merkezi meşgul olmaktadır. Bu sorunla karşılaşmamak için siz de Akbank’ı kendi sitesinden internet bankacılığını kullanarak sıra beklemeden işleminizi halledebilirsiniz. Buna rağmen işleminiz konusunda size yardım edecek birilerini ararsanız Akbank müşteri hizmetleri numarası olan 444 25 25 veya 0850 222 25 25 numaralarından birini seçerek istediğiniz numarayı arayabilirsiniz.

Karşınıza öncelikle bir bant çıkacaktır. Bu bandı dinleme anında 4’ü tuşlayınız. Ardından 2 numaralı tuşa basın ve ilerleyin. En son olarak 0’ı tuşlamanız gerekir. Sonunda kısa bir süre sonra Akbank yetkili müşteri hizmetleri görevlilerinden biri ile irtibat kurarak işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

QNB Finansbank Müşteri Hizmetleri Bağlanma 2021


QNB Finansbank içerisinde kredi başvurusu, hesap bakiyesi sorgulama gibi işlemleriniz için uygulaması ve internet bankacılığını da içeren sitesi ile size hizmet sunmaktadır. Bunun yanında müşteri hizmetleri numarası olan 0850 222 0 900 numarası üzerinden müşteri hizmetlerini arayabilir işleminizi bu yol ile de sonuçlandırabilirsiniz.

Aradıktan sonra çıkan komut sesinden sonra 1’i tuşlayınız. Bunun ardından 5’i ve en son olarak ise 4’ü tuşlayın. Kısa bir bekleyiş ardından sinyal sesini duyacaksınız ve QNB Finansbank müşteri hizmetleri görevlilerinden biri ile sorununuzu sonuçlandırabileceksiniz.

Ziraat Bankası Müşteri Hizmetleri Bağlanma 2021


Ziraat Bankasına bağlanabilmesi için şu adımların izlenmesi gerekilir:
Ziraat Bankası müşteri hizmetleri için kullanılan numaranın telefon arama kısmında yazılması ve aranması gereklidir. Ardından bir banttan gelen konuşma ile karşılaşacaksınız. Bu bantta yapmak istediğiniz işlemler için gereken numaraları menü üzerinden nelere basarak ilerleyebileceğiniz sayılır. Öncelikli olarak 1 tuşunu seçmelisiniz.

Bunun ardından menü ile ilgili adımlar sayılmaktadır içerisinden 6 numaralı tuşu seçmelisiniz. En son olarak ise 0’ı seçerek müşteri hizmetlerine bağlanabilirsiniz. Müşteri hizmetlerinin yoğunluğuna göre müşteri hizmetleri ekibi içerisinden bir çalışan kısa süre sonra sizinle ilgilenecektir. İnternet üzerinden canlı olarak yardım alabileceğinizi biliyor muydunuz? Ziraat Bankası Temsilcisine Direk Bağlanma sayfasında detaylı ve resimli olarak bir anlatım yapılmıştır.

Halkbank Müşteri Hizmetleri Bağlanma 2021


Halkbank hesabınıza internet bankacılığından ulaşabileceğiniz gibi sesli komut sistemi ile müşteri hizmetlerinden de yararlanarak sorununuzu çözebilirsiniz. Bunun için Halkbank müşteri hizmetleri numarası olan 0850 222 0 400 numaralı müşteri hizmetlerini arayın. Ardından gelen sesin ardından 0’ı tuşlayın ve bağlanmak istediğiniz birimi söyleyerek müşteri hizmetlerine bağlanın. Yoğun bir saatte aramadıysanız sıra kolayca size gelecek ve yetkiliye aktarılacaksınız. Bu numaraya haftanın 7 günü ve 24 saat olmak üzere sürekli bağlanabilirsiniz.
 

ING Bank Müşteri Hizmetleri Bağlanma 2021


Müşteri hizmetlerine bağlanabilmeniz için telefonunuzdan tuşlayacağınız 0850 222 06 00 numaralı telefonu arayın. Ardından sesli komut ile size iletilen bilgilerden TC kimlik numarası ya da cep telefonu numaranız olmak üzere birini tuşlayın. Menüden 3 ve 0 olmak üzere iki numarayı tuşlayın. Bundan sonra yoğun olması halinde kısa bir süre bekleyecek ve ardından müşteri hizmetleri yetkilisi ile görüşeceksiniz. Canlı yardım için İNG Bank Müşteri Hizmetleri sayfasına gidebilirsiniz.

TEB Müşteri Hizmetleri Bağlanma 2021


TEB için internet bankacılığı kullanabilir ya da müşteri hizmetlerini arayarak sorununuza kısa bir süre sonra çözüm bulabilirsiniz. TEB müşteri hizmetleri numarası olan 444 04 04’ü tuşlayarak yetkiliye ulaşabilirsiniz. Öncelikli olarak ses komutu gelecek ve ardından 0’ı tuşlamanız gerekecektir. Bu kısa adımın ardından yoğunluğa bağlı olarak müşteri hizmetleri yetkilisine bağlanabilecek ve yapmak istediğiniz işlemi rahatlıkla yerine getirebileceksiniz.

İş Bankası Müşteri Hizmetleri Bağlanma 2021


İş Bankası imkanlarından faydalanabilmek ya da sorularınız ve sorunlarınızı çözmek amacı ile müşteri hizmetlerine bağlanın. Öncelikle 444 02 02 numaralı telefonu aramalısınız. Ardından menü komutu ile 0 tuşuna basmanız gerekir. Daha sonra müşteri hizmetleri yetkililerinin yoğunluğuna bağlı olarak sıraya girebilir ya da yoğunluk yoksa işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.
 

Kaynak: https://www.uygunkrediler.com.tr/bolum/musteri-hizmetleri/

24 Ara 2020 - 08:58 - Yaşam


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak KPSS Cafe Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan KPSS Cafe hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler KPSS Cafe editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı KPSS Cafe değil haberi geçen ajanstır.




Anket En çok KADRO hangi bölüm mezunlarına verilmelidir ?