Mardin Derik SYDV Personel Alımı (14 Eylül 2012)

  T.

banner396

Mardin Derik SYDV Personel Alımı (14 Eylül 2012)

  T.

14 Eylül 2012 Cuma 21:41
158 Okunma
Mardin Derik SYDV Personel Alımı (14 Eylül 2012)

 

T.C. DERİK İLÇESİ

SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI BAŞKANLIĞI

 

 

DERİK İLÇESİ SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA

VAKFI BAŞKANLIĞI SÖZLEŞMELİ PERSONEL ALIM İLANI

 

Derik İlçesi Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına...


 



T.C. DERİK İLÇESİ



SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI BAŞKANLIĞI



 



 



DERİK İLÇESİ SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA



VAKFI BAŞKANLIĞI SÖZLEŞMELİ PERSONEL ALIM İLANI



 



Derik İlçesi Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına aşağıda belirtilen nitelikte Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışmayı Teşvik Fon Kurulunca 16.02.2012 tarih ve 2012/03 sayılı kararı ile yürürlüğe konulan Vakıflarda çalışacak personelin niteliklerini belirleyen “Norm Kadro Standartları, Nitelikleri, Özlük Hakları ve Çalışma Şartlarına İlişkin Esaslar” ve 4857 sayılı İş Yasası uyarınca şartları tutan adaylar arasından (3) Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi ve (2) Büro Görevlisi ünvanı ile personel istihdam edilecektir.



 



1- BAŞVURU İÇİN İSTENEN BELGELER



Aşağıda istenen belgelerin sınav tarihine kadar Vakfa teslim edilmesi gerekmektedir. Sınavda başarılı olan adaydan istenilen belgelerin asılları bizzat istenecek, fotokopilerin aslına uygunluğu kontrol edilip tasdik edildikten sonra iade edilecektir.



1-Nüfus Cüzdanı Fotokopisi,



2- Erkek adaylar için askerlik durum belgesi,



3- Adli sicil kaydı,



4- 4 adet fotoğraf (Son 6 Ay İçinde Çekilmiş Olmak)



5- Yerleşim Yeri Belgesi.



6- 2011 veya 2012 yılı KPSS sınav sonuç belgesi aslı veya onaylı sureti



7- Diploma veya mezuniyet belgesi (Aslı veya Noter Onaylı Fotokopisi)



8- Varsa iş deneyim belgeleri fotokopisi ve özgeçmişi



9-Çalışmasına engel olmayacağını gösteren Tam Teşekküllü Sağlık Kurulu Raporu (Sınavı kazanandan sınav sonrası istenecektir)



10-Mardin ili Derik ilçesinde ikamet etmek veya ikamet etmeyi kabul veya taahhüt etmek



 



2- ADAYLARDA ARANAN NITELIKLER



 



A) GENEL ŞARTLAR



 



1) Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak



2) Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak,



3) 18 yaşını bitirmiş olmak ve 35 yaşını doldurmamış olmak,



4) Askerlik görevini yapmış veya muaf olmak ya da askerlikle ilişkisi bulunmamak,(Muafiyet Belgesi)



5) Kamu haklarından mahrum bulunmamak,



6) Türk Ceza Kanununun 53.üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak.(Sabıka Kaydı)



7) Görevin özelliğine göre eğitim, yaş, tecrübe gibi özel şartları taşımak.



8) Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek, akıl hastalığı, vücut sakatlığı ve özrü bulunmamak,



9) Adli ve idari soruşturma sonucunda, atanmasına engel bir durumu bulunmamak,



 



 



 



B) ÖZEL ŞARTLAR



 



 



1-SOSYAL YARDIM VE İNCELEME GÖREVLİSİ POZİSYONU İÇİN;



 



A. En az 4 yıllık örgün lisans eğitimini tamamlamış olmak



B. Yükseköğretim Kurulu Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) tarafından 2011 veya 2012 yılında yapılan Kamu Personel Seçme Sınavından KPSSP3 puan türüne göre en az 60 puan almış olmak,



C. Sosyal iletişim becerisine sahip olmak



D. Microsoft Word ve Excel Programlarını İyi Derecede Kullanmak(MEB Onaylı Sertifikası sahibi olmak veya Üniversite Öğrenimi Sırasında Bilgisayar Dersini Aldığına Dair Belge Getirecektir.)



E.İşin Süresi: Daimi (2 Ay Deneme Süreli, 2 Ay Deneme süresinde personelin verimsiz olması, belirtilen şartların taşımadığı tespit edilmesi durumunda deneme süresi içerisinde idare ihbarsız ve tazminatsız olarak iş sözleşmesini feshedebilir)



F.İstenilen İşgücü Sayısı: 3 (Üç)



 



Not: Çalışma zamanı yoğunlukla Vakıf dışında saha çalışması şeklinde olacağından, sağlık vb. sorunlarının olmaması.



 



2-BÜRO GÖREVLİSİ POZİSYONU İÇİN;



 



A. En az 4 yıllık örgün lisans eğitimini tamamlamış olmak



B.Yükseköğretim Kurulu Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) tarafından 2011 veya 2012 yılında yapılan Kamu Personel Seçme Sınavından KPSSP3 puan türüne göre en az 60 puan almış olmak,



C.Sosyal iletişim becerisine sahip olmak



D. Microsoft Word ve Excel Programlarını İyi Derecede Kullanmak(MEB Onaylı Sertifikası sahibi olmak veya Üniversite Öğrenimi Sırasında Bilgisayar Dersini Aldığına Dair Belge Getirecektir.)



