TÜİK 2017 Mayıs Ayı Enflasyon Rakamları Açıklandı

TÜİK tarafından yapılan 2017 mayıs ayı enflasyon raporu yayımlandı. Yayımlanan raporda aylık en yüksek artış ayakkabı ve giyim grubunda oldu...

TÜİK aylık enflasyon raporlarını yayımladı. Mayıs 2017 itibariyle giyim ve ayakkabı sektörü en çok artış gösteren gruplar olarak belirlendi. Bu ikiliyi ise eğlence ve kültür takip etti. Mayıs 2017 itibariyle aylık en fazla düşüş gören gruplar ise çeşitli mal ve hizmetler grubu oldu...

Yıllık en fazla artış 21.69 ile alkollü içecekler ve tütün

TÜFE’de, bir önceki yılın aynı ayına göre gıda ve alkolsüz içecekler %16,91, ulaştırma %15,81, sağlık %13,29 ve çeşitli mal ve hizmetler %11,60 ile artışın yüksek olduğu diğer ana harcama gruplarıdır.

Aylık en yüksek artış

İstatistiki Bölge Birimleri Sınıflaması (İBBS) 2. Düzey’de bulunan 26 bölge içinde, bir önceki yılın Aralık ayına göre en yüksek artış %7,71 ile TRC1 (Gaziantep, Adıyaman, Kilis) bölgesinde, bir önceki yılın aynı ayına göre en yüksek artış %14,60 ile TRC1 (Gaziantep, Adıyaman, Kilis) bölgesinde ve on iki aylık ortalamalara göre en yüksek artış %10,55 ile TR62 (Adana, Mersin) bölgesinde gerçekleşti. Mayıs 2017’de endekste kapsanan 414 maddeden; 63 maddenin ortalama fiyatlarında değişim olmazken, 272 maddenin ortalama fiyatlarında artış, 79 maddenin ortalama fiyatlarında ise düşüş gerçekleşti.

kpsscafe.com.tr | KONYA

05 Haz 2017 - 10:28 - Ekonomi


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak KPSS Cafe Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan KPSS Cafe hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler KPSS Cafe editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı KPSS Cafe değil haberi geçen ajanstır.




Anket KYK Borçları Silinsin Mi?