2019’un En Cool Markaları Belli Oldu!

Marketing Türkiye ve Roamler Türkiye iş birliğinde bu yıl beşincisi gerçekleştirilen “Cool Markalar Araştırması”, Türk tüketicilerinin en cool bulduğu markaları bir kez daha gözler önüne serdi.

+4
Haber albümü için resme tıklayın

“Yılın En Cool Markaları” 7 Kasım Perşembe günü Kanyon Cinemaximum’da Youth Talks Türkiye’nin hemen ardından düzenlenen törenle ödüllerine kavuştu.

İklimlendirmeden jean sektörüne, otomotivden kahveye 20’yi aşkın kategoride yapılan “Cool Markalar Araştırması” Türkiye temsili bir örneklemle “Yılın Cool Markaları”nı be­lirledi. Marketing Türkiye adına Roamler Türkiye’nin bu yıl beşinci kez gerçekleştirdiği araştırmada “Yılın Cool Marka­ları”nın jürisi her zamanki gibi halk oldu.

7 Kasım Perşembe günü Kanyon Cinemaximum’da Youth Talks TürkiyeZirvesi’nin hemen ardından düzen­lenen törenle kendi kategorilerinde birinci olan “Yılın Cool Markaları” ödüllerine kavuştu. İşte 2019’un en cool markaları…

Yılın Cool Markası’19 Ödülünü Kazananlar:

Beyaz Eşya – Arçelik Küçük Ev Aletleri – Arzum Otomotiv – BMW Fast Food – Burger King Kozmetik Mağazası – Gratis Şampuan – Clear Süpermarket – Migros Sadakat Kartı – Money Club Hazır Giyim – Mavi Bulaşık Deterjanı – Fairy Banka – Garanti BBVA Kredi Kartı – Garanti Bonus Motosiklet – Honda Ev Geliştirme / Yapı Market – IKEA Kadın Kozmetik – MAC Jean – Mavi Akaryakıt – Shell Kahve Dükkanı –Starbucks İç Giyim – Penti Teknoloji Marketleri – Teknosa Online Alışveriş Sitesi – Trendyol GSM Operatörü - Turkcell Mücevherat – Zen İklimlendirme – Alarko Carrier Kadın Marka Yüzü – Serenay Sarıkaya Erkek Marka Yüzü – Kıvanç Tatlıtuğ Erkek Sosyal Medya Fenomeni – Reynmen

Araştırmanın Metodolojisi:

“Cool Markalar” araştırması Marketing Türkiye adına Roamler Türkiye tarafından Temmuz-Ağustos 2019 tarihleri arasında gerçekleştirildi. Araştırma datası geniş Roamler Türkiye üye havuzundan mobil uygulama kullanılarak toplandı. Araştırmaya; Türkiye temsili 12 istatistiki bölgede yaşayan, AB, C1 ve C2 SES grubu,18-54 yaş arası, kadın ve erkek, 1000 Roamler Türkiye kullanıcısı katıldı. Katılımcılar, telefonlarındaki Roamler Türkiye uygulamasını kullanarak önce kategori bağımsız olarak, sonrasındaysa önceden belirlenmiş her bir kategoride “en cool” buldukları markaları, herhangi bir cevap seçeneğini işaretlemeksizin açık olarak yazarak belirtti.

Roamler Hakkında:

Roamler 2011 yılında kurulmuş merkezi Hollanda’da bulunan ve 15 ülkede faaliyet gösteren yeni nesil bir pazar araştırma şirketidir. Roamler Türkiye Ofisi faaliyetlerine 2014 yılında İstanbul’da başladı. Şirket, sahadan gerçek zamanlı bilgi almak isteyen kurumlara fotoğraf ve GPS kanıtlı, hızlı ve güvenilir veri sağlıyor. Roamler’ın klasik şirketlere göre en büyük farkını tüm saha faaliyetlerini Roamler uygulaması üzerinden hızlı, fotoğraf ve GPS kanıtlı olarak uygulamasını kullanan eğitimli kullanıcıları tarafından gerçekleştirmesi oluşturuyor.

KPSSCAFE.COM.TR | ANKARA

08 Kas 2019 - 14:40 - Ekonomi


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak KPSS Cafe Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan KPSS Cafe hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler KPSS Cafe editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı KPSS Cafe değil haberi geçen ajanstır.




Anket En çok KADRO hangi bölüm mezunlarına verilmelidir ?