Şanlıurfa Halfeti SYDV Personel Alımı (11 Eylül 2012)

T.

banner396

Şanlıurfa Halfeti SYDV Personel Alımı (11 Eylül 2012)

T.

11 Eylül 2012 Salı 18:14
288 Okunma
Şanlıurfa Halfeti SYDV Personel Alımı (11 Eylül 2012)

T.C. ŞANLIURFA VALİLİĞİ

HALFETİ KAYMAKAMLIĞI

SOSAYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI BAŞKANLIĞI

KURUM DIŞI GEÇİCİ İŞÇİ TALEP FORMU

İŞYERİ BİLGİLERİ

İşyeri Adı : HALFETİ KAYMAKAMLIĞI SOSAYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI BAŞKANLIĞI

Adresi...


T.C. ŞANLIURFA VALİLİĞİ



HALFETİ KAYMAKAMLIĞI



SOSAYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI BAŞKANLIĞI



KURUM DIŞI GEÇİCİ İŞÇİ TALEP FORMU



İŞYERİ BİLGİLERİ



İşyeri Adı : HALFETİ KAYMAKAMLIĞI SOSAYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI BAŞKANLIĞI



Adresi : Halfeti Kaymakamlığı



Telefon : 0 414 751 54 75 Faks : 0 414 751 54 75



TALEP / BAŞVURU BİLGİLERİ



Açık İş Sayısı : 1



Başvuru Tarihleri : 06/09/2012. - 17/09/2012



Başvuru adresi : Halfeti Kaymakamlığı Hükümet Konağı



İrtibat Kişisi : Mehmet AKGÜN Telefon : 0 414 751 54 75



GÖRÜŞMEYE İLİŞKİN BİLGİLER



Yer : Halfeti Kaymakamlığı S.Y.D.V. Bürosu



Tarih : 06/09/2012-17/09/2012 Saat :08:00-17:00 ARASI



MESLEKİ ÖZELLİKLER



İş Alanı/Pozisyon : Yardımcı Hizmet Görevlisi İstenen Meslek : Yardımcı Hizmet Görevlisi Deneyim süresi : 0



ÇALIŞMA ŞARTLARI



Çalışma Süresi : Süreli (9 ay)



Çalışma Saatleri : 08:00 – 17:00



Çalışma Adresi : Halfeti Kaymakamlığı S.Y.D.V. Bürosu



MÜRACAAT KOŞULLARI



1-En az İlkokul mezunu olmuş olmak,



2-Erkek adaylar için Askerlik ile ilgisi bulunmamak



3-İyi derecede bilgisayar kullanıyor olmak



BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER



1-Bitirdiği okul diploması veya okul çıkış belgesinin sureti,



2-(T.C.Kimlik Numaralı) Nüfus cüzdanın fotokopisi,



3-Dilekçe (Özgeçmiş ‘’Cv’’ yazılacak)



İŞE GİRİŞİ KABUL EDİLEN ADAYDAN İSTENECEK BELGELER



1-Bitirdiği okul diploması veya okul çıkış belgesi sureti



2-(T.C. Kimlik numaralı ) Nüfus cüzdanı fotokopisi



3- Erkek adaylar için askerlik durum belgesi,



4- Adli sicil kaydı,



5- 2 Adet Fotoğraf,



6-Sağlık Raporu



Tarih : 06/09/2012



Adı Soyadı : Mehmet KEKLİK



Ünvanı : Kaymakam



İmzası :



T.C. ŞANLIURFA VALİLİĞİ HALFETİ SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA



VAKFI BAŞKANLIĞI BELİRLİ SÜRELİ PERSONEL ALIM İLANI



Halfeti Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığı’nca istihdam edilecek 1 Adet Belirli süreli Yardımcı Hizmet Görevlisi pozisyonunda 5510 sayılı Sosyal Sigorta Kanunu uyarınca Belirli Süreli Sözleşmeli Personel alınacaktır.



