Yozgat Akdağmağdeni SYDV Personel Alımı yapacaktır. İşte detaylar...

T.

 

T.C. AKDAĞMADENİ KAYMAKAMLIĞI

 

Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığı

 

PERSONEL ALIM İLANI

 

Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıfları personelinin norm kadro standartları ve çalışma şartlarına ilişkin esasları...

 


T.C. AKDAĞMADENİ KAYMAKAMLIĞI


 


Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığı


 


PERSONEL ALIM İLANI


 


Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıfları personelinin norm kadro standartları ve çalışma şartlarına ilişkin esasları doğrultusunda, Akdağmadeni Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Mütevelli Heyetinin 04/09/2012 tarih ve 22 sayılı kararı gereği 5 adet Soysal Yardım ve İnceleme Görevlisi alınacaktır. Adaylarda aranacak şartlar başvuru yapılmasına ilişkin süre ve istenen belgeler aşağıda belirtilmiştir.


 


İşin Adı: Sözleşmeli Personel Alımı


 


Ünvanı:: Soysal Yardım ve İnceleme Görevlisi


 


İşin Süresi: Belirsiz Süreli (2 ay deneme süreli )


 


A) BAŞVURACAK ADAYLARDA ARANACAK GENEL ŞARTLAR


 


Personel alımında aranacak şartlar


 


1) Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak


 


2) Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak


 


3) 18 yaşını bitirmiş olmak ve 35 yaşını doldurmamış olmak


 


4) Askerlik görevini yapmış veya muaf olmak, askerlikle ilişkisi bulunmamak


 


5) Kamu haklarından mahrum bulunmamak,


 


6) Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak.


 


7) ÖSYM tarafından yapılan geçerli Kamu Personeli Seçme Sınavında KPSS P3 puan türünde en az 60 puan almış olmak


 


B) ÖZEL ŞARTLAR


 


1) 4 Yıllık Yükseköğretim Kurumlarının Siyasal Bilgiler, Hukuk, İktisadi ve İdari Bilimler, Eğitim, Fen Edebiyat, İletişim Fakültelerinin birinden mezun olmak


 


2) El yazısı ile hazırlanmış Özgeçmiş ( Doğum yeri, eğitim durumu , iş deneyimleri , özel meziyet ve nitelikleri , bu işe neden başvurduğu , geleceğe dönük hedef ve amaçları , aile bilgileri , hobileri gibi konulardan bahsedilecektir.)


 


3) Varsa iş deneyim belgesi, Bilgisayar Sertifikası, Ehliyet, Yüksek Lisans Mezuniyet Belgesi


 


4) İŞKUR a Kayıt yaptırmak


 


5) Online müracaat tarihi itibariyle ilçe mülki sınırları içerisinde ikamet ediyor olmak


 


 


 


C) BAŞVURU ŞEKLİ VE SINAVA İLİŞKİN BİLGİLER


 


1-Başvurular 10 Eylül 2012 tarihinde başlayıp; 17 Eylül 2012 Pazartesi günü saat 17.00da sona erecektir.


 


2-Başvuru şekli; Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü İnternet adresi üzerindenhttp://app.aile.gov.tr/vakifilan/ adresinden ya da http://app.aile.gov.tr/vakifilan/IlanListesi.aspx adresinden online şeklinde olacaktır.


 


3- İnternet adresi üzerinden başvuran adaylar, mevcut bir belirsiz süreli Soysal Yardım ve İnceleme Görevlisi sözleşmeli pozisyonu için geçerli KPSS puanlarına göre vakıf otomasyon sistemi üzerinden en yüksek puanlı adaydan başlanarak, KPSS puan sırasına göre, alınacak personel sayısının 3 katı olan (15) aday sözlü mülakat sınavına çağrılacaktır.


 


4- Sözlü mülakat sınavına girmeye hak kazanan adayların listesi 17.09.2012 Pazartesi günü Kaymakamlık internet sitesinden ( www.akdağmadeni.gov.tr ) ve Kaymakamlık ilan panosundan duyurulacaktır.


 


5- Sözlü mülakat sınavına girmeye hak kazanan adayların,17.09.2012 tarihinden 20.09.2012 Perşembe günü saat 17.00a kadar ilanda belirtilen genel ve özel şartlara ilişkin belgelerini bizzat elden Vakıf Başkanlığına teslim etmesi gereklidir. Genel ve özel şartlara ilişkin belgelerini bizzat teslim etmeyen ve belgeleri incelendikten sonra eksik belgesi olan adayların başvuruları geçersiz sayılacaktır.


