Şok Karar! Artık 16 Yaşından Küçüklere Facebook ve Twitter Yasak!

Yapılan son açıklamalara göre 16 yaşından küçük çocukların sosyal medya ile ilişkisi kesilecek. Detaylar haberimizde...

banner396

Şok Karar! Artık 16 Yaşından Küçüklere Facebook ve Twitter Yasak!

Yapılan son açıklamalara göre 16 yaşından küçük çocukların sosyal medya ile ilişkisi kesilecek. Detaylar haberimizde...

16 Aralık 2015 Çarşamba 10:15
352 Okunma
Şok Karar! Artık 16 Yaşından Küçüklere Facebook ve Twitter Yasak!
Yapılan son açıklamalara göre 16 yaşından küçük çocukların sosyal medya ile ilişkisi kesilecek. Detaylar haberimizde...

Veli izni olmadan ne facebook'a ne de twitter'a 16 yaşından küçük çocuklar giremeyecek! Gündeme bomba gibi düşen facebook ve twitter gibi sosyal platformlara 16 yaşından küçüklere yasaklanması tartışmaların fitilini ateşledi.




16 yaşından küçük çocukların Youtube, Facebook ve Twitter gibi sosyal paylaşım ağlarını kullanması, ancak veli izni ile mümkün olabilecek.

Avrupa Parlamentosu (AP) tarafından yarın oylaması planlanan Kişisel Verilerin Korunmasına İlişkin Yasa Taslağı kapsamında, gençler için çevrimiçi hizmetlere erişim konusunda çok önemli bir madde de bulunuyor. Özellikle Türkiye'de bu karara çok sevinecek olan aileler kararın çıkmasını ve Türkiye genelinde uygulanması için büyük destek veriyor.




Buna göre, 16 yaşından küçük çocukların Youtube, Facebook ve Twitter gibi sosyal paylaşım ağlarını kullanması, ancak veli izni şartıyla mümkün olabilecek. Yasa onaylanırsa, ad, soyadı, doğum tarihi gibi kişisel verileri toplayarak hizmet veren e-mail web siteleri, sosyal paylaşım siteleri, bloglar ve hatta arama motorları için söz konusu hüküm geçerli olacak.

Yasa, gençlerin kişisel verilerinin kötüye kullanımını engellemeyi amaçlıyor. Avrupa Birliği’nin 2011’de yayınlamış olduğu rapora göre, Türkiye’de 9-16 yaş arası çocuklar arasında Facebook kullanımı yüzde 86’ydı. Bu oran AB’de yüzde 57’ydi.

Avrupa Parlamentosu aldığı karar ile Twitter, Facebook ve Youtube gibi sosyal medya sitelerinin kullanımını 16 yaşından küçüklere yasakladı. 16 yaşından küçük olanlar ancak velilerinin verecekleri izin doğrultusunda sosyal medyayı kullanabilecekler.




Avrupa Parlamentosu’nun (AP) yarın oylayacağı Kişisel Verilerin Korunmasına İlişkin Yasa Taslağı’nda, gençler için çevrimiçi hizmetlere erişim konusunda bir madde de bulunuyor.

Buna göre, 16 yaşından küçük çocukların Youtube, Facebook ve Twitter gibi sosyal paylaşım ağlarını kullanması, ancak veli izni şartıyla mümkün olabilecek. Yasa onaylanırsa, ad, soyadı, doğum tarihi gibi kişisel verileri toplayarak hizmet veren e-mail web siteleri, sosyal paylaşım siteleri, bloglar ve hatta arama motorları için söz konusu hüküm geçerli olacak.

Yasa, gençlerin kişisel verilerinin kötüye kullanımını engellemeyi amaçlıyor. Avrupa Birliği’nin 2011’de yayınlamış olduğu rapora göre, Türkiye’de 9-16 yaş arası çocuklar arasında Facebook kullanımı yüzde 86’ydı. Bu oran AB’de yüzde 57’ydi.




Hayatımıza giren sosyal ağlarla beraber ortaya çıkan sosyal medya pazarlaması; pazarlamacıların tutundurma faaliyetleri içerisinde en çok önem verdikleri konulardan birisi haline geldi. Pazarlama kavramına yeni bir tarz getiren sosyal medya ile bütün markalar, sosyal ağlarda yer edinmeye ve sosyal medya stratejileri oluşturmaya başladı.

Peki, hangi sosyal medya stratejisi gerçekten çalışıyor? Sosyal medya üzerinde harcadığımız zamanı ve parayı en iyi şekilde kullanabileceğimiz yöntemler var mı? Diğer pazarlamacılar sosyal medyayı en iyi şekilde kullanmak için neler yapıyor? İşte pazarlamada sosyal medyayı en iyi şekilde kullanmak için gerekli olan malzemeler;

Hashtag kullanımı

Adobe’nin pazarlamacılar arasında yapmış olduğu bir ankette katılımcıların %67 si pazarlama karmalarında hashtag kullanmanın önemli veya çok önemli olduğunu söylemiş. Hashtagler sadece yeni insanlara ulaşmak için onları bulmamıza yardımcı olmaz insanların bizi bulması içinde önemli bir araçtır. Hashtag kullanırken;

-Nişlerinizin kullandığı hashtagleri düşünmek,

-Hedef kitlenizin kullandığı trend hashtagleri bulmak,

-Markanızın ya da nişlerinizin etrafında olup biten konuşmaları incelemek,

-Pazarlama kampanyası, promosyon yada yarışma çerçevesinde kendi hashtaglerinizi yaratmanız gereklidir.

manufacturing-resources-planning-638




Önceden haftalık postlarınızı planlamak

Öngörülemeyen durumlar halinde planladığınız postlar hayatınızı kurtarabilir. Düzenli bir şekilde unutmadan postlarınızı göndermenizi sağlar. Tutarlılık, sosyal medya pazarlamasında başarı için anahtardır. Sürdürülebilirliğinden emin olmak için planlama yapmak en iyi yoldur.

Görsel kullanımı

Sosyal medya üzerindeki etkileşimi arttırmak için sahip olduğumuz en iyi araçlardan biri görsellerdir ve onu kullanmak önemlidir. Fakat sadece bu yeterli değildir. İnsanların tercih ettiği görseller incelendiği zaman gülünç, harekete geçirici, ilham verici görseller ve infografiklerin etkileşimleri arttırdığı için daha sıklıkla kullanıldığı görülmüştür.

Her gün en az 1 kez post yayınlamak

Sosyal medyada postlarınızı yayınlarken en az ve an fazla post yayınlamanın arasındaki dengeyi bulmak gereklidir. Bunun içinde farklı sıklıklarla örneğin günde 1 kere, 3 kere veya 5 kere post yayınlayarak hangisinin takipçiler için en iyi etkileşim olduğunu deneyerek bulmak gereklidir.

En az 3 ya da 4 sosyal ağ da aktif olmak

Rekabet etmek istiyorsak en az bir ya da iki sosyal ağı pazarlama karmamıza eklememiz gerekir. Facebook ve Twitter genellikle bütün markaların şirketlerin kullandığı sosyal ağlardır. Hangi sosyal ağları kullanmanız gerektiğini anlamak için;

Yapılan son açıklamalara göre 16 yaşından küçük çocukların sosyal medya ile ilişkisi kesilecek. Detaylar haberimizde...
>>2016 KPSS'YE GİRECEK ORTAÖĞRETİM ADAYLARI DİKKAT!!!

Son Güncelleme: 16.12.2015 03:22
Anahtar Kelimeler:
FacebookTwitterYasak16 Yaş
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner389

banner394