Yapı Kredi Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi Alım İlanı

Müşterilere telefonda yön verip sorunlarını çözmek için, Yapı Kredi bankası çağrı merkezi müşteri temsilcisi alımı yapacak.

Müşterilere telefonda yön verip sorunlarını çözmek için, Yapı Kredi bankası çağrı merkezi müşteri temsilcisi alımı yapacak.
Yap Kredi Eleman Alım:

 *Telefon bankacılığının gerektirdiği tüm hizmetleri sunarak, müşteriyi doğru bilgilendirmek,
*Müşteri şikayetlerini çözümlendirmek,
*Bankanın uygun ürünlerinin satışını, tanıtımını gerçekleştirmek.

Aranan Nitelikler

Türkiye'nin en iyi çağrı merkezinde görev yapacak;
*Üniversitelerin önlisans/lisans mezunu, son sınıf öğrencisi.
*28 yaşından gün almamış,
*Diksiyonu düzgün,
*Telefonda iletişim yeteneği güçlü,
*Çok iyi sözel ifade becerilerine ve ikna yeteneğine sahip,
*Sosyal yönü güçlü, insan ilişkilerinde başarılı,
*Satışa yatkın, telefonla satış yapabilecek,
*Vardiyalı çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek,
*Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış veya en az 2 yıl süre ile tecilli durumda olan.

Başvuru İçin Tıklayınız

27 Nis 2015 - 13:17 - Bankacılık



göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak KPSS Cafe Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan KPSS Cafe hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler KPSS Cafe editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı KPSS Cafe değil haberi geçen ajanstır.



Anket Kamuya Memur Ve Personel Alımlarında Mülakat Kaldırılmalı mı?
Tüm anketler