Adapazarı SYDV Personel Alımı(18 Eylül 2012)

  T.

banner396

Adapazarı SYDV Personel Alımı(18 Eylül 2012)

  T.

18 Eylül 2012 Salı 10:49
122 Okunma
Adapazarı SYDV Personel Alımı(18 Eylül 2012)

 

T.C. ADAPAZARI KAYMAKAMLIĞI SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI

 

PERSONEL ALIM İLANI

 

Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışmayı Teşvik Fon Kurulunca 16.02.2012 tarih ve 2012/1 sayılı kararı ile yürürlüğe konulan Vakıflarda çalışacak personelin...


 



T.C. ADAPAZARI KAYMAKAMLIĞI SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI


 


PERSONEL ALIM İLANI


 


Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışmayı Teşvik Fon Kurulunca 16.02.2012 tarih ve 2012/1 sayılı kararı ile yürürlüğe konulan Vakıflarda çalışacak personelin niteliklerini belirleyen "Norm Kadro Standartları, Nitelikleri, Özlük Hakları ve Çalışma Şartlarına İlişkin Esaslar" ve 4857 Sayılı İş Kanunu uyarınca vakfımız bünyesinde çalıştırılmak üzere aşağıda nitelik ve şartları belirtilen kadrolara, ÖSYM tarafından yapılan KPSS sınavına giren ve geçerli bir KPSSP3 puanı en az 60 olan adaylar arasından mülakat yapılmak suretiyle, aşağıda belirtildiği şekilde personel alımı yapılacaktır.


 


S. N. Kadro İşin Süresi Kadro İçin Adaylarda Aranan Özel Nitelikler


Unvanı Ad.


1 SYİĞ 2 Belirsiz Süreli Üniversitelerin dört yıllık eğitim veren fakültelerinin Halkla İlişkiler, Halkla İlişkiler ve Tanıtım, Sosyal Hizmetler, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık bölümlerinin birinden mezun olmuş olmak.


1- GENEL ŞARTLAR :


 


1- Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak.


 


2- 657 Sayılı Devlet Memurları Kanununun 48. Maddesinde sayılan genel ve özel şartlara sahip olmak.


 


3- Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak ve kamu haklarından mahrum bulunmamak.


 


4- 18 Yaşını bitirmiş olmak ve 35 yaşını doldurmamış olmak.


 


5- Askerlik görevini yapmış olmak ya da askerlikle ilişkisi bulunmamak (Askerliğini yapmış olmak tercih nedenidir)


 


6- Adli sicil kaydı bulunmamak ve Türk Ceza Kanununun 53. Maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikap, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan mal varlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkum olmamak.


 


7- Görevin özelliğine göre eğitim, yaş, tecrübe gibi özel şartları taşımak.


 


8- Eğitim Durumu : Alınması düşünülen Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlileri için Üniversitelerin dört yıllık eğitim veren fakültelerinin; yukarıdaki tabloda "Kadro İçin Adaylarda Aranan Özel Nitelikler" kısmında belirtilen bölümlerinden mezun olmak


 


9- ÖSYM tarafından yapılan geçerli Kamu Personeli Seçme Sınavında KPSSP3 puan türünde en az 60 puan almış olmak.


 


10- Görevlerini devamlı yapmasına engel olabilecek vücut veya akıl hastalığı, vücut sakatlığı veya özrü bulunmamak.


 


11- İyi derecede bilgisayar kullanabiliyor olmak.


 


12- Son altı aydır Sakarya İli sınırları içerisinde ikamet ediyor olmak.


 


2- BAŞVURU İÇİN İSTENEN BELGELER :


 


1- Özgeçmiş


 


2- Diploma veya mezuniyet belgesinin fotokopisi


 


3- Nüfus Cüzdanı fotokopisi


 


4- KPSS Sınav Sonuç Belgesi


 


5- Son 6 ay içinde çekilmiş 4 adet vesikalık fotoğraf


 


6- İkametgah Belgesi


 


7- Nüfus Kayıt Örneği


 


8- Adli Sicil Kaydı Belgesi


 


9- Askerlik durumunu gösterir belge.


