Bitlis Hizan SYDV Personel Alımı(13 Eylül 2012)

T.

 

T.C. HİZAN KAYMAKAMLIĞI

SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI BAŞKANLIĞI

PERSONEL ALIMI İLANI

Hizan Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfında istihdam edilmek üzere, 16.02.2012 tarihli Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıfları Personelinin Norm kadro...

 


T.C. HİZAN KAYMAKAMLIĞI


SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI BAŞKANLIĞI


PERSONEL ALIMI İLANI


Hizan Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfında istihdam edilmek üzere, 16.02.2012 tarihli Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıfları Personelinin Norm kadro Standartları, İş Tanımları, Nitelikleri, Özlük Hakları ve Çalışma Şartlarına İlişkin Esaslar ve 4857 sayılı İş Kanunu çerçevesinde aşağıda belirtilen nitelikte ve sayıda personel alınacaktır.


 


Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi : 2 kişi


Büro Görevlisi : 3 kişi


 


İşin Adı : Sözleşmeli Personel Alımı


İşin Süresi : Belirsiz Süreli (2 ay deneme süreli )


A- ADAYLARDA ARANAN NİTELİKLER


1- Hizan ilçesinde ikamet ediyor olmak


2-Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,


3-Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak,


4-18 yaşını bitirmiş olmak ve 35 yaşını doldurmamış olmak,


5-Erkekler için Askerlik görevini yapmış veya muaf olmak, askerlik ile ilişkisi bulunmamak.


6-Kamu haklarından mahrum bulunmamak. (Yapılacak olan güvenlik soruşturmasıyla da tespit edilecektir.)


7-Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile, kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak.


8-Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek akıl hastalığı, vücut sakatlığı ve özrü bulunmamak,


9-Adli ve idari soruşturma sonucunda atanmasına engel bir durumu bulunmamak,


10-Sosyal iletişim becerisine sahip olmak, bilgisayar programlarını iyi düzeyde kullanabilmek,


11-Tercihen yabancı dil bilmek veya işaret dili bilmek


12-4 yıllık Yükseköğretim Kurumlarından mezun olmak, (Tercihen Sosyoloji, Psikoloji, Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik, Halkla İlişkiler, idari bilimler ,İletişim ve Sosyal Hizmetler Bölümleri )


13-Son iki yıl geçerliliği olan (KPSS 2011-2012) puanlarından KPSS P3 puan türünden en az 60 puan almış olmak


14-KPDS ve benzeri dil sınavları sonuç belgeleri, alanı ile ilgili sertifikalar, bilgisayar sertifikası, Bilgisayar Programcılığı ve iş deneyimi olanlar, işe almada öncelikli olarak değerlendirilecektir.


15- Sosyal Yardım ve İnceleme Görevli kadrosu için en az B sınıfı ehliyet sahibi olmak, aktif araç kullanıyor olmak, seyahat engeli bulunmamak.Tercih sebebi


16-. Her aday, işe alınacak personel tablosunda belirtilen alanlardan SADECE BİRİNDEN tercihini yaparak başvuruda bulunabilecektir


B- BAŞVURU


 


1. Başvurular 10/09/2012 - 17/09/2012 tarihleri arasında yapılacaktır. Başvurular www.sydgm.gov.tr adresindeki Personel Alım İlanları bölümünden online olarak yapılacak olup ilgili vakıfa doğrudan veya posta ile yapılacak başvurular geçerli olmayacaktır.


2. Başvurular arasından, sistem tarafından KPSS puanlarına göre sıralanacak olan işe alınacak personel sayısının üç katı kadar sayıda kişi (Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi için 6 kişi, Büro Görevlisi için 9 kişi) mülakata çağrılacaktır.


C- İSTENİLEN BELGELER (Mülakattan önce, mülakata gireceklerden)


1. İş Talep Formu (Yukarıda belirtilen internet adresinden alınacaktır )


2. Nüfus Cüzdan Fotokopisi (T.C.Kimlik Numarası üzerinde yazan)


3. Diploma veya mezuniyet belgesinin fotokopisi. (Aslı görevli memura ibraz edilecektir)


4. 2011 veya 2012 Yıllarına ait KPSS P3 Sonuç Belgesi Fotokopisi (Başvuru sırasında internet üzerinden kontrol edilecektir.)


