Kara, Deniz, Hava ve Özel Kuvvet Komutanlığı Astsubay Alımı Yedek Çağrı Duyurusu Yayımlandı

Milli Savunma Bakanlığından bir son dakika açıklaması yapıldı. Yapılan açıklamada Kara, Deniz, Hava ve Özel Kuvvet Komutanlığı Astsubay alımı yedek yerleştirme sonuçlarının açıklandığı duyuruldu. Açıklamada yedek adaylardan kayıt yapmaya hak kazananlara ilişkin bilgilendirme yapılırken tarihler de açıklandı.

Milli Savunma Bakanlığından bir son dakika açıklaması yapıldı.

'Dış Kaynaktan Muvazzaf Astsubay Temini Yedek Çağrı İlanı. Durumu ve Açıklamalar' başlığı ile yapılan duyuruda astsubay alımında yedeğe kalan adayların durumları açıklandı. Buna göre adaylar, verilen bağlantı adresinden yedekte son durumlarını görebilecekler. Açıklamada MSB Astsubay alımı ASIL aday yerleştirmelerinin 7 Mart itibariyle sona erdiğine yer verildi. ASIL adayların kayıt işlemlerini yapmasının ardından kayıt yaptırmayanlardan dolayı boşta kalan pozisyonlara YEDEK aday yerleştirmesi yapılacak. Açıklamada yedek adaylar için kayıt işlemlerinin 12 – 16 Mart 2018 tarihlerinde 08:30-16:30 saatleri arasında yapılacağıa yer verildi.

MSB'den yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:

Türk Silahlı Kuvvetleri Dış Kaynaktan Muvazzaf Astsubay Alımı için YEDEK olarak sıralamaya giren adaylar için kayıt işlemleri 12 – 16 Mart 2018 tarihlerinde 08:30-16:30 saatleri arasında ilanın 5’inci maddesindebelirtilen yerlerde yapılacaktır. Adaylara tercihleri doğrultusunda önce hangi sınıftan sıra gelmişse o sınıf için çağrı yapılmış ve diğer sınıflardaki yedek adaylıkları sonlandırılmıştır.  17 Mart 2018 tarihinden itibaren eksik kalan kontenjanlar için ayrıca bir ilan yapılmayacak, Kuvvet K.lıkları kayıt merkezlerince kontenjanlar doldurulana kadar sırası gelen aday telefon ile aranarak kayıt için davet edilecektir. Bu nedenle adaylarımızın, sistemde kayıtlı bulunan telefonlarını kayıt faaliyetleri boyunca açık bulundurmaları önem arz etmektedir. Aranıldığında bu telefonlarda bulunmamanız hak kaybına uğramanıza neden olacaktır. Size yapılan tebligattan sonra 3 iş günü içerisinde kayıt işleminizi yaptırmamanız halinde yedeklikten kayıt hakkınız iptal edilecektir. Tarafınıza kayıt için çağrı yapılması durumunda ilanın 5’inci maddesinde yapmanız gereken hususlar hakkında bilgi verilmiştir. Kontenjana giremeyen yedek adaylara ayrıca çağrı yapılmayacaktır.

3.         Başvuru kılavuzunda da belirtildiği üzere Türk Silahlı Kuvvetlerine dış kaynaktan muvazzaf astsubay kontenjanlarının %20’si lisans mezunlarından, %80’i ön lisans mezunlarından karşılanacaktır. Bu nedenle yedek aday listeleri lisans ve ön lisans mezunları için ayrı ayrı yapılmıştır. Yedek aday çağrıları; asil listeden kayıt yaptırmayan lisans mezunları için lisans mezunu yedek adaylardan, asil listeden kayıt yaptırmayan ön lisans mezunları için ise ön lisans mezunu yedek adaylardan yapılacaktır.