 


10- Tam teşekküllü devlet hastanesinden alınmış, çalışmasına engel teşkil edecek bir hastalığı bulunmadığına dair heyet raporu (Mülakat sınavını kazanan adaylardan sınav sonrası istenecektir)


 


NOT : Belgelerin teslimi esnasında asıllarının veya noter tasdikli suretlerinin gösterilmesi şarttır.


 


3- AÇIKLAMALAR :


 


1- Adaylar, yeni personel alımı ile ilgili olarak; 13.09.2012-20.09.2012 (Mesai Bitimi) tarihleri arasında, Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü www.sydgm.gov.tr web sayfası üzerinden online olarak müracaat edebileceklerdir. Yeni personel alımı için müracaatlar internet üzerinden yapılacağı için Vakfımıza yapılan müracaatlar ile bu tarihten sonra yapılan başvurular kabul edilmeyecektir.


 


2- Mülakata çağrılan adaylar, belgelerini en geç 21.09.2012 tarihine kadar Vakfımıza teslim edecek, Vakfımız tarafından belgeleri incelendikten sonra eksik belgesi olanların başvuruları kabul edilmeyecektir.


 


3- Sözlü Sınav; Mülakat Komisyonu tarafından, 26.09.2012 Tarihinde saat 10:00'da Adapazarı Kaymakamlığında gerçekleştirilecektir.


 


4- İlana başvuran ve başvurusu geçerli sayılan adaylardan belgelerini teslim edenler arasından işe alınacak personel sayısının 3 katı kadar sayıda kişi mülakata alınacak olup, mülakata alım sürecinde kişiler KPSS puan sırasına göre sıralanıp, en yüksek puandan en düşük puana doğru olmak üzere alınacak personel sayısının 3 katı kadar kişi mülakatta değerlendirilecek, mülakat sınavı sonuçları 28.09.2012 tarihinde Kaymakamlığımızın web sayfası www.adapazari.gov.tr adresinden ilan edilecek, ayrıca sonuç belgesi gönderilmeyecektir.


 


5- Yapılan mülakatın sonucunda, işe alınması uygun görülen adayın durumu, Vakıf Mütevelli Heyet toplantısında görüşülerek uygun görülmesi sonucu, Bütünleşik Sosyal Yardım Bilgi Sistemi Üzerinden değerlendirilmek ve onay verilmek üzere Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğüne internet üzerinden bildirilecektir.


 


6- Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışmayı Teşvik Fon Kurulunca, 16.02.2012 tarih ve 2012/1 sayılı kararı ile yürürlüğe konulan Vakıflarda çalışacak personelin niteliklerini belirleyen "Norm Kadro Standartları, Nitelikleri, Özlük Hakları ve Çalışma Şartlarına İlişkin Esaslar" uyarınca Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Genel Müdürlüğünün onay vermesi durumunda işe başlatılacaktır.


 


7- Verilen süre içinde başvurmayan, başvurup ataması yapıldıktan sonra görevine başlamayan veya aranılan şartları taşımadığı sonradan anlaşılanların atamaları iptal edilecektir.


 


8- Adayların, başvuru esnasında verdikleri bilgiler, yanlış işaretleme ve yazmalarda sorumluluk kendilerine ait olup, mezun olunan bölüm adı yerine Anabilim Dalı, Bilim Dalı adlarının yazılması gibi durumlarda başvurular geçersiz sayılacaktır.


 


9- Vakfımız, personel alım sürecinin herhangi bir aşamasında ilanı durdurmak ve iptal etmekte serbesttir.


 


10- Vakfımız, mülakat sonucunda personel alıp almamakta serbesttir.


 


Not : İlçemiz Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına personel alımı işlemlerine yapılacak olan müracaatlar. Yukarıda belirtilen tarihler arasında Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü www.sydgm.gov.tr web sayfası üzerinden online olarak yapılacaktır. Yeni personel alımı için müracaatlar internet üzerinden yapılacağı için Vakfımıza yapılan müracaatlar kabul edilmeyecektir.


