Anadolu Sigorta’ya IDC Finans Zirvesi 2019’dan Dijital Dışı Kanallar Kategorisinde Birincilik Ödülü

Anadolu Sigorta, IDC Finans Zirvesi 2019’da Görüntülü Ekspertiz Uygulaması ile Dijital Dışı Kanallar kategorisinde birincilik ödülüne layık görüldü.22 Ekim’de Sabancı Center’da gerçekleşen ödül töreninde şirket adına ödülü Anadolu Sigorta CIO’su Mehmet Abacı aldı.

Haber albümü için resme tıklayın

Finans Sektöründe dijital dönüşüm, bilgi güvenliği, yapay zeka, robot uygulamalar ve nesnelerin interneti gibi pek çok konunun tartışıldığı IDC Türkiye 2019 Finans Zirvesi, bu yıl 22 Ekim’de İstanbul’da gerçekleştirildi. Finans dünyasının bir araya geldiği zirve kapsamında, Anadolu Sigorta CIO’su Mehmet Abacı da “Açık bankacılık kapıda, peki biz hazır mıyız?” başlıklı oturuma moderatörlük yaptı. Bununla birlikte her yıl olduğu gibi Finans Teknoloji Ödülleri de sahiplerini buldu. Anadolu Sigorta, yerel bir start-up ile birlikte hayata geçirdiği Görüntülü Ekspertiz Uygulaması ile Dijital Dışı Kanallar kategorisinde birincilik ödülüne layık görüldü.

Görüntülü Eksperiz Uygulamasıyla hasar dosyaları için atanan eksperler, bu hizmetten faydalanmayı kabul eden sigortalılar için randevu kayıtları oluşturarak, uygulama üzerinden gerçekleştirilen görüntülü görüşme ile hasar tespitini hızlı ve pratik bir şekilde gerçekleştirebiliyor.

“Her noktada teknolojik, yenilikçi ve öncü yaklaşımların geliştirilmesine yönelik çalışmalarımızı sürdüreceğiz”

Ürün hakkında bilgi veren Anadolu Sigorta CIO’su Mehmet Abacı, “Görüntülü Ekspertiz Uygulaması sayesinde eksperlerimiz; uygulama üzerinden riziko adresi ile ekspertiz adresinin konumlarını karşılaştırabiliyor, dijital harita imkânlarını kullanarak ekspertiz adresinin bulunduğu lokasyon etrafında gezinebiliyor. Bununla birlikte, sohbet özelliği sayesinde sigortalı ile irtibat kurarak dosya transferi gerçekleştirebiliyor, görüntülü görüşme anında hasar yerinin fotoğraflarını çekebiliyor ve uygulama üzerinden ekspertize dair notlar alabiliyor. Uygulama, eksperlerin hasar yerine gitmesine gerek kalmadan zaman ve yoldan tasarruf sağlayarak hızlı bir şekilde eksper raporu yazmasına, hasar ödemelerinin kısa sürede gerçekleştirilerek hasar dosyalarının sonuçlanmasına olanak tanıyor” dedi

Abacı ayrıca, Anadolu Sigorta’nın tüm süreçlerin dijitalleştirilmesine, iş faydası ve müşteri memnuniyeti yaratacak her noktada teknolojik, yenilikçi ve öncü yaklaşımların geliştirilmesine yönelik çalışmalarına tüm hızıyla devam ettiğini belirtti.

İOS Mobil Uygulamamız İçin Tıklayınız.

Android Mobil Uygulamamız İçin Tıklayınız.

Sosyal Medya Hesaplarımızı Takip Ederek İlanlardan Anında Haberdar Olun.

Twitter'da Takip Etmek İçin Tıklayınız.

Facebook Grubumuz İçin Tıklayınız.

Instagram Sayfamız için Tıklayınız

KPSSCAFE.COM.TR | ANKARA

24 Eki 2019 - 13:06 - Gündem


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak KPSS Cafe Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan KPSS Cafe hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler KPSS Cafe editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı KPSS Cafe değil haberi geçen ajanstır.




Anket KYK Borçları Silinsin Mi?