4.         Tüm adayların güvenlik soruşturma ve arşiv araştırmaları devam etmektedir.

5.         Kayıt için izlenecek yol:

            a.         Kara Kuvvetleri Komutanlığı için;

                       Seçim Aşamalarını başarı ile tamamlayıp YEDEK olarak sıralamaya girmiş bulunanlar, 12 Mart – 16 Mart 2018 tarihleri ve 08.30-16.30 saatleri arasında Kara Astsubay Meslek Yüksekokulu Komutanlığı/Balıkesir’e şahsen başvuracaklardır. Kayıt başvurusunda bulunan adayların izlemesi gereken yol/işlemler müteakip maddelerde açıklanmıştır.

                       (1)       Kesin kayıt için istenen belgeler;

(a)       Noter onaylı Taahhütname (Onaysız belge kabul edilmeyecek, katılış sonrasında noter onayı için birlik dışına çıkılmasına müsaade edilmeyecektir. Taahhütname örneğine ulaşmak için TIKLAYINIZ.)

(b)       Mezun olunan ön lisans/lisans diploma/geçici mezuniyet belgesinin iki adet noter onaylı sureti.

(c)       Mezun olunan ön lisans/lisans transkript (not bildirim cetveli) fotokopisi.

(ç)       Nüfus cüzdanı aslı ve 4 adet A5 boyutunda fotokopisi.

(d)       Yaş düzeltmesi olanlar için nüfus kayıt örneği.

(e)       Askerlik hizmeti yapanlar için onaylı terhis veya geçici hizmet belgesi.

(f)        Adaylar gelmeden önce bağlı bulundukları askerlik şubelerine K.K.K.lığı Temel Askerlik ve Astsubaylık Anlayışı Kazandırma sınavını kazandıklarının bilgisini verecek ve gerekli işlemleri yaptıracaklardır.

                      

                       (2)       Kayıt işlemleri için istenen belgeler, mavi plastik telli dosya içerisinde ve yukarıda belirtilen sıraya göre hazırlanarak getirilecektir (Belgeler delinmeyecek her bir belge şeffaf dosyalara konularak mavi plastik telli dosyaya yerleştirilecektir).

                      

                       (3)       Kursiyer adaylarının kayıt ve katılış işlemleri;

                                   (a)       Yedek adayların kayıt işlemleri 12 Mart – 16 Mart 2018 tarihleri arasında Kara Astsubay Meslek Yüksekokulu Komutanlığı/Balıkesir’de yapılacak olup, kaydını yaptıran yedek adaylar aynı gün okula katılacaktır. Bu nedenle kayda gelen yedek adayların aşağıda belirtilen malzemeleri yanlarında getirmeleri önem arz etmektedir.

(b)       Adayların kesin kayıt işlemine gelirken belgelerin tam olması gerekmektedir. Eksik belge ile kayıt işlemi yapılmayacaktır. Hak kaybının önlenmesi açısından bu husus büyük önem taşımaktadır.

(c)       Yemin törenine kadar adayların birlik dışına çıkmasına izin verilmeyecektir. Adaylar varsa resmi işlemlerini (banka, noter, hastane vb.) gelmeden tamamlayacaklardır. Bu nedenlerle yapılan izin talepleri kabul edilmeyeceğinden aşağıda belirtilen belge ve kişisel malzemeleri yanınızda getiriniz:

Kişisel malzemeler (pijama takımı, beyaz/desensiz yüz havlusu,  mavi/desensiz banyo havlusu, cep feneri, termal siyah içlik,  yara bandı, düdük, tarak, mendil, ankesörlü telefon kartı, kol saati, tıraş malzemeleri, diş macunu, şampuan, sabun, sabun kutusu, tırnak makası,  pamuk, kolonya, pudra, pişik kremi, kulak çöpü, çengelli iğne vb.),  

Herhangi bir kredi kartı ya da bankamatik kartı (nakit para okuldaki tesislerde kullanılmamaktadır),  

