OHAL İnceleme Komisyonu Başvuruları Hakkında Önemli Açıklama!

Valilik tarafından yapılan açıklama doğrultusunda OHAL inceleme komisyonuna yapılacak başvurulara dair bilgilendirme yapıldı. Geçtiğimiz gün OHAL komisyonu için başvurular başlamıştı. işte Valilik açıklaması...

OHAL İnceleme Komisyonu Başvuruları Hakkında Önemli Açıklama! 

OHAL İNCELEME KOMİSYONU geçtiğimiz gün başvuruları kabul etmeye başladı. Uzun süredir çalışmalarını sürdüren ekip artık başvuruları kabul ediyor. Peki başvurular nasıl yapılıyor?

Ankara Valiliği'nce 18 Temmuz 2017 tarihinde hazırlanan ve kamuoyuna sunulan açıklama çerçevesinde kişilerin kuruma nasıl başvuru yapacağı açıklandı. Ankara Valiliği, başvuruların doğrudan değil, valiler ve ilgili kurumlar vasıtası ile yapılacağı aktarıldı.

Ankara Valiliği'nden yapılan OHAL başvuru duyurusu bu şekilde oldu;
''Olağanüstü Hal İşlemleri İnceleme Komisyonuna Elektronik Ortamda Başvuru Usulü Hakkında Duyuru

Bilindiği üzere, 685 sayılı Kanun Hükmünde Kararname ile Olağanüstü Hal İşlemleri İnceleme Komisyonu kurulmuştur. Olağanüstü Hal İşlemleri İnceleme Komisyonu'nun çalışmasına ilişkin usul ve esaslar 12.072017 tarihli mükerrer Resmi Gazetede ilan edilmiştir.

Komisyona doğrudan başvuru yapılmayacak olup, başvurular valilikler veya ilgili kurumlar vasıtasıyla yapılacaktır.

Başvurular http://ohalkomisyonu.basbakanlik.gov.tr adresinde bulunan ve elektronik ortamda hazırlanan başvuru formu doldurulmak suretiyle yapılacaktır. Başvurular 17 Temmuz 2017 Pazartesi günü başlayıp altmış (60) günlük sürenin bitimi olan 14 Eylül 2017 günü mesai saati bitiminde sona erecektir.

Yukarıda belirtilen İnternet sitesindeki elektronik başvuru sistemine giriş yapıldıktan sonra, başvurucunun Türkiye Cumhuriyeti kimlik numarası ve diğer gerekli bilgiler formun ilgili bölümlerine yazılacaktır. Başvuru konusuna ilişkin sistemde bulunan bilgiler otomatik olarak görülecektir. Ayrıca formun başvuru dilekçesi bölümüne, on (10) sayfayı geçmemek üzere talep konusu hakkındaki beyanlar yazılabilecektir. Bu şekilde doldurulan başvuru formunun çıktısı alınıp imzalandıktan sonra, bu form ve ekinde ibraz edilecek belgeler Valiliklere veya bakanlıkların merkez teşkilatına teslim edilecek olup ilgili görevli tarafından yapılacak onay işleminden sonra başvuru işlemi tamamlanacaktır.

Başvurular şahsen veya kanunen yetkili kişiler tarafından yapılacaktır.

Kamuoyuna saygıyla duyurulur.''

KPSSCAFE.COM.TR ANKARA

18 Tem 2017 - 10:34 - Gündem


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak KPSS Cafe Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan KPSS Cafe hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler KPSS Cafe editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı KPSS Cafe değil haberi geçen ajanstır.




Anket Memur Ve Personel Alımlarında Yaş Şartı Esnetilmeli mi?