Samsun Alaçam SYDV Personel Alımı(24 Eylül 2012)

    Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi Alımı Son Başvuru : 28.

banner396

Samsun Alaçam SYDV Personel Alımı(24 Eylül 2012)

    Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi Alımı Son Başvuru : 28.

24 Eylül 2012 Pazartesi 10:31
112 Okunma
Samsun Alaçam SYDV Personel Alımı(24 Eylül 2012)

 

 




Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi Alımı

Son Başvuru : 28.09.2012



İl

SAMSUN

İlçe

ALAÇAM

Alınacak Sayı

2



Çalışma Şekli

BELİRSİZ SÜRELİ

Ünvan

SOSYAL...


 



 




























Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi Alımı

Son Başvuru : 28.09.2012

İl

SAMSUN

İlçe

ALAÇAM

Alınacak Sayı

2

Çalışma Şekli

BELİRSİZ SÜRELİ

Ünvan

SOSYAL YARDIM VE İNCELEME GÖREVLİSİ

Açıklama

- İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Siyasal Bilgiler Fakültesi, İktisat Fakültesi, İşletme Fakültesi, 4 yıllık yüksek öğretim kurumlarının Sosyoloji, Psikoloji, Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik ve Sosyal Hizmetler bölümlerinden mezun olmak - Aday vakfın bulunduğu ilçe sınırları içinde ikamet ediyor olmalı - 18 yaşını doldurmuş olmak, 35 yaşından gün almamış olmak, Erkek adaylar için askerliğini yapmış, tecil ettirmiş ya da askerlikten muaf olmak,İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Siyasal Bilgiler Fakültesi, İktisat Fakültesi, İşletme Fakültesi, 4 yıllık yüksek öğretim kurumlarının Sosyoloji, Psikoloji, Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik ve Sosyal Hizmetler bölümlerinden mezun olmak, 2011 ve 2012 yıllarında lisans mezunları için yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavında KPSS P3 Puan türünden en az 60 puan almış olmak,İlanın ilk günü tarihi itibariyle, kendisinin, annesinin veya babasının en az 6 aydır Alaçam?da ikamet ediyor olması. başvurular; 19 Eylül 2012 - 28 Eylül 2012 (saat 17:00) tarihleri arasında Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğünün SYDV Personel Alım İlanları bölümünde yayınlanan Web sayfasından online olarak yapılacaktır. Sistem tarafından KPSS puan kontrolleri yapılarak, alım yapılacak kadro sayısının üç katı (6 kişi) kadar aday sistem üzerinden mülakata alınmak üzere Vakıf Müdürlüğüne bildirilecektir. Başvuru yapan adaylar, şartları taşıdıklarını gösteren belgelerin aslını göstererek onaylı suretini Vakıf Müdürlüğüne teslim edecektir. Mülakat 04/10/2012 Perşembe günü saat: 15,00?de Kaymakamlık Makamında yapılacaktır. Mülakatta adayların, Kendini ifade kabiliyeti ve sosyal iletişim becerisine sahip olmak davranış ve tepkilerinin mesleğe uygunluğu, Özgüveni ikna kabiliyeti ve inandırıcılığı, Bilimsel ve teknolojik gelişmelere açıklığı,Kişisel becerileri, karşısındaki insanı anlayabilme ve empati kurma becerisi, yönlerinden değerlendirilecektir.Vakfımız mülakat sonucunda personel alıp almamakta serbesttir.BAŞVURUDA BULUNAN ADAYLARDAN İSTENEN BELGELER1- Özgeçmiş 2- Diploma veya Mezuniyet Belgesi,3- KPSS Sonuç Belgesi,4- Nüfus Kayıt Örneği5- Adli Sicil Belgesi,6- 2 Adet Fotoğraf,7- Erkek adaylar için Askerlik Terhis, Tecil veya Muaf olduğuna dair belge.8- Sağlık Raporu (Sınavı kazanan adaydan mülakat sonrası istenecektir) Tel: 0 362 6220969
>>2016 KPSS'YE GİRECEK ORTAÖĞRETİM ADAYLARI DİKKAT!!!

Son Güncelleme: 24.09.2012 10:31
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner389

banner394