Yeteri kadar siyah/desensiz çorap ve spor için beyaz havlu çorap, 

Yeteri kadar beyaz atlet ve iç çamaşırı,  

4 adet çamaşır yıkama filesi,  

Siyah renkli kurşun kalem, silgi, mavi tükenmez kalem ve mavi renkli pilot kalem,

İğne- iplik seti,

Ayakkabı parlatıcısı ve boyası,

Altı adet siyah düz renkli, reklam içermeyen elbise kılıfı (5 küçük, 1 pardösü boyu büyük),  

Küçük not defteri, A5 boyutunda siyah ajanda ve A5 boyutunda yüz yapraklı defter,

Koşu yapmaya elverişli spor ayakkabısı,

Mevsime uygun sivil kıyafet,

SİYAH RENKLİ kumaş tıraş çantası (diğer renklere müsaade edilmeyecektir).

(ç)       Kursa katılacak astsubay adaylarından açık öğretim sınavı olanlar, sınav giriş yerini Balıkesir/  Altıeylül veya Karesi ilçesi olarak güncelleyecektir. Balıkesir ili dışında sınava girmek için izin verilmeyecektir.

(d)       Astsubay adayları eğitim süresince söz, nişan, resmi nikâh ve düğün planlamayacaklardır.

(e)       Eğitim süresince kendisi veya yakınları için bu tür mazeretler için izin talebinde bulunulmayacaktır.  

(f)        Okula katılış yapmadan önce saç ve sakal tıraşı olunacaktır.  

(g)       ASTTASAK Eğitimine katılmaya hak kazanan uzman erbaşlar, birliklerinden ayrılmadan eğitim elbisesi ve bot ihtiyaçlarını karşılayacaklar ve eğitime standart kıyafetle katılacaklardır.                               

(ğ)       Astsubay adayları okula katılış yaparken aşağıda belirtilen eşya ve/veya malzemeyi yanında getirmeyecektir:  

Motorlu araçlar ve bisiklet,

Bıçak, çakı vb. delici ve kesici aletler,

Sivil tip bot,

Akıllı telefon (Fotoğraf, video ve ses kayıt özelliği bulunmayan ve sadece ASKERCELL hatlı olan telefonlar müsaade edilen zamanlarda kullanılabilmektedir.),

Kamera, masaüstü/dizüstü/tablet bilgisayar, fotoğraf makinesi, herhangi bir veri depolama aygıtı (USB, mikrokart vb.),

Yüzük, küpe, bileklik vb. aksesuarlar.

Başvuru Adresi               : 

Kara Astsubay Meslek Yüksekokulu Komutanlığı

                                            Çayırhisar Mevki Altıeylül-BALIKESİR

Telefon No                        : 0 266 221 23 50

-----------------------------------------------------------

b.         Deniz Kuvvetleri Komutanlığı için;

                       Seçim Aşamalarını başarı ile tamamlayıp YEDEK olarak sıralamaya girmiş bulunanlar 12 Mart – 16 Mart 2018 (hafta sonu hariç)  tarihleri 08:30-16:30 saatleri arasında Karamürselbey Eğitim Merkezi Komutanlığı (Altınova – YALOVA) şahsen başvuracaklardır. Bu adaylar için bundan sonra izlenmesi gereken yol/işlemler aşağıdaki açıklamalar doğrultusunda yapılacaktır.

                       (1)       Kesin kayıt için istenen belgeler;

                                   (a)       Nüfus cüzdanı aslı ve fotokopisi,

                                   (b)       6 adet vesikalık fotoğraf,

                                   (c)       İkametgâh ilmühaberi (e-devlet sisteminden alınmış olabilir),

                                   (ç)       Adli Sicil Raporu (e-devlet sisteminden alınmış olabilir),

                                   (ç)       Terhis Belgesi veya Askerlik Durumu Gösterir Belge (e-devlet sisteminden alınmış olabilir),

                                   (d)       Mezuniyet Belgesi (e-devlet sisteminden alınmış olabilir),

                                   (e)       Varsa Lisansüstü Eğitim Belgesi  (e-devlet sisteminden alınmış olabilir),

                                   (f)        Transkript fotokopisi,

                                   (g)       Varsa Yabancı Dil Sonuç Raporu,

                                   (ğ)       Varsa Şehit/Gazi Yakını Olduğunu Gösterir Belge.