 


6- Sözlü mülakat sınavı, Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğünce belirlenen Mülakat Komisyonu tarafından 21.09.2012 Cuma günü saat: 10:00 da Akdağmadeni Kaymakamlığı Toplantı Salonunda yapılacaktır.


 


7- 21.09.2012 saat 17.00 da Mülakat sınavı sonucunda en yüksek puanı alan beş asil ve beş yedek aday belirlenip, kaymakamlık internet sitesi ve kaymakamlık ilan panosundan duyurulacaktır.


 


8- İlan panosundaki duyuru sonrasında en geç 25.09.2012 Salı saat 17.00 a kadar Vakıf Başkanlığı ile belirsiz süreli iş sözleşmesi imzalanacaktır. Herhangi bir sebeple bu süre içerisinde sözleşmeyi imzalamayan adayın yerine, yedek aday çağırılarak kendisiyle sözleşme imzalanacaktır.


 


9- Sözleşmeyi imzalayıp Genel Müdürlükçe ataması yapıldıktan sonra görevine başlamayan ya da aranılan şartları taşımadığı sonradan anlaşılanların atamaları iptal edilip yerine yedek adayların, sıraya göre ataması yapılacaktır.


 


D) SÖZLÜ MÜLAKATA ÇAĞIRILACAK ADAYLARDAN İSTENECEK BELGELER


 


1-Diploma veya mezuniyet belgesinin fotokopisi (Aslı görevli memura ibraz edilecektir)


 


2-KPSS Sonuç Belgesi


 


3-Nüfus cüzdan fotokopisi (Aslı görevli memura ibraz edilecektir)


 


4-3 adet fotoğraf (Son 6 ay içinde çekilmiş olması )


 


5-Adli Sicil Belgesi (Sabıka Belgesi)


 


6-Tam teşekküllü sağlık kuruluşundan alınacak sağlık kurulu raporu,( Sözleşme imzalanması esnasında getirilebilir)


 


7-Yerleşim yeri belgesi


 


8-Erkek adaylar için Askerlik durumunu gösterir belge


 


E) DİĞER HUSUSLAR


 


1-Akdağmadeni Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Mütevelli Heyeti değerlendirilmesinde Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi olarak belirsiz süreli sözleşmeli personel alımı ile ilgili yerleştirme başvurusunda bulunan adayların ilan edilen niteliklere uygunluğu incelenecektir.


 


2-Mülakata katılmaya hak kazanan adaylardan, Mülakat Komisyonu tarafından yapılacak olan sözlü mülakattan sonra başarılı olanlar Mütevelli Heyetinin onayına müteakiben, sözleşme yapılmasına karar verilen personelin, sözleşmesi yapılarak göreve başlatılacaktır.


 


3-Adayların evrakları üzerinden yapılan kontrollerde istenilen pozisyon için şartları uygun olmayan yada yanlış beyan verdiği tespit edilen adaylar tutanağa bağlanarak sözleşmeleri imzalanmayacaktır. Bu durumda mülakat komisyonu tarafından kabul edilen yedek aday çağırılarak sözleşme yapılıp göreve başlatılabilecektir.


 


4-Verilen süre içerisinde başvurmayan, başvurup ataması yapıldıktan sonra görevine başlamayan ya da aranılan şartları taşımadığı sonradan anlaşılanların atamaları iptal edilip yerine yedek adayın ataması yapılacaktır. Belirtilen süre içinde görevine başlamayan veya eksik evrak teslim edenlerin yerine puan sırasına göre diğer adaylardan çağırılabilir.


 


5- Vakfımız mülakat sonucunda personel alıp almamakta serbesttir.


 


F) MÜRACAAT YERİ VE İLETİŞİM BİLGİLERİ


 


Müracaat Yeri: Akdağmadeni Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığı


 


Adres: Hükümet Konağı Kat 1 Akdağmadeni /YOZGAT


 


Telefonu : (354) 314 15 85


 


Vakıf Müdürü: Fatih GÜLER

14 Eyl 2012 - 22:04 - SYDV



göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak KPSS Cafe Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan KPSS Cafe hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA), Anka Haber Ajansı (ANKA) tarafından servis edilen tüm haberler KPSS Cafe editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı KPSS Cafe değil haberi geçen ajanstır.



Anket 2022 KPSS Lisans Sınavı İptal Edilmeli mi?