A) BAŞVURACAK ADAYLARDA ARANACAK GENEL ŞARTLAR



1- 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun değişik 48'inci maddesinde belirtilen nitelikleri taşımak,



2- Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış olmak veya muaf veya askerlikle ilişiğinin olmadığına dair belge,



3- Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek, akıl hastalığı, vücut sakatlığı ve özrü bulunmamak,



4- Adli ve idari soruşturma sonucunda, atanmasına engel bir durumu bulunmamak,



5-Son başvuru tarihi itibariyle 35 yaşını doldrumamış olmak



BAŞVURACAK ADAYLARDA ARANACAK ÖZEL ŞARTLAR



1- Yardımcı Hizmet Görevlisi :



-En az ilkokul mezunu olmak;



-Halfeti ilçesinde ikamet ediyor olmak



B) BAŞVURU ŞEKLİ VE SÜRESİ



1- Başvuruda bulunacak adayların, Halfeti Kaymakamlığı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığına imzalı ve fotoğraflı olarak istenilen diğer belgelerle birlikte 06/09/2012 - 17/09/2012 tarihleri arasında Halfeti Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına, (Hükümet Konağı Kat:1 Halfeti-Şanlıurfa) adresine şahsen başvuru yapmaları gerekmektedir. Posta ile yapılan başvurularkabul edilmeyecektir.



2-Başvuru esnasında kurumumuz tarafından alınan belgeler incelendikten sonra, eksik belgesi olanların başvuruları kabul edilmeyecektir.



3-Gerçeğe aykırı beyanda bulunan adayların müracaatları kabul edilmeyecektir.



BAŞVURU İÇİN İSTENİLECEK BELGELER



1- Bitirdiği okul diploması veya okul çıkış belgesinin sureti,



2- (T.C.Kimlik Numaralı) Nüfus cüzdanın fotokopisi,



3- Dilekçe (Özgeçmiş ‘’CV’’ yazılacak)



MÜLAKAT SONUCU SEÇİLEN ADAYLARDAN İSTENİLECEK BELGELER



1- Adli sicil kaydı,



2- 2 Adet Fotoğraf,



3- Sağlık Raporu



4- Erkek adaylar için askerlik durum belgesi,



NOT: İstenilen belgelerin suret veya fotokopileri ile başvuru yapılabilecek ancak asılları başvuru sırasında ibraz edilecektir.



BAŞVURULARIN DEĞERLENDİRİLMESİ VE ATAMA



1-Kaymakamlığımız Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Mütevelli Heyetince oluşturulan Değerlendirme Komisyonu tarafından, Belirli Süreli Sözleşmeli Personel alımı ile ilgili yerleştirme başvurusunda bulunan adayların, ilan edilen niteliklere uygunluğu incelenecektir.



2-Ancak adayların evrakları üzerinde yapılan kontrollerde istenilen pozisyon için şartları uygun olmayan ya da yanlış beyan verdiği tespit edilen adaylar tutanağa bağlanarak atamaları yapılmayacak ve sözleşmeleri imzalanmayacaktır.



3-Verilen süre içinde başvurmayan, başvurup ataması yapıldıktan sonra görevine başlamayan ya da aranılan şartları taşımadığı sonradan anlaşılanların atamaları iptal edilip yerine kazanma sına göre yedeklerden atama yapılacaktır. Belirtilen süre içinde görevine başlamayan veya eksik evrakını teslim etmeyenlerin yerine diğer adaylardan çağırılabilir.



D) ÜCRETLER BÜRO PERSONELİNE ÖDENECEK ÜCRET



Yardımcı Hizmet Görevlisi pozisyonuna yerleşecek adaya Başbakanlık Sosyal Yardımlaşma Ve Dayanışma Genel Müdürlüğü’nün belirlemiş olduğu Ücret Skalasına göre belirtilen taban-tavan ücret aralığında Mütevelli Heyet Komisyon Kararı ile belirlenecektir. Sözleşmeli personelin çalıştığı kurumda ek ödeme, ek ücret gibi kurumsal ödemelerin bulunması ve ilgili mevzuatının da izin vermesi halinde sözleşmeli personel de bu ödemelerden, sözleşme ücretine ilave olarak faydalandırılacaktır(Mütevelli Heyet Komisyon Kararı ile).



DİĞER HUSUSLAR



1-Fon Kurulunun 22.03.2007 tarihli ve 2007/2 sayılı Kararının 11 inci maddesiyle, Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıfları Personelinin Norm Kadro Standartları, Nitelikleri, Özlük Hakları ve Çalışma Şartlarına İlişkin Esaslarına göre işlem yapılacaktır.



2- İlan metninde belirtilmeyen hususlar hakkında 3294 sayılı kanun ve 02/08/2006 tarih ve 2006/4 sayılı kararı ile ilgili mevzuat hükümlerine göre işlem yapılacaktır.



Mehmet KEKLİK



Kaymakam



Vakıf Başkanı


>>2016 KPSS'YE GİRECEK ORTAÖĞRETİM ADAYLARI DİKKAT!!!

Son Güncelleme: 11.09.2012 18:14
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner389

banner394