                                  

                       (2)       Kayıt işlemleri için istenen yukarıdaki belgeler mavi plastik telli dosya içerisinde ve yukarıda belirtilen sıraya göre hazırlanarak getirilecektir. (Belgeler delinmeyecek her biri şeffaf dosyalara konularak mavi plastik telli dosyaya yerleştirilecektir).

                       (3)       Kayıt işlemlerinin tamamlanan adaylar direkt olarak temel Askerlik/Astsubay Nosyonu kazandırma eğitimine alınacaktır. Bu nedenle halihazırda silah altında bulunan adaylar birliklerinden erken terhis işlemine tabi tutularak hizmet durum çizelgesi hazırlanarak kayda gönderilecektir.

           Adayların aşağıdaki listedeki malzemeleri kayda gelirken yanlarında getirmeleri gerekmektedir.

Dz.K.K.lığı Aday Astsubayların İstihkakları Dağıtılana Kadar
 İhtiyaç Duyabileceği Malzeme Listesi

1.         Pijama takım      

2.         Eşofman takım (koyu renk)    

3.         Spor ayakkabısı     

4.         İç çamaşırı      

5.         Traş malzemeleri (traş bıçağı(banyo dahil),traş köpüğü/ kremi, (elektrikli malzemeler hariç)

6.         Şampuan/sabun      

7.         Havlu (banyo, ayak, yüz)     

8.         Çorap (siyah), spor çorabı    

9.         Terlik       

10.       Diş fırçası/macunu     

11.       Şort        

12.       Cep telefonu getirilecekse (askercell hatlı, kamerasız, kayıt özelliği olmayan)

13.       Not Defteri, Kalem     

14.       Spor Çantası      

15.       Alışveriş ihtiyaçları maksadıyla düşük limitli kredi    kartı/banka kartı

16.       Bir önceki işyerinden (varsa) SGK ayrılışlarının yaptırılması

Başvuru Adresi                    : Karamürselbey Eğitim Merkezi Komutanlığı

                                                Altınova  - YALOVA

Telefon No                            : 0 226 462 83 10 ( Dâhili 3523 )

--------------------------------------------------------

            c.         Hava Kuvvetleri Komutanlığı için;

                                   Seçim aşamalarını başarı ile tamamlayıp YEDEK olarak sıralamaya girmiş bulunanlar,  12 Mart – 16 Mart 2018 tarihleri ve 08.30-16.30 saatleri arasında Hava Teknik Okullar Komutanlığına (Gaziemir/İzmir) şahsen başvuracaklardır. Kayıt başvurusunda bulunan adayların izlemesi gereken yol/işlemler müteakip maddelerde açıklanmıştır.

                       (1)       Ön kayıt için istenen belgeler;

                                   (a)       Nüfus cüzdanı aslı ve fotokopisi,

                                   (b)       6 adet biyometrik fotoğraf 50mm - 60mm beyaz fonda desensiz (arkasına isim ve TC numarası yazılmış şekilde),

                                   (c)       İkametgâh ilmühaberi (e-devlet sisteminden alınmış olabilir),

                                   (ç)       Adli Sicil Raporu (e-devlet sisteminden alınmış olabilir),

                                   (d)       Terhis Belgesi veya Askerlik Durumu Gösterir Belge (e-devlet sisteminden alınmış olabilir),

                                   (e)       Lisans/Önlisans Mezuniyet Belgesinin aslı ve fotokopisi (e-devlet sisteminden alınmış olabilir),

                                   (f)        Varsa Lisansüstü Eğitim Belgesinin aslı ve fotokopisi (e-devlet sisteminden alınmış olabilir),

                                   (g)       Transkript belgesinin fotokopisi,

                                   (ğ)       Varsa Yabancı Dil Sonuç Raporu (e-devlet sisteminden alınmış olabilir),

                                   (h)       Varsa Şehit/Gazi Yakını Olduğunu Gösterir Belge,

                                   (ı)         Vukuatlı nüfus kayıt örneği aslı (e-devlet sisteminden alınmış olabilir).

