Apple Firması Hizmet Uzmanı Alım İlanı

Apple Firması Hizmet Uzmanı Alım İlanı Müşteriler ürünlerimizi satın aldıktan sonra, yeni Apple teknojilerinden en verimli şekilde faydalanmaları için yardımcı olacak kişi sizsiniz.

Apple Firması Hizmet Uzmanı Alım İlanı

Müşteriler ürünlerimizi satın aldıktan sonra, yeni Apple teknojilerinden en verimli şekilde faydalanmaları için yardımcı olacak kişi sizsiniz. Apple Store'da, birbirinden farklı birçok destek ve hizmet görevlerine odaklı bir gün geçirirsiniz. İster müşterilere Mac kullanmaya başlamaları için yardım ediyor, ister Apple aygıtlarıyla ilgili bir soruyu yanıtlıyor olun, her an bilginizi paylaşmaya ve sıra dışı bir destek sunmaya hazır olun. Müşterilerinize çözüm ve yararlı bilgi sunmak, Apple ile ilişkilerini bir üst düzeye çıkarmak sizi mutlu eder.

 

İş Tanımi

Bir Hizmet Uzmanı olarak, yeni ürün sahiplerinin başlamasına, mevcut ürün sahiplerinin hızlı ve etkin destek almalarına ve (Apple ile güçlü ve pozitif bir ilişki kurmalarına) yardımcı olursunuz Bir müşterinin yardıma ihtiyacı olduğunda, durumunu hızla değerlendirirsiniz. Bazen, müşterilerinize iPad, iPhone ve iPad aygıtları konusunda yardımcı olmak için, mevcut Apple teknolojisi hakkındaki bilginizi kullanarak anında bir öneride bulunabilir veya bir çözüm sunabilirsiniz. Diğer zamanlarda, müşterileri sizin gibi ilgilenebilecek başka destek ekibi üyelerine yönlendirebilirsiniz. Hatta, yeni müşterilere kişisel eğitim vererek, fotoğraf, video veya müzik projelerine başlamak için ihtiyaç duydukları temel becerileri kazanmalarına yardım edebilirsiniz. Müşterilerinizle en iyi şekilde ilgilenme kararlılığın bütün mağaza ekibini etkiler. Apple'ın müşterilerle güçlü ilişkiler kurmasına yardımcı olarak, başarımızda önemli bir rol oynarsınız.


Aranan Nitelikler


Ek Nitelikler

Zaman yönetim becerilerinde mükemmellik ve hızlı karar verebilme becerisi.
Sorun giderme ve problem çözme aşamasında sakin olmak ve müşteriye odaklanmak.
Ürünle ilgili tanılarınızı ve potansiyel çözümleri aktarırken müşteriyi rahatlatmak.

 

Temel Nitelikler

Mağazaya gelen müşterilerin destek ihtiyaçlarını değerlendirme ve çözüm önerme ya da diğer ekip üyelerine yönlendirme becerisi
Düzenli olarak farklı teknik uzmanlıklar ve beceriler arasında geçiş yapabilme esnekliği
Ürünler geliştikçe değişime uyum sağlayabilme

[colored_box color="eg. blue, green, grey, red, yellow"]Başvuru İçin TIKLAYINIZ[/colored_box]

05 Eyl 2014 - 08:02 - KPSS


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak KPSS Cafe Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan KPSS Cafe hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler KPSS Cafe editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı KPSS Cafe değil haberi geçen ajanstır.




Anket KYK Borçları Silinsin Mi?