Bankacılık işlemleri çağrı merkezi elemanı alım ilanı

Bankacılık işlemleri çağrı merkezi elemanı alım ilanı Genel Nitelikler Danışmanlığını yaptığımız, Türkiyenin önde gelen çağrı merkezi bünyesinde çalışarak, banka müşterilerinden gelen çağrıları karşılayacak ÇAĞRI MERKEZİ MÜŞTERİ TEMSİLCİLERİ arıyoruz.

Bankacılık işlemleri çağrı merkezi elemanı alım ilanı

Genel Nitelikler

Danışmanlığını yaptığımız, Türkiye'nin önde gelen çağrı merkezi bünyesinde çalışarak, banka müşterilerinden gelen çağrıları karşılayacak 'ÇAĞRI MERKEZİ MÜŞTERİ TEMSİLCİLERİ' arıyoruz.
Min. ön lisans mezunu ya da üniversite mezunu / öğrencisi (devam zorunluluğu olmayan),
19-27 yaşları arasında,
7/24 vardiyalı sistemde çalışmaya uygun,
Ses tonu, diksiyonu düzgün, iletişim becerisi gelişmiş, ikna kabiliyeti yüksek,
Enerjisi yüksek ve müşteri odaklı çalışabilecek,
Dinamik ve yoğun çalışma ortamına uyum sağlayabilecek,
İstanbul Anadolu veya Avrupa yakasında ikamet eden,
Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış ya da en az 2 yıl tecil ettirmiş.


İş Tanımı

Banka müşterilerinden gelen aramaları, banka kural ve işleyişine göre yanıtlamak; müşteri taleplerini karşılamak.

[colored_box color="eg. blue, green, grey, red, yellow"]Başvurmak İçin Tıklayınız[/colored_box]

24 Haz 2014 - 22:58 - Bankacılık


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak KPSS Cafe Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan KPSS Cafe hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler KPSS Cafe editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı KPSS Cafe değil haberi geçen ajanstır.




Anket 2020 KPSS Önlisans Sonuçları Erken Açıklansın mı ?