                       (2)       Kayıt işlemleri için istenen belgeler, mavi plastik telli dosya içerisinde ve yukarıda belirtilen sıraya göre hazırlanarak getirilecektir (Belgeler delinmeyecek her bir belge şeffaf dosyalara konularak mavi plastik telli dosyaya yerleştirilecektir).

                       (3)       Adayların kayıt işlemine gelirken belgelerinin tam olması gerekmektedir. Eksik belge ile kayıt işlemi yapılmayacaktır. Hak kaybının önlenmesi açısından bu husus büyük önem taşımaktadır.

(4)       Yedek adayların kayıt ve katılış işlemleri;

                                   (a)       12 Mart – 16 Mart 2018 tarihleri ve 08.30-16.30 saatleri arasında Hava Teknik Okullar Komutanlığında (Gaziemir/İzmir) kayıt işlemlerinin tamamlanmasının ardından adaylar kayıt merkezini terk edeceklerdir. Eğitim katılış işlemlerine kadar hiçbir sebeple adayların kayıt merkezinde kalmasına müsaade edilmeyecektir.

                                   (b)       Adayların eğitim için katılış tarihi Hv.K.K.lığınca bilahare bildirilecektir. Hatalı katılışlarda tüm sorumluluk adaylara ait olacaktır.

                       (5)       Adayların kesin katılış faaliyeti esnasında yanlarında getirmesi gereken malzemeler Hava Teknik Okullar Komutanlığınca (Gaziemir/İzmir) bildirilecektir.

ÖN KAYIT İŞLEMİNİ VERİLEN SÜRE İÇİNDE GERÇEKLEŞTİRMEYEN ADAYLARIN KENDİ İSTEĞİ İLE ADAYLIKTAN VAZGEÇTİĞİ KABUL EDİLECEĞİNDEN İNTİBAK AŞAMASINA DAVET EDİLMEYECEKLERDİR VE ADAYLIKLARI SONLANDIRILACAKTIR.

Başvuru Adresi                    : Hava Teknik Okullar Komutanlığı

                                                Gaziemir - İZMİR

Telefon No                             : 0 232 251 16 00

--------------------------------------------------------

          

ç.         Özel Kuvvetler Komutanlığı için;

                       Seçim aşamalarını başarı ile tamamlayıp YEDEK olarak sıralamaya girmiş bulunanlar, 12 Mart – 16 Mart 2018  tarihleri ve 08.30-16.30 saatleri arasında MSB Personel Temin Dairesi Başkanlığına (Cebeci/Ankara) şahsen başvuracaklardır. Kayıt başvurusunda bulunan adayların izlemesi gereken yol/işlemler müteakip maddelerde açıklanmıştır.

                       (1)       Kesin kayıt için istenen belgeler;

                                   (a)       Nüfus cüzdanı aslı ve fotokopisi,

                                   (b)       6 adet biyometrik fotoğraf 50 mm-60 mm beyaz fonda desensiz (arkasına isim ve TC numarası yazılmış şekilde),

                                   (c)       İkametgâh ilmühaberi (e-devlet sisteminden alınmış olabilir),

                                   (ç)       Adaya ait vukuatlı nüfus kaydı (aile bilgilerini içerir şekilde, e-devlet sisteminden alınmış olabilir),

                                   (d)       Adli Sicil Raporu (e-devlet sisteminden alınmış olabilir),

                                   (e)       Terhis Belgesi veya Askerlik Durumu Gösterir Belge (e-devlet sisteminden alınmış olabilir),

