Siirt Aydınlar SYDV Personel Alımı(18 Eylül 2012)

  T.

banner396

Siirt Aydınlar SYDV Personel Alımı(18 Eylül 2012)

  T.

18 Eylül 2012 Salı 15:36
91 Okunma
Siirt Aydınlar SYDV Personel Alımı(18 Eylül 2012)

 

T.C. AYDINLAR İLÇESİ

 

SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI BAŞKANLIĞI

 

PERSONEL ALIMI İLANI

 

Siirt İli Aydınlar İlçesi Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfında istihdam edilmek üzere, Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışmayı Teşvik...


 



T.C. AYDINLAR İLÇESİ


 


SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI BAŞKANLIĞI


 


PERSONEL ALIMI İLANI


 


Siirt İli Aydınlar İlçesi Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfında istihdam edilmek üzere, Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışmayı Teşvik Fonu Kurulu’nun 16.02.2012 tarih ve 2012/1 sayılı kararı ile yürürlüğe konulan “Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıfları Personelinin Norm kadro Standartları, İş Tanımları, Nitelikleri, Özlük Hakları ve Çalışma Şartlarına İlişkin Esaslar” ve 4857 sayılı “İş Kanunu” çerçevesinde aşağıda belirtilen nitelikte ve sayıda personel alınacaktır.


 


Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi : 1


 


İşin Adı : Sözleşmeli Personel Alımı


 


İşin Süresi : Belirsiz Süreli (2 ay deneme süreli )


 


A- ADAYLARDA ARANAN NİTELİKLER


 


1. Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,


 


2. Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak,


 


3. 18 yaşını bitirmiş olmak ve 35 yaşını doldurmamış olmak,


 


4. Erkekler için Askerlik görevini yapmış veya muaf olmak, askerlik ile ilişkisi bulunmamak.


 


5. Kamu haklarından mahrum bulunmamak. (Yapılacak olan güvenlik soruşturmasıyla da tespit edilecektir.)


 


6. Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile, kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak.


 


7. Görevin özelliğine göre eğitim, yaş, tecrübe gibi özel şartları taşımak.


 


8. Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek akıl hastalığı, vücut sakatlığı ve özrü bulunmamak,


 


9. Adli ve idari soruşturma sonucunda atanmasına engel bir durumu bulunmamak,


 


10. Sosyal iletişim becerisine sahip olmak, bilgisayar programlarını iyi düzeyde kullanabilmek,


 


11. 4 yıllık Yükseköğretim Kurumlarından mezun olmak, (Sosyoloji, Psikoloji, Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik, Halkla İlişkiler, İletişim ve Sosyal Hizmetler) Bölümlerinden mezun olmak.


 


12. Son iki yıl geçerliliği olan (KPSS 2011-2012) puanlarından KPSS P3 puan türünden en az 60 puan almış olmak


 


13. Sürücü Belgesi, KPDS ve benzeri dil sınavları sonuç belgeleri, alanı ile ilgili sertifikalar, bilgisayar sertifikası, Bilgisayar Programcılığı ve iş deneyimi olanlar, işe almada öncelikli olarak değerlendirilecektir.


 


B- ÖZEL ŞARTLAR


 


1- Siirt İli veya İlçelerinde ikamet ediyor olmak. (Başvuru tarihinden önce en az 6 ay ikamet etmiş olmalı.


 


C- BAŞVURU


 


1. Başvurular 14/09/2012 tarihinde başlayıp 23/09/2012 tarihi saat:17:00? da sona erecektir. Başvurular www.sydgm.gov.tr adresindeki Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü sitesindeki “Personel Alım İlanları” bölümünden online olarak yapılacak olup ilgili vakıfa doğrudan veya posta ile yapılacak başvurular geçerli olmayacaktır.


 


2. Başvurular arasından, sistem tarafından KPSS puanlarına göre sıralanacak olan işe alınacak personel sayısının üç katı kadar sayıda kişi (Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi için 3 kişi mülakata çağrılacaktır.


