Tokat Almus SYDV Personel Alımı (14 Eylül 2012)

  Almus Sosyal Yardılaşma ve Dayanışma Vakfına aşağıda belirtilen niteliklerde Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışmayı Teşvik Fon Kurulunca 16/02/2012 tarih ve 2012/1 sayılı kararı ile yürürlüğe konulan Vakıflarda çalışacak personelin niteliklerini belirleyen Norm Kadro.

banner396

Tokat Almus SYDV Personel Alımı (14 Eylül 2012)

  Almus Sosyal Yardılaşma ve Dayanışma Vakfına aşağıda belirtilen niteliklerde Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışmayı Teşvik Fon Kurulunca 16/02/2012 tarih ve 2012/1 sayılı kararı ile yürürlüğe konulan Vakıflarda çalışacak personelin niteliklerini belirleyen Norm Kadro.

14 Eylül 2012 Cuma 21:56
123 Okunma
Tokat Almus SYDV Personel Alımı (14 Eylül 2012)

 

Almus Sosyal Yardılaşma ve Dayanışma Vakfına aşağıda belirtilen niteliklerde Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışmayı Teşvik Fon Kurulunca 16/02/2012 tarih ve 2012/1 sayılı kararı ile yürürlüğe konulan Vakıflarda çalışacak personelin niteliklerini belirleyen Norm Kadro...


 



Almus Sosyal Yardılaşma ve Dayanışma Vakfına aşağıda belirtilen niteliklerde Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışmayı Teşvik Fon Kurulunca 16/02/2012 tarih ve 2012/1 sayılı kararı ile yürürlüğe konulan Vakıflarda çalışacak personelin niteliklerini belirleyen Norm Kadro Standartları, Nitelikleri, Özlük Hakları ve Çalışma şartlarına İlişkin Esaslar" ve 4857 sayılı iş yasası uyarınca 05/09/2012 tarih ve 2012/19 sayılı Mütevelli Heyeti Kararına göre KPSS sınavına giren ve geçerli döneme ait KPSS P3 puan turünde 60 puan ve daha yukartı puan alanlar arasından mulakat ile belirsiz süreli 2 adet Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi sözleşmeli personel alınacaktır.



ADAYLARDA ARANAN NİTELİKLER



A-GENEL ŞARTLAR



1. T.C. Vatandaşı olmak



2- Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak,



3- 18 yaşını bitirmiş olmak ve 35 yaşını doldurmamış olmak,



4- Askerlik görevini yapmış veya muaf olmak ya da askerlikle ilişiği bulunmamak,



5- Kamu haklarından mahrum bulunmamak,



6- Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık,sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkum olmamak,



7- Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek, akıl hastalığı, vücut sakatlığı ve özrü bulunmamak,



8- Görevin özelliğine göre eğitim, yaş, tecrübe gibi özel şartları taşımak,



B-ÖZEL ŞARTLAR



Ünvan: Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi (2 Kişi)



1- Örgün eğitimin Sosyoloji, Psikoloji, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık, İletişim, Halkla İlişkiler, Sosyal Hizmetler, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi 4 yıllık Lisans, Yüksek Lisans ve doktora programlarından birinden mezunu olmak,



2- Alınacak 2. Personel alımı için, Muhasebe ve Finans Yönetimi Bölümlerinden birinden mezun olmak tercih sebebi olacaktır



3- Personel Seçme Sınavında KPSS P3 puan türünde 2011-2012 yılı için geçerli en az 60 puan almış olmak,



4- Sosyal İletişim becerisine sahip olmak,



5- Bilgisayar kullanma sertifikası, bilgisayar (Windows ve Microsoft Qffice Programları) kullanabiliyor olmak,



6- İşin Süresi; Belirsiz Süreli (2 Ay Deneme Süreli)



7- Sözleşmeli personel ihtiyaç duyulan hizmet birimleri ve pozisyonlarda istihdam edildiğinden, Devlet memurlarında olduğu gibi kurumlar içinde veya kurumlar arasında naklen atamalarına dair mevzuat bulunmamaktadır.Bu nedenle bu pozisyonlara yerleştirilen personel herhangi bir nedenle (eş durumu, sağlık vb.) nakil talebinde bulunamazlar.



8- Adayın Vakfın bulunduğu İl Sınırları içerisinde ikamet etmesi gerekmektedir.İl dışından başvuru kabul edilmeyecektir.Tokat merkez ve ilçelerinde başvuru tarihinden önce en az 30 gün ikamet etmiş olma şartı aranacaktır.



BAŞVURU DEĞERLENDİRME VE PERSONEL ADAYINDAN İSTENECEK BELGELER



Başvurular 10.09.2012 – 17.09.2012 tarihleri arasında Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğünün “SYDV Personel Alım İlanları” bölümü üzerinden online olarak yapılacaktır.



 



(www.sosyalyardimlar.gov.tr



http://appex.aile.gov.tr/vakifilan/Gris.aspx)



Başvurular 21/09/2012 günü saat 17:00'e kadar Tokat/Almus Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı, Hükümet Konağı Kat: 3 adresine şahsen teslim etmeleri gerekmektedir.Evrak teslimi yapmayanlar mülakat sıralaması kabul edilmeyecektir.(Bu tarihten sonra yapılan, posta yoluyla yapılan yada eksik belge/bilgi ile yapılan başvurulur kabul edilmeyecektir.)



Başvuru Yapan Adaylardan İstenen Belgeler:



1- T.C. Kimlik Numaralı Nüfus Cüzdanı Sureti



2- Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği



3- Bitirdiği okul veya çıkış belgesinin aslı ve noter onaylı sureti,



4- Geçerli dönem KPSS sınav sonuç belgesi (2011-2012 yılları)



5- Askerlik durum belgesi (Askerlik İlgisi Olmadığına Dair)



6- Savcılıktan Adil Sicil Kayıt Belgesi



7- Özgeçmiş (Özgeçmiş mektubunda doğum yeri, doğum tarihi, eğitim durumu, iş deneyimleri, özel meziyet ve nitelikleri, bu işe neden başvurduğu, geleceğe dönük hedef ve amaçları, aile bilgileri, hobileri gibi konulardan bahsedilecektir.)



8- En az 2 adet vesikalık fotoğraf (Son 6 Ay İçinde Çektirilmiş)



9- Bilgisayar kullanma sertifikası,



10- İkamet Belgesi



Mülakat duyurusu Almus Kaymakamlığı, İnternet Sitesinden başvuru yapan adaylara bildirilecektir.



Fatih ÇELİKKAYA



Kaymakam



 

>>2016 KPSS'YE GİRECEK ORTAÖĞRETİM ADAYLARI DİKKAT!!!

Son Güncelleme: 14.09.2012 21:56
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner389

banner394