                                   (f)        Lisans/Önlisans Mezuniyet Belgesinin aslı ve fotokopisi (e-devlet sisteminden alınmış olabilir),

                                   (g)       Varsa Lisansüstü Eğitim Belgesinin aslı ve fotokopisi (e-devlet sisteminden alınmış olabilir),

                                   (ğ)       Transkript belgesinin fotokopisi,

                                   (h)       Varsa Yabancı Dil Sonuç Raporu (e-devlet sisteminden alınmış olabilir),

                                   (ı)         Varsa Şehit/Gazi Yakını Olduğunu Gösterir Belge,

                                  

                                   (i)         Sıralamalı olarak Kuvvet Komutanlığı tercih dilekçesi. (Kara, Deniz ve Hava Kuvvetlerinin üçü de muhakkak dilekçede sıralanacaktır.)

                       (2)       Kayıt işlemleri için istenen belgeler, mavi plastik telli dosya içerisinde ve yukarıda belirtilen sıraya göre hazırlanarak getirilecektir (Belgeler delinmeyecek her bir belge şeffaf dosyalara konularak mavi plastik telli dosyaya yerleştirilecektir).

                      

                       (3)       Kursiyer adaylarının kayıt ve katılış işlemleri;

                                   (a)       12 Mart – 16 Mart 2018 tarihleri arasında MSB Personel Temin Dairesi Başkanlığında sadece kayıt işlemleri yapılacaktır. Kayıt işlemlerinin tamamlanmasının ardından adaylar Personel Temin Dairesi Başkanlığını terk edeceklerdir.

                                   (b)       Adayların kesin kayıt işlemine gelirken belgelerinin tam olması gerekmektedir. Eksik belge ile kayıt işlemi yapılmayacaktır. Hak kaybının önlenmesi açısından bu husus büyük önem taşımaktadır.

                                   (c)       Adayların katılış yapacakları okul daha sonra Genel Ağ (internet) üzerinden ilgililere duyurulacaktır.

                                   (ç)       Genel Ağdan (internetten) tebliğ edilen okula resmi bir mazeret olmaksızın 24 saat içerisinde katılış yapmayan adayların başvuruları sonlandırılacak ve yerine yedek adaylar çağrılacaktır.

                                   (d)       Katılış faaliyeti esnasında adayların yanlarında getirmesi gereken malzemeler daha sonra bildirilecektir.

Başvuru Adresi               : MSB Personel Temin Daire Başkanlığı

                                            Cebeci Mah. Tıp Fakültesi Cad. 06620 Cebeci / ANKARA

Telefon No                        : 0 312 562 05 43

SINAV SONUCUNUZU ÖĞRENMEK İÇİN TIKLAYINIZ

POLİS, ASKER, MEMUR VE PERSONEL ALIM İLANLARINDAN ANINDA HABERDAR OLMAK İÇİN;

KPSSCAFE android uygulamamızı ücretsiz indirmek için ---->>> TIKLAYIN

KPSSCAFE iOS uygulamamızı ücretsiz indirmek için----> TIKLAYIN

DAHA FAZLA BİLGİ, DAHA FAZLA ARKADAŞ

Memur alımlarıyla ilgili tüm gelişmeleri yakından takip edebileceğiniz, diğer memur adaylarıyla sohbet edip, bilgi alışverişinde bulunabileceğiniz facebook grubumuza aşağıdaki linkten erişim sağlayabilirsiniz

Facebook grubuna katılım  için TIKLAYIN

KPSSCAFE.COM.TR  | ANKARA

10 Mar 2018 - 08:53 - Askeri


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak KPSS Cafe Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan KPSS Cafe hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler KPSS Cafe editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı KPSS Cafe değil haberi geçen ajanstır.




Anket En çok KADRO hangi bölüm mezunlarına verilmelidir ?