5. Varsa Yüksek Lisans, KPDS ve benzeri dil sınavları sonucu, alanı ile ilgili sertifikalar ve iş deneyimi belgelerinin fotokopisi (Aslı görevli memura ibraz edilecektir),


6. 2 adet fotoğraf (Son 6 ay içinde çekilmiş olması ve bilgisayar ortamında doldurulacak 1 adet başvuru formuna yapıştırılarak teslim edilmesi)


7. Özgeçmiş (A 4 kağıdının ön yüzünü geçmeyecek şekilde.)


8. Askerlikle ilişiği olmadığına dair belge.


9. Sürücü Belgesi fotokopisi. (Aslı görevli memura ibraz edilecektir)


10. Bilgisayar Sertifikası Fotokopisi (Aslı görevli memura ibraz edilecektir)


11. Sağlık Durum Beyanı (Mülakatı kazanan adaylardan tam teşekküllü hastaneden Rapor istenecektir.)


12. Adli Sicil Durum Beyanı (Mülakatı kazanan kişinin adli sicil kaydı istenecektir,)


 


D- MÜLAKAT VE SÖZLEŞME İMZALANMASI


 


1. Mülakat 19 Eylül 2012 tarihinde Çarşamba günü saat 10.00da Kaymakamlık toplantı salonunda başlayacaktır.


2. Adayların evrakları üzerinden yapılan kontrollerde Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi ve Büro Görevlisi Ünvanı için şartları uygun olmayan ya da yanlış beyan verdiği tespit edilen adaylar Mülakat Komisyonunca mülakata çağrılmayacaktır.


3. Mülakatta adaylar;


a) Bir konuyu kavrayıp özetleme, ifade yeteneği ve muhakeme gücü,


b) Liyakati, temsil kabiliyeti, davranış ve tepkilerinin mesleğe uygunluğu,


c) Özgüveni, ikna kabiliyeti ve inandırıcılığı,


d) Genel kültürü,


e) Bilimsel ve teknolojik gelişmelere açıklığı, yönlerinden değerlendirilecektir.


1. Mülakat sonunda atanmaya hak kazananların listesi www.hizan gov.tr( hizan kaymakamlık web sitesi) adresinde ilan edilecek ayrıca mülakat sonucu kazananların adreslerine gerekli tebligat yapılacaktır.


2. Atanmaya hak kazanan adayların sonuçlarının tebliğinden itibaren 5 gün içerisinde istenilen belgeleri tamamlayarak, Hizan Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığına şahsen teslim etmeleri ve göreve başlamaları gerekmektedir.


3. Mülakatı kazananlardan yanlış beyan verdiği ve aranılan şartları taşımadığı sonradan anlaşılan, istenilen belgeleri süresi içinde temin edemeyen adaylarla sözleşme imzalanmayacaktır. Bu durumda Mülakat Komisyonunca belirlenecek yedek aday çağrılacaktır.


4. Başarılı olmayan adayların başvuru evrakları, atama sonucundan sonra Vakfımızdan talep edilebilecektir.


7. Vakfımız mülakat sonucunda personel alıp almamakta serbesttir.


E - İLETİŞİM BİLGİLERİ


Vakfın Adı : Hizan Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığı


Adresi : Yenikent mahallesi Tatvan caddesi hükümet konağı No : 4


Tel : 0 434 6111525


 


İLANEN DUYURULUR


14/05/2012


 


 


 


 


 


BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER


1- Bitirdiği okul diploması veya okul çıkış belgesinin sureti,


2- (T.C.Kimlik Numaralı) Nüfus cüzdanın fotokopisi.


4- Başvuru tarihi itibariyle Askerlik görevini yapmış olmak veya askerlikten muaf olmak.


5- Adli sicil kaydı.


6- 2 Adet Fotoğraf


8- Sağlık Raporu( tam teşekkülü hastaneden alınacaktır.)


9- Sürücü belgesi fotokopisi( en az B sınıfı )


 


NOT: İstenilen belgelerin suret veya fotokopileri ile başvuru yapılabilecek ancak asılları başvuru sırasında ibraz edilecektir.


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

13 Eyl 2012 - 20:29 - SYDV



göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak KPSS Cafe Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan KPSS Cafe hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler KPSS Cafe editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı KPSS Cafe değil haberi geçen ajanstır.



Anket Kamuya Memur Ve Personel Alımlarında Mülakat Kaldırılmalı mı?
Tüm anketler