 


ADAPAZARI SYDV BAŞKANLIĞIT.C. ADAPAZARI KAYMAKAMLIĞI SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI


 


PERSONEL ALIM İLANI


 


Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışmayı Teşvik Fon Kurulunca 16.02.2012 tarih ve 2012/1 sayılı kararı ile yürürlüğe konulan Vakıflarda çalışacak personelin niteliklerini belirleyen "Norm Kadro Standartları, Nitelikleri, Özlük Hakları ve Çalışma Şartlarına İlişkin Esaslar" ve 4857 Sayılı İş Kanunu uyarınca vakfımız bünyesinde çalıştırılmak üzere aşağıda nitelik ve şartları belirtilen kadrolara, ÖSYM tarafından yapılan KPSS sınavına giren ve geçerli bir KPSSP3 puanı en az 60 olan adaylar arasından mülakat yapılmak suretiyle, aşağıda belirtildiği şekilde personel alımı yapılacaktır.


 


S. N. Kadro İşin Süresi Kadro İçin Adaylarda Aranan Özel Nitelikler


Unvanı Ad.


1 SYİĞ 2 Belirsiz Süreli Üniversitelerin dört yıllık eğitim veren fakültelerinin Halkla İlişkiler, Halkla İlişkiler ve Tanıtım, Sosyal Hizmetler, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık bölümlerinin birinden mezun olmuş olmak.


1- GENEL ŞARTLAR :


 


1- Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak.


 


2- 657 Sayılı Devlet Memurları Kanununun 48. Maddesinde sayılan genel ve özel şartlara sahip olmak.


 


3- Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak ve kamu haklarından mahrum bulunmamak.


 


4- 18 Yaşını bitirmiş olmak ve 35 yaşını doldurmamış olmak.


 


5- Askerlik görevini yapmış olmak ya da askerlikle ilişkisi bulunmamak (Askerliğini yapmış olmak tercih nedenidir)


 


6- Adli sicil kaydı bulunmamak ve Türk Ceza Kanununun 53. Maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikap, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan mal varlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkum olmamak.


 


7- Görevin özelliğine göre eğitim, yaş, tecrübe gibi özel şartları taşımak.


 


8- Eğitim Durumu : Alınması düşünülen Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlileri için Üniversitelerin dört yıllık eğitim veren fakültelerinin; yukarıdaki tabloda "Kadro İçin Adaylarda Aranan Özel Nitelikler" kısmında belirtilen bölümlerinden mezun olmak


 


9- ÖSYM tarafından yapılan geçerli Kamu Personeli Seçme Sınavında KPSSP3 puan türünde en az 60 puan almış olmak.


 


10- Görevlerini devamlı yapmasına engel olabilecek vücut veya akıl hastalığı, vücut sakatlığı veya özrü bulunmamak.


 


11- İyi derecede bilgisayar kullanabiliyor olmak.


 


12- Son altı aydır Sakarya İli sınırları içerisinde ikamet ediyor olmak.


 


2- BAŞVURU İÇİN İSTENEN BELGELER :


 


1- Özgeçmiş


 


2- Diploma veya mezuniyet belgesinin fotokopisi


 


3- Nüfus Cüzdanı fotokopisi


 


4- KPSS Sınav Sonuç Belgesi


 


5- Son 6 ay içinde çekilmiş 4 adet vesikalık fotoğraf


 


6- İkametgah Belgesi


 


7- Nüfus Kayıt Örneği


 


8- Adli Sicil Kaydı Belgesi


 


9- Askerlik durumunu gösterir belge.


 


10- Tam teşekküllü devlet hastanesinden alınmış, çalışmasına engel teşkil edecek bir hastalığı bulunmadığına dair heyet raporu (Mülakat sınavını kazanan adaylardan sınav sonrası istenecektir)


 


NOT : Belgelerin teslimi esnasında asıllarının veya noter tasdikli suretlerinin gösterilmesi şarttır.


