Türk Telekom Şikayet Sıralamasında Birinci Sırada! Başkentin İlçesi Sincan'da Memnuniyet Dipte

Türk Telekom , Şikayetvar isimli internet sitesine göre hizmet kalitesi ve şikayet oranları göz önüne alındığında en çok şikayet edilen firmalar sıralamasında ilk sıraya oturmuş durumda.

+13
Haber albümü için resme tıklayın

Türk Telekom Şikayet Sıralamasında Birinci Sırada! Başkentin İlçesi Sincan'da Memnuniyet Dipte

Türk Telekom , Şikayetvar isimli internet sitesine göre hizmet kalitesi ve şikayet oranları göz önüne alındığında en çok şikayet edilen firmalar sıralamasında ilk sıraya oturmuş durumda. Özellikle Sincan bölgesindeki hizmetlerle ilgili çok sayıda şikayet gözlemleniyor. Bölgede teknik hizmetin çok düşük olduğundan yakınan müşteriler , şikayetlerinin ciddiye alınmadığını hiç bir kanaldan teknik servisle ilgili sorunlarını tam manasıyla iletemediklerini dile getiriyor.

Sikayetvar isimli internet sitesine göre Türk Telekom'a şikayette bulunup daha sonra sorunu çözüldüğü için teşekkür eden kişi sayısı yüzde 2, yani şikayetini ilettikten sonra sorunu çözüldüğü için firmaya teşekkür eden kişi sayısı oldukça düşük. Özellikle Sincan bölgesinde teknik servisin ve müşteri memnuniyetinin çok düşük olduğu gözlemleniyor. Türk Telekom Sincan bölgesiyle ilgili internet hızının düşük olduğunu Sikayetvar üzerinden dile getiren bir vatandaş, 'Hızım düşük diye şikayet ettim, hızım daha da düşürüldü.Üstüne Şikayetim 'Sorun Çözüldü' olarak işaretlenmiş. Ben böyle saçma bir şey görmedim. İlgilenmesi gereken birim benimle iletişime dahi geçmeden 'Sorununu çözdük' demiş...' diye dert yanıyor. Bu şikayete de Türk Telekom'dan bir dönüş yapılmış gözükmüyor. İlgili şikayet sayfasına erişim için TIKLAYINIZ

Türk telekomu şikayet konusunda takip eden diğer iki firmada iletişim sektöründen. Fakat en yakın rakibiyle neredeyse yarı yarıya fark var. Personelin ilgisizliğiyse şikayetlerin ana odağı konumuna gelmiş durumda.

Şikayetlerin sadece bir kısmı;

TÜRK TELEKOM ARIZA KAYDI OLUŞTURUYORUM, 48 SAAT BEKLENİYOR, TEKRAR ARIZA KAYDI OLUŞTURULUYOR...

KPSSCAFE.COM.TR - ANKARA

14 Ağu 2017 - 13:18 - Gündem


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak KPSS Cafe Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan KPSS Cafe hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler KPSS Cafe editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı KPSS Cafe değil haberi geçen ajanstır.

08

Şemsettin Yavuz - Yurtdışında telefonumu pek kullanmadığım halde bana tarifemin dışında otuz üç gün için 1478 lira (telefonunu neden uluslararası dolaşıma kapamadın) cezası kestiler. Ayrıca bu ceza gizli tutulup Online işlemlerde de gözükmüyor. Yetkililere ve kamuoyuna duyurulur.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 03 Mayıs 21:09
07

Vay be - Satarken çok güzel gerisi yalan güvenlik görevlilerine sahip cikmayip işten cikariyor 11 yıllık calisanlarini

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 14 Ağustos 13:18
06

Mehmet yımaz - 1997,yıllarında,,Türkcell.Telsim.Avea.vardı,, gerci ben türkcel kullanıyordum, problem oldugu zaman müşteri hizmetlerini aradığımızda bir kaç dakika sonra birebir canlı muhatap olacak,biri çıkıyordu, sorun neyse çözülüyordu.Ne zaman 2003,yılında ak parti iktidara geldi,,AVEA,TURKCELL.TELCİM.bu üç markayı birleştirdi.Türktelekom,,oldu,, olduda ne oldu? Hiç, şuan müşteri hizmetlerini arıyorsun,telesekreter, tam 15/20"dakika şuna bas, buna bas.şuna dokun buna dokun,, anasının amına bas,bilmem neye dokun, gitti, 25,Lr. Ben buradan türk Telekom müdürüne yazıyorum, şu an benim türk telekomdan 48,TL,yükleme alacağım var, müşteri hizmetlerini aradım,Faks çektim, fakat sorun çözülmedi,, sizin amınıza sokayım emi, geçmişini siktikleriminin.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 14 Ağustos 13:18
05

Ebubekir - Kesinlikle haklı olan bi durum bn Konyada yaşıyorum bi ibternet problemini neredeyse 3 ay oldu hala çözemediker bugün yarın diye mırın kırın ediyolar aylık ödememizi yaptığımız halde halen interneti kullanamıyoruz

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 14 Ağustos 13:18
04

Burak - Türk telekom artık umursamaz bir vaziyette içine girdi. Her ay şikayetiniz var mı diye arıyorlar, istek ve şikayetlerimizi dile getiriyoruz ama hiç bir değişim göstermiyor.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 14 Ağustos 13:18
03

Ali - T. Telekom kadar ilgisiz bir firma gormedim adananın göbeginde alt yapi olmadigi icin internet kullanamiyorum. Boyle birsey olabilirmi 2017 deyiz be 2017

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 14 Ağustos 13:18
02

Zafer - İzmir menemen hastane civarında misafirlere geldim internet sıfır telefon 3aylık 4,5g bağlarım hayırdır medeniyetin olduğu yerde problem nedir

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 14 Ağustos 13:18
01

Zeynep sarıca - 2017 yılında abone oldum bir süre aboneligimi dondurdum 6 aydı diye hatırlıyorum daha sonra açılmış ama bilgilendirme mesajı dahi gelmedi dondurdugum tarihle birlikte ücret iştendi şikayet ettim dondurulan süre için istenilen para iptal edildi daha sonra yine fatura geldi 3 aylık ben interneti gelin bağlayın öyle ödiyim ben boşu boşuna ödemek istemiyorum dedim tamam yarın gelicez dendi gelen de arayan da olmadı bende faturayı ödemedim sonra borç bilgilendirmesi için arandım durumu anlatınca ilgili arkadaş şikayet kaydı açtı sağolsun sonra beni tekrar aradı binama kadar internet çekilmiş olduğunu söylemişler böyle birşey olmadı herkes yapmadığı işi bana yıkmasın dedim tekrar şikayet kaydı açıldı sabah 444 lü numara aradı açtım ses vermedi kapattı kadıköy şubesini aradım açan olmadı muhtemelen bilgilendirme amacıyla aradık ulaşamadık diyecekler ama ben şikayetçi olmaya devam edicem. Söylediğim şey çok açık ben talebimi ilettim boşu boşuna para ödemek istemiyorum gelin interneti bağlayın öyle ödiyim diyorum. Kimsenin hatası ya da işini yapmaması yüzünden para ödeyemem ben.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 14 Ağustos 13:18



Anket KYK Borçları Silinsin Mi?