E.İşin Süresi: Daimi 2 Ay Deneme Süreli, 2 Ay Deneme süresinde personelin verimsiz olması, belirtilen şartların taşımadığı tespit edilmesi durumunda deneme süresi içerisinde idare ihbarsız ve tazminatsız olarak iş sözleşmesini feshedebilir)



F.İstenilen İşgücü Sayısı: 2 (iki)



 



 



3-SINAVA BAŞVURU VE SINAVA İLİŞKİN BİLGİLER



 



1- Başvuruda bulunacak adaylar, 07.09.2012-14.09.2012 tarihine kadar http://app.aile.gov.tr/vakifilan/IlanListesi adresinden on-line olarak başvurabilirler. Belirtilen tarihten sonra yapılan müracaatlar değerlendirmeye alınmayacaktır.



2- Başvuruda bulunacak adaylar sadece bir pozisyon için başvuru yapabilecektir.



3- 20/09/2012 Perşembe günü saat 10:00’da Derik Kaymakamlığı toplantı salonunda mülakat yapılacaktır.



 



4-DİĞER HUSUSLAR



1-Sözleşmeli personel, ihtiyaç duyulan hizmet birimleri ve pozisyonlarda istihdam edildiğinden, Devlet memurlarında olduğu gibi kurumlar içinde veya kurumlar arasında naklen atamalarına dair mevzuat bulunmamaktadır. Bu nedenle bu pozisyonlara yerleştirilen personel herhangi bir nedenle (eş durumu, sağlık vb.) nakil talebinde bulunamazlar.



2-Atamaları yapılmayan adayların başvuru evrakı, yerleştirme sonucundan itibaren 15 gün içinde aday tarafından talep edilmesi halinde iade edilecek olup, belirtilen süre sonrası yapılacak talepler dikkate alınmayacaktır.



 



5-BAŞVURULARIN DEĞERLENDİRİLMESİ, YERLEŞTİRME SONUÇLARININ DUYULMASI VE ATAMALARIN YAPILMASI



 



1- Derik Kaymakamlığı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı tarafından oluşturulan 3 kişilik Mülakat Komisyonu tarafından, Sözleşmeli personel alımı ile ilgili yerleştirme başvurusunda bulunan adayların, ilan edilen niteliklere uygunluğu incelenecektir.



2- Başvurusu kabul edilen adaylar, başvuru süresi bittikten sonra başvuruların KPSS puanına göre sıralamasından sonra, puanı en yüksek olan adaydan başlanarak alım yapılacak kadro pozisyonu sayısının 3 katı kadar aday mülakata çağrılacak ve şartları taşıdıklarını gösteren belgelerin aslını göstererek bir fotokopisini Vakfa teslim edeceklerdir. Mülakat Komisyonu tarafından başarı sıralaması yapılarak Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi pozisyonu için 3 asil olmak üzere 9 aday, Büro Görevlisi pozisyonu için de 2 asil olmak üzere toplam 6 aday Mütevelli Heyetin onayına sunulacaktır. Mütevelli Heyetinin onayını müteakiben sözleşme yapılmasına karar verilen elemanlarla sözleşme yapılarak göreve başlatılacaktır.



3-Adayların evrakları üzerinden yapılan kontrollerde istenilen pozisyon için şartları uygun olmayan ya da yanlış beyan verdiği tespit edilen adaylar tutanağa bağlanarak atamaları yapılmayacak ve sözleşmeleri imzalanmayacaktır. Bu durumda Mütevelli Heyetince kabul edilen yedek eleman çağırılarak kendisiyle sözleşme yapılacak ve göreve başlatılacaktır.



4-Tam Teşekküllü Sağlık Raporu ve Adli Sicil Kaydı sadece yerleştirilmesi yapılan adaylardan istenecektir.



5-Verilen süre içinde başvurmayan, başvurup ataması yapıldıktan sonra görevine başlamayan ya da aranılan şartları taşımadığı sonradan anlaşılanların atamaları iptal edilip yerine yedek elemanın ataması yapılacaktır. Belirtilen süre içinde görevine başlamayan veya eksik evrakını teslim etmeyenlerin yerine puan sırasına göre diğer adaylardan çağırılabilir.



6- Vakfımız mülakat sonucunda personel alıp almamakta ve personel almama durumunda yeni sınav açıp açmama konusunda serbesttir.



 



6-MÜRACAT YERİ VE İLETİŞİM BİLGİLERİ



 



Müracaat Adresi: Adaylar http://app.aile.gov.tr/vakifilan/IlanListesi adresinden on-line olarak başvurularını yapabileceklerdir.



 



Ayrıntılı Bilgi için Derik Kaymakamlığı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Hükümet Konağı B Blok 1.Kat Derik/ Mardin



 



-İrtibat için Vakıf Müdürü Mehmet Can ZURBA



 



İletişim Telefonu: (482) 251 30 29



 



e-posta : deriksydv @mynet.com

>>2016 KPSS'YE GİRECEK ORTAÖĞRETİM ADAYLARI DİKKAT!!!

Son Güncelleme: 14.09.2012 21:41
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner389

banner394