 


D- İSTENİLEN BELGELER (Mülakattan önce, mülakata gireceklerden)


 


1. T.C. Kimlik numarası yazılı bulunan nüfus cüzdanının önlü arkalı fotokopisi,


 


2. 4 adet fotoğraf (Son 6 ay içinde çekilmiş olması ve bilgisayar ortamında doldurulacak 1 adet İş Talep formuna yapıştırılarak teslim edilmesi) İş Talep Formu www.aydinlar.gov.tr internet adresinden alınacaktır)


 


3. 2011 veya 2012 Yıllarına ait KPSS P3 Sonuç Belgesi Fotokopisi,


 


4. Adli Sicil Belgesi (Sabıka Belgesi)


 


5. Diploma veya mezuniyet belgesinin fotokopisi. (Aslı görevli memura ibraz edilecektir)


 


6. Sürücü Belgesi, Yüksek Lisans, KPDS ve benzeri dil sınavları sonucu, alanı ile ilgili sertifikalar, bilgisayar sertifikası ve iş deneyimi belgelerinin fotokopisi,


 


7. Özgeçmiş (Özgeçmiş mektubunda doğum yeri, doğum tarihi, eğitim durumu, iş deneyimleri, özel meziyet ve nitelikleri, bu işe neden başvurduğu, geleceğe dönük hedef ve amaçları, aile bilgileri, hobileri gibi konulardan bahsedilecektir.)


 


8. Askerlikle ilişkisi olmadığına dair belge,


 


9. Sağlık Raporu,


 


10. İkametgah Belgesi


 


E- MÜLAKAT VE SÖZLEŞME İMZALANMASI


 


1. Mülakata gireceklerin listesi 24 Eylül 2012 tarihinde www.aydinlar.gov.tr adresinde duyurulacaktır.


 


2. Mülakat 27 Mayıs 2012 tarihinde saat 14.00’da Aydınlar Kaymakamı Makam odasında başlayacaktır.


 


3. Mülakata katılacak adaylar yukarıda belirtilen belgeleri 25 Eylül 2012 Salı günü saat 17: 00 „ a kadar Aydınlar Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına teslim edeceklerdir.


 


4. Adayların evrakları üzerinden yapılan kontrollerde Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi unvanı için şartları uygun olmayan ya da yanlış beyan verdiği tespit edilen


 


adayların isimleri Mülakat Komisyonunca tutanağa bağlanarak mülakata çağrılmayacaktır.


 


5. Mülakatta adaylar;


 


a) Makama Giriş-Çıkış ve değerlendirme esnasındaki tutumu ve davranışı kılık, Kıyafeti.


 


b) Kendini ifade edebilme ve tanıtma Özgüveni, ikna kabiliyeti ve inandırıcılığı,


 


c) Özgüveni, ciddiyeti ve genel kültürü Bilimsel ve teknolojik gelişmelere açıklığı, yönlerinden değerlendirilecektir.


 


d) Kendini Geliştirme kabiliyeti ve Değişime açık olup olmadığı.


 


e) Türkçeyi kullanma ve ikna kabiliyeti


 


f) Vakfın Amaçları ve Faaliyetleri hakkındaki bilgisi.


 


6. Mülakat sonunda atanmaya hak kazananların listesi www.aydinlar.gov.tr adresinde ilan edilecek ayrıca mülakat sonucu kazananların adreslerine gerekli tebligat yapılacaktır.


 


7. Atanmaya hak kazanan adayların sonuçlarının tebliğinden itibaren 5 gün içerisinde istenilen belgeleri tamamlayarak, Aydınlar Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığı?na şahsen teslim etmeleri ve göreve başlamaları gerekmektedir.


 


8. Mülakatı kazananlardan yanlış beyan verdiği ve aranılan şartları taşımadığı sonradan anlaşılan, istenilen belgeleri süresi içinde temin edemeyen adaylarla sözleşme imzalanmayacaktır. Bu durumda Mülakat Komisyonunca belirlenecek yedek aday çağrılacaktır.


 


9. Vakfımız mülakat sonucunda personel alıp almamakta serbesttir.


 


10. Başarılı olmayan adayların başvuru evrakları, atama sonucundan 30 gün sonra Vakfımızdan talep edilebilecektir.


 


F - İLETİŞİM BİLGİLERİ


 


Vakfın Adı : Aydınlar Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığı


 


Adresi : Saydanlar Mahallesi İsmail Hakkı Çalapkulu Bulvarı No:14 Hükümet Konağı AYDINLAR-SİİRT


 


Tel : 0 484 461 22 54


 


İLAN OLUNUR

>>2016 KPSS'YE GİRECEK ORTAÖĞRETİM ADAYLARI DİKKAT!!!

Son Güncelleme: 18.09.2012 15:36
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner389

banner394