Dev Şirket Hedef Büyüttü: Türkiye'de 100 Bin Yeni Personel Alımı Olacak

Akıllı telefon üzerinden araç çağırma uygulaması olan Careem'in Türkiye sorumlusundan bir son dakika açıklaması geldi. Yapılan açıklamada Türkiye'de hedef büyütüldüğü ve 100 bin personel alımı daha yapılacağına yer verildi.

Haber albümü için resme tıklayın

Akıllı telefonların dünyada gittikçe yayılması ile birlikte telefon uygulamaları da hayatımızda büyük yer kaplamaya başladı.

Akıllı telefon uygulaması üezrinden araç çağırma servisi ABD'li Uber'in ortadoğudaki en büyük rakibi olan Careem, Türkiye'deki hedeflerini büyütme yönünde ciddi bir karar aldı. Geçtiğimiz yıl yaptığı son yapıtım ile 1 milyar dolarlık dev şirket olarak ‘unicorn’ statüsü kazanan Careem, Türkiye'de 5 yılda 100 bin kişiyi işe almayı hedefliyor.

Önemli açıklama bugün geldi. Careem yetkilileri tarafından düzenlenen basın toplantısında, Careem'in Türkiye'deki hedeflerini anlatan Careem Türkiye Genel Müdürü Dilara Demir Kısakürek yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandıu: "Yerel halka ve genç kesime hem tam zamanlı hem de yarı zamanlı iş olanakları sağlayacağız. Bu kapsamda 2018 sonuna kadar Türkiye'de 5 bin kişiye iş olanağı sağlayacağız. 5 yıl içerisinde ise 100 bin kişiye iş imkanı sunmayı hedefliyoruz”

İstanbul’un yaşadığı ulaşım problemine inovatif çözümler üretmeye çalıştıklarının altını çizerek açıklamalarını sürdüren Kısakürek, şu şekilde devam etti: "Türkiye’deki faaliyetlerimize geçen yılın başında başladık ve kısa sürede çok ciddi bir büyüme kaydettik. Gerçekleştirdiğimiz araştırmalara göre pazar payımız yüzde 35’ler civarında. Son üç ayda araç filomuzu 6 katına çıkardık."

YENİ SEÇENEK GELDİ

Bir yıl içerisinde 8 kişilik VIP minivanlardan oluşan araç filolarına, kullanıcılardan gelen talep üzerine sarı taksi seçeneğini de eklediklerini belirterek sözlerini sürdüren  Careem Türkiye Genel Müdürü Dilara Demir Kısakürek, "Son aylarda taksi alımında büyüme yaşıyoruz. Sarı taksilerimiz için de çağrı merkezi hizmeti sunuyoruz” ifadelerini kullandı.

Türkiye’de özellikle gençlerden ve kadınlardan yoğun ilgili gördüklerine değinen Kısakürek, "Careem’in önceliği her zaman yolcularının ve kaptanlarının güvenliği. Kullanıcılarımıza bu alanda sunduğumuz çağrı merkezi, rota paylaşma, çağrı maskeleme gibi birçok özelliğimiz bulunuyor. Aynı zamanda kaptanlarımız da kullanıcılarımızı puanlayabiliyor” dedi.

Kpsscafe.com.tr  | Ankara

22 Şub 2018 - 19:21 - Ekonomi


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak KPSS Cafe Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan KPSS Cafe hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler KPSS Cafe editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı KPSS Cafe değil haberi geçen ajanstır.




Anket KYK Borçları Silinsin Mi?