 


3- AÇIKLAMALAR :


 


1- Adaylar, yeni personel alımı ile ilgili olarak; 13.09.2012-20.09.2012 (Mesai Bitimi) tarihleri arasında, Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü www.sydgm.gov.tr web sayfası üzerinden online olarak müracaat edebileceklerdir. Yeni personel alımı için müracaatlar internet üzerinden yapılacağı için Vakfımıza yapılan müracaatlar ile bu tarihten sonra yapılan başvurular kabul edilmeyecektir.


 


2- Mülakata çağrılan adaylar, belgelerini en geç 21.09.2012 tarihine kadar Vakfımıza teslim edecek, Vakfımız tarafından belgeleri incelendikten sonra eksik belgesi olanların başvuruları kabul edilmeyecektir.


 


3- Sözlü Sınav; Mülakat Komisyonu tarafından, 26.09.2012 Tarihinde saat 10:00'da Adapazarı Kaymakamlığında gerçekleştirilecektir.


 


4- İlana başvuran ve başvurusu geçerli sayılan adaylardan belgelerini teslim edenler arasından işe alınacak personel sayısının 3 katı kadar sayıda kişi mülakata alınacak olup, mülakata alım sürecinde kişiler KPSS puan sırasına göre sıralanıp, en yüksek puandan en düşük puana doğru olmak üzere alınacak personel sayısının 3 katı kadar kişi mülakatta değerlendirilecek, mülakat sınavı sonuçları 28.09.2012 tarihinde Kaymakamlığımızın web sayfası www.adapazari.gov.tr adresinden ilan edilecek, ayrıca sonuç belgesi gönderilmeyecektir.


 


5- Yapılan mülakatın sonucunda, işe alınması uygun görülen adayın durumu, Vakıf Mütevelli Heyet toplantısında görüşülerek uygun görülmesi sonucu, Bütünleşik Sosyal Yardım Bilgi Sistemi Üzerinden değerlendirilmek ve onay verilmek üzere Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğüne internet üzerinden bildirilecektir.


 


6- Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışmayı Teşvik Fon Kurulunca, 16.02.2012 tarih ve 2012/1 sayılı kararı ile yürürlüğe konulan Vakıflarda çalışacak personelin niteliklerini belirleyen "Norm Kadro Standartları, Nitelikleri, Özlük Hakları ve Çalışma Şartlarına İlişkin Esaslar" uyarınca Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Genel Müdürlüğünün onay vermesi durumunda işe başlatılacaktır.


 


7- Verilen süre içinde başvurmayan, başvurup ataması yapıldıktan sonra görevine başlamayan veya aranılan şartları taşımadığı sonradan anlaşılanların atamaları iptal edilecektir.


 


8- Adayların, başvuru esnasında verdikleri bilgiler, yanlış işaretleme ve yazmalarda sorumluluk kendilerine ait olup, mezun olunan bölüm adı yerine Anabilim Dalı, Bilim Dalı adlarının yazılması gibi durumlarda başvurular geçersiz sayılacaktır.


 


9- Vakfımız, personel alım sürecinin herhangi bir aşamasında ilanı durdurmak ve iptal etmekte serbesttir.


 


10- Vakfımız, mülakat sonucunda personel alıp almamakta serbesttir.


 


Not : İlçemiz Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına personel alımı işlemlerine yapılacak olan müracaatlar. Yukarıda belirtilen tarihler arasında Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü www.sydgm.gov.tr web sayfası üzerinden online olarak yapılacaktır. Yeni personel alımı için müracaatlar internet üzerinden yapılacağı için Vakfımıza yapılan müracaatlar kabul edilmeyecektir.


 


ADAPAZARI SYDV BAŞKANLIĞI

>>2016 KPSS'YE GİRECEK ORTAÖĞRETİM ADAYLARI DİKKAT!!!

Son Güncelleme: 18.09.2012 10:49
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner389

banner394