Banka Çağrı Merkezi Elemanı Alım İlanı

Banka Çağrı Merkezi Elemanı Alım İlanı İş Tanımı *Telefon bankacılığının gerektirdiği tüm hizmetleri sunarak, müşteriyi doğru bilgilendirmek, *Müşteri şikayetlerini çözümlendirmek, *Satışa yatkın, telefonda satış yapabilecek Aranan Nitelikler Danışmanlığını yapmakta olduğumuz Türkiyenin önde gelen bankalarından birinde görev alacak Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcileri aramaktayız.

Banka Çağrı Merkezi Elemanı Alım İlanı

İş Tanımı


*Telefon bankacılığının gerektirdiği tüm hizmetleri sunarak, müşteriyi doğru bilgilendirmek,

*Müşteri şikayetlerini çözümlendirmek,

*Satışa yatkın, telefonda satış yapabilecek


Aranan Nitelikler


Danışmanlığını yapmakta olduğumuz Türkiye'nin önde gelen bankalarından birinde görev alacak 'Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcileri' aramaktayız.

*En az Lise mezunu, tercihen 2 yıllık önlisans mezunu veya 4 yıllık lisans mezunu veya

4 yıllık lisans eğitiminde 4. sınıf öğrencisi

*28 yaşından gün almamış,

*Diksiyonu düzgün,

*Telefonda iletişim yeteneği güçlü,

*Çok iyi sözel ifade becerilerine ve ikna yeteneğine sahip,

*Sosyal yönü güçlü, insan ilişkilerinde başarılı,

*Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış veya en az 2 yıl süre ile tecilli durumda olan.

[colored_box color="eg. blue, green, grey, red, yellow"]Başvuru İçin Tıklayınız[/colored_box]

13 Tem 2014 - 16:45 - Bankacılık


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak KPSS Cafe Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan KPSS Cafe hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler KPSS Cafe editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı KPSS Cafe değil haberi geçen ajanstır.




Anket En çok KADRO hangi bölüm mezunlarına verilmelidir ?