Orman Genel Müdürlüğü Engelli Personel Alımı Yapacak

Orman Genel Müdürlüğü EKPSS puanı ile engelli personel alımı yapacağını açıkladı.

Orman Genel Müdürlüğü,Devlet Personel Başkanlığı üzerinden engelli personel alımı yapılacağını açıkladı.İlanının detaylarına baktığımızda ise görevlendirilecek pozisyonlar şu şekilde;
 
*Vasıflı İşçi 11 adet,

*Kalifiye İşçi 6 adet,

*Bakım Onarım İşçisi 3 adet,

*Torna Ustası 1 adet,

*Kartoteksçi 1 adet,

*Vasıfsız İşçi 1 adet,

*Şoför 1 adet.
 
Belirtilen Kadrolara Başvuracak Olan Adaylarda Aranılan Şartlar Nelerdir?

*Tecrübe şartı istenilen kadrolara başvuru yapan adaylar bu durumu belgeleyemedikleri takdirde evrakları teslim alınmayacak ve sözlü sınava kabul edilmeyecektir,
 
Başvuruda İstenilen Belgeler Nelerdir?

*Öğrenim belgesi,

*T.C. Kimlik Numarasının olduğu adli sicil kaydı,

*EKPSS sonuç belgesi

* İş talep dilekçesi
 
Belirtilen İlana Başvurular Ne Zaman Başlayacaktır?

- Başvurular, 24 Kasım - 3 Aralık 2016 tarihleri arasında yapılacaktır. İlana başvurular İŞKUR'un resmi web adresi üzerinden gerçekleştirilecektir.
 
Orman Genel Müdürlüğü Engelli Personel Alımı İlanının Detayları İçin Tıklayınız.

Kpsscafe.com.tr KONYA

18 Kas 2016 - 12:02 - Engelli Alım


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak KPSS Cafe Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan KPSS Cafe hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler KPSS Cafe editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı KPSS Cafe değil haberi geçen ajanstır.




Anket Memur Ve Personel Alımlarında Yaş Şartı Esnetilmeli mi?