Konya Akören SYDV Personel Alımı(24 Eylül 2012)

    Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi İşe Alım Talebi Son Başvuru : 25.

banner396

Konya Akören SYDV Personel Alımı(24 Eylül 2012)

    Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi İşe Alım Talebi Son Başvuru : 25.

24 Eylül 2012 Pazartesi 09:45
116 Okunma
Konya Akören SYDV Personel Alımı(24 Eylül 2012)

 

 




Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi İşe Alım Talebi

Son Başvuru : 25.09.2012



İl

KONYA

İlçe

AKÖREN

Alınacak Sayı

2



Çalışma Şekli

BELİRSİZ...


 



 




























Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi İşe Alım Talebi

Son Başvuru : 25.09.2012

İl

KONYA

İlçe

AKÖREN

Alınacak Sayı

2

Çalışma Şekli

BELİRSİZ SÜRELİ

Ünvan

SOSYAL YARDIM VE İNCELEME GÖREVLİSİ

Açıklama

- İyi derecede bilgisayar işletim sistemini ve bilgisayar programları kullanabilir olmak. (Word, Excel, PowerPoint vb, mülakat esnasında uygulamalı bilgisayar sınavı yapılacaktır.) - Üniversitelerin 4 yıllık fakültelerinin; Eğitim Fakültesi,Uluslararası İlişkiler, Çalışma Ekonomisi, İktisat, İşletme, Maliye, Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi, Kamu Yönetimi, Halkla İlişkiler, Sosyoloji, Psikoloji, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık, Sosyal Hizmetler, İletişim, , bölümlerinin birinden mezun olarak lisans diplomasına sahip olmak veya alanında yüksek lisansını tamamlamış olmak. - En az (B) sınıfı sürücü belgesine sahip olmak (Mülakat esnasında araç kullandırılacaktır.) - 1- SOSYAL YARDIM VE İNCELEME GÖREVLİSİ 1-Üniversitelerin 4 yıllık fakültelerinin; Eğitim Fakültesi,Uluslararası İlişkiler, Çalışma Ekonomisi, İktisat, İşletme, Maliye, Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi, Kamu Yönetimi, Halkla İlişkiler, Sosyoloji, Psikoloji, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık, Sosyal Hizmetler, İletişim, , bölümlerinin birinden mezun olarak lisans diplomasına sahip olmak veya alanında yüksek lisansını tamamlamış olmak. 2- 18 yaşını bitirmiş olmak ve 35 yaşını doldurmamış olmak, 3- Askerlik görevini yapmış veya muaf olmak ya da askerlikle ilişkisi bulunmamak, 4-En az (B) sınıfı sürücü belgesine sahip olmak (Mülakat esnasında araç kullandırılacaktır.) 5- İyi derecede bilgisayar işletim sistemini ve bilgisayar programları kullanabilir olmak. (Word, Excel, PowerPoint vb.mülakat esnasında uygulamalı bilgisayar sınavı yapılacaktır.) 6-Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek, akıl hastalığı, vücut sakatlığı ve özrü bulunmamak, 7-Gerekli görüldüğünde veya talep olunduğunda Akören İlçesinde ikamet edebilecek durumda olmak, 8-Sosyal iletişim becerisine sahip olmak 9- İşin Süresi Daimi (2 Ay Deneme Süreli) 10- Vakfımız mülakat/sınav sonucunda personel alıp almamakta serbesttir. 2-BAŞVURU İÇİN İSTENEN BELGELER 1) Sözleşmeli Personel İş Talep Formu 2) Bitirdiği okul veya çıkış belgesinin aslı veya onaylı sureti 3) (T.C Kimlik Numaralı) Nüfus cüzdanı tasdikli bir fotokopisi 4) 2011 veya 2012 yılı KPSS P3 sınav sonuç belgesi(en az 60(altmış) almış olmak) 5) 3 adet vesikalık fotoğraf 6) Mülakatta başarılı olan adaylar için tam teşekkülü hastaneden, çalışmasına engel olmayacağını gösterir sağlık raporu. 7) Erkek adaylar için askerlik durum belgesi 8)İlan edilen başvuru tarihleri arasında alınmış olan ADLİ SİCİL kaydı Not: Adaylardan talep edilen belgelerin asılları bizzat istenecek, fotokopilerin aslına uygunluğu kontrol edilip tasdik edildikten sonra asılları iade edilecektir. Detaylı bilgi için Kaymakamlığımızın www.akoren.gov.tr/adresi ziyaret edilmelidir.
>>2016 KPSS'YE GİRECEK ORTAÖĞRETİM ADAYLARI DİKKAT!!!

Son Güncelleme: 24.09.2012 09:45
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner389

banner394