Garanti Bankası Müşteri Memnuniyet Temsilcisi Alım İlanı

Garanti Bankası bünyesini güçlendirmek için, müşteri memnuniyet temsilcisi alımı yapacak.

Garanti Bankası bünyesini güçlendirmek için, müşteri memnuniyet temsilcisi alımı yapacak.
 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ

Aranan Nitelikler

Garanti ailesine katılmak üzere Müşteri Memnuniyeti Birimimizde bizimle birlikte çalışabilecek ''Müşteri Temsilcileri'' arıyoruz.
- En az önlisans mezunuysanız,
-30 yaşını aşmadıysanız,
-İstanbul'da ikamet ediyorsanız (Görev yerimiz Güneşli),
-Askerlik görevinizi tamamlamışsanız ya da en az 1 yıl tecil ettirdiyseniz (erkek adaylar için)
-Etrafınızda sakin, sabırlı, empati kurabilen, iletişim ve ikna becerileri yüksek biri olarak tanınıyorsanız,
Kariyer yolculuğunuzda önemli bir adım atarak; aramıza katılmaya ne dersiniz?
 

Görev tanımımız:

 
Müşterilerin telefon yolu ile ilettikleri bankamız ürün ve hizmetleri ile ilgili sorun/şikayet/öneri/teşekkür mesajlarını değerlendirmeye alarak veri tabanına girişini yapmaktan, işlemlerin yapılması için ilgili taraflara iletip takibini yaparak sonuçları hakkında müşteriyi bilgilendirmekten sorumludur.
Başvuru İçin TIKLAYINIZ

26 Nis 2015 - 18:02 - Bankacılık


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak KPSS Cafe Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan KPSS Cafe hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler KPSS Cafe editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı KPSS Cafe değil haberi geçen ajanstır.




Anket Memur Ve Personel Alımlarında Yaş Şartı Esnetilmeli mi?