Garanti Bankası Part Time Müşteri Temsilcisi Alımı

Garanti Bankası, 11-17 arası çalışabilecek, müşteri memnuniyet temsilcisi alımı yapacak.

Garanti Bankası, 11-17 arası çalışabilecek, müşteri memnuniyet temsilcisi alımı yapacak.

 İş Tanımı

Müşterilerin telefon yolu ile ilettikleri bankamız ürün ve hizmetleri ile ilgili sorun/şikayet/öneri/teşekkür mesajlarını değerlendirmeye alarak müşteriyi bilgilendirmekten, mesajların veri tabanına girişini yapmaktan, işlemlerin yapılması için ilgili taraflara iletmekten, takibini yaparak sonuçları hakkında müşteriyi bilgilendirmekten, zamanında ve kalite standartlarına uygun olarak sonuçlandırılmasından sorumludur

Aranan Nitelikler

Güneşli'de bulunan Müşteri Memnuniyeti Müdürlüğü'nde görevlendirilmek üzere;
-4 yıllık üniversite mezunu ya da öğrencisi,
-30 yaşını aşmamış,
-Askerlik hizmetini tamamlamış ya da en az 2 yıl tecilli ( erkek adaylar için ),
-Hafta içi her gün,11:00-17:00 saat aralığında çalışabilecek,
-İstanbul Avrupa yakasında ikamet eden,
-Stres yönetiminde başarılı,
-Telefonda iletişim ve ikna becerisi gelişmiş,
-Müşteri odaklı,
-Ekip bilincine sahip,
-Motivasyonu yüksek,
''Part Time Müşteri Temsilcileri'' arıyoruz.

BAŞVURU İÇİN TIKLAYINIZ

07 Şub 2015 - 02:16 - Bankacılık


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak KPSS Cafe Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan KPSS Cafe hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler KPSS Cafe editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı KPSS Cafe değil haberi geçen ajanstır.




Anket Memur Ve Personel Alımlarında Yaş Şartı Esnetilmeli mi?