Adana Seyhan Belediyesi 17 Büro Personeli Alımı Yapıyor !

Adana Seyhan Belediyesi tarafından yayımlanan alım ilanında farklı ünvanlar ile toplamda 24 Memur Alımı yapılacağı açıklandı.

Adana Seyhan Belediyesi tarafından Türkiye İş kurumu aracılığıyla yayımlanan alım ilanında alınacak 24 personelin 17 tanesi Büro personeli alımı olarak göze çarpmaktadır. Yayımlanan alım ilanını incelediğimizde 1 özel güvenlik görevlisi alımı, 17 büro personeli alımı, 1 şoför alımı ve 5 beden işçisi alımı olmak üzere toplam 24  personel alımı yapılacağı görülmektedir.

Başvuru Şartları !

Her ünvan için başvuru şartları farklı olmakla birlikte başvuru tarihleri de farklılık göstermektedir. Büro Personeli alımı için başvurular 6 Kasım 2020 Tarihinde başlayacak olup 10 Kasım 2020 tarihinde sona erecektir. Başvuru şekli ve başvuru yeri gibi bilgiler aşağıda bulunan görsel görülmektedir.

İlanın tüm detayları için Buraya Tıklayınız.

08 Kas 2020 - 17:15 - Belediye


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak KPSS Cafe Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan KPSS Cafe hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler KPSS Cafe editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı KPSS Cafe değil haberi geçen ajanstır.




Anket En çok KADRO hangi bölüm mezunlarına verilmelidir ?