Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı 15 Personel Alımında Bulunacak

Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı , Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığı Şanlıurfa KPSSP3 puanının en az 60 olması şartı ile 15 büro görevlisi alacaktır.

banner396

Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı 15 Personel Alımında Bulunacak

Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı , Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığı Şanlıurfa KPSSP3 puanının en az 60 olması şartı ile 15 büro görevlisi alacaktır.

04 Kasım 2015 Çarşamba 09:15
4419 Okunma
Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı 15 Personel Alımında Bulunacak
 Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı  Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığı Şanlıurfa KPSSP3 puanının en az 60 olması şartı ile 15 büro görevlisi alacaktır.

SYDV Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Personel Alım İlanları Genel Şartlar ve Başvuru Kılavuzu.

Personel Unvanları, İş Tanımları;

Vakıflarda belirsiz süreli olarak istihdam edilecek unvanlar;

- Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi : Gerekli nitelikler;

- 4 Yıllık Yükseköğretim Kurumlarından mezun olmak ( ihtiyaç durumuna göre Mütevelli Heyeti tarafından İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi ve Eğitim Fakülteleri ile Sosyoloji, Psikoloji, Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik, Halkla İlişkiler, İletişim ve Sosyal Hizmetler Bölümleri tercih edilebilir.)

- İşe alım sürecinde geçerli olan Kamu Personeli Seçme Sınavında KPSS P3 puan türünde en az 60 puan almış olmak

- Sosyal iletişim becerisine sahip olmak

İhtiyaç duyulması halinde Mütevelli Heyeti tarafından; yabancı dil bilmek, işaret dili bilmek, bilgisayar programları kullanabilmek vb. özel şartlar da aranabilir.

- Büro Görevlisi : Gerekli nitelikler;

- En az 4 yıllık lisans eğitimini tamamlamış olmak

- Sosyal iletişim becerisine sahip olmak

- Bilgisayar sertifikası (zorunlu olmayıp tercih nedenidir.)

- İşe alım sürecinde geçerli olan Kamu Personeli Seçme Sınavında KPSS P3 puan türünde en az 60 puan almış olmak

İhtiyaç duyulması halinde Mütevelli Heyeti tarafından; yabancı dil bilmek, işaret dili bilmek, bilgisayar programları kullanabilmek gibi özel şartlar da aranabilir.

Personel Çalışma Usulleri;

Her yılın Ocak ve Temmuz aylarında, Devlet memuru aylıklarında yapılan artış oranında artırılır. Personele her yılın Ocak ve Temmuz aylarında birer sözleşme ücreti tutarında ikramiye ödenir. Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıflarında çalışan personelin tayin hakkı bulunmamaktadır.

Ünvan 6.sınıf ilçe 5.sınıf ilçe 4.sınıf ilçe 3.sınıf ilçe 2.sınıf ilçe 1.sınıf ilçe 4.sınıf il 3.sınıf il 2.sınıf il 1.sınıf il 

Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi 2.867 2.897 2.925 2.954 2.982 3.011 3.068 3.097 3.126 3.154

Büro Görevlisi 2.566 2.592 2.616 2.642 2.668 2.694 2.745 2.771 2.796 2.822

İlçede 10 yıl ikamet etmeyi ve 10 yıl çalışmayı taahhüt etmek, 10 yıl zarfında işi bırakması veya 10 yıl içerisinde ilçe dışında ikamet etmeye başlaması durumunda 50.000 T.L. tazminat ödeyeceğine dair noterden tasdikli taahütname imzalanacaktır. Vakıf personelinin istihdam edildiği vakıfta çalışması esastır. İş Kanunu hükümlerine tabi olarak istihdam edilen ve ayrı tüzel kişiliğe sahip Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıflarında çalışan personelin tayin hakkı bulunmamaktadır. Sosyal iletişim becerisine sahip olmak.

Başvuru Nasıl Yapılır ? Adaylar, başvurulan pozisyon için mülakat listesi açıklanıncaya  (mülakat  listesine  girilmesi durumunda   mülakat sonuçlanıncaya) kadar başka bir pozisyona başvuramazlar.

Adaylar tarafından yapılacak online başvuru "ön başvuru" niteliği taşıyacak olup; Vakıflarca özel şartlar bölümünde istenen evraklar süresi içinde teslim edilmeden, adaylar mülakata çağırılmayacaktır.

4 Kasım 2015 Tarihinde Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı tarafından iki adet personel alım ilanı yayınlandı. Yayınlanan ilanlardan birincisinde 5 Büro Görevlisi ikinci ilanda ise 10 Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi alınacağı duyuruldu. Başvurular elektronik ortamda çevrimiçi olarak 11 Kasım 2015 tarihinde, belge teslimleri ise en geç 17 Kasım 2015 tarihinde sona erecektir.

Büro Görevlisi alımı için: En az B sınıfı sürücü belgesine sahip olmak (Tercih Nedeni). İlan tarihi itibariyle son bir yıldır Siverek’te ikamet ediyor olmak ve resmi olarak belgelendirmek. Bilgisayar İşletmenliği-Operatör sertifikasına sahip olmak (Tercih Nedeni). Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek vücut veya akıl sağlığı özrü bulunmamak.

Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi alımı için: En az B sınıfı sürücü belgesine sahip olmak ve aktif araç kullanıyor olmak (Tercih Nedeni). İlan tarihi itibariyle son bir yıldır Siverek’te ikamet ediyor olmak ve resmi olarak belgelendirmek. Yüksek Lisans (Tercih Nedeni). Bilgisayar İşletmenliği-Operatör sertifikasına sahip olmak (Tercih Nedeni).

Yabancı Dil Sertifikası (Yabancı Dil Eğitimi veren Fakültelerden istenmeyecektir)(Tercih nedeni). Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek vücut veya akıl sağlığı özrü bulunmamak. Vakfımıza ataması durumunda merkezi memur atamaları hariç en az 5 (Beş) yıl süreyle çalışmak zorunludur. Vâkıfımıza atanan personelin bu zaman zarfı içinde başka bir vâkıfa transfer olma talebi olmayacaktır. Bu zorunluluğu noterden taahhüt edecektir.


BAŞVURU YAPMAK İÇİN TIKLAYINIZ.
>>2016 KPSS'YE GİRECEK ORTAÖĞRETİM ADAYLARI DİKKAT!!!

Son Güncelleme: 04.11.2015 09:25
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner389

banner394