MEB Öğretmenlerin Özür Durumu Başvuru Sayfası Açıldı

Öğretmenlerin özür durumuna bağlı yer değiştirme başvuruları için başvuru sayfası açıldı. Başvurular 13 Ocak Çarşamba günü sona erecek.

banner396

MEB Öğretmenlerin Özür Durumu Başvuru Sayfası Açıldı

Öğretmenlerin özür durumuna bağlı yer değiştirme başvuruları için başvuru sayfası açıldı. Başvurular 13 Ocak Çarşamba günü sona erecek.

07 Ocak 2016 Perşembe 13:00
160 Okunma
MEB Öğretmenlerin Özür Durumu Başvuru Sayfası Açıldı
Öğretmenlerin özür durumuna bağlı yer değiştirme başvuruları için başvuru sayfası açıldı. Başvurular 13 Ocak Çarşamba günü sona erecek.

BAŞVURU YAPMAK İÇİN TIKLAYINIZ

GENEL AÇIKLAMALAR

1. 652 sayılı Millî Eğitim Bakanlığının Teşkilat ve Görevleri Hakkında Kanun Hükmünde Kararnamenin  37’nci  maddesinin  dokuzuncu  fıkrası  kapsamındaki  eğitim  kurumları  hariç  olmak üzere, alanlar itibarıyla norm kadro açığı bulunan eğitim kurumlarının tamamı, Bakanlığın http://ikgm.meb.gov.tr internet adresinde ilan edilerek öğretmenlerin tercihlerine açılacak ve yer değiştirmeler bilgisayar ortamında hizmet puanı üstünlüğü esasına göre yapılacaktır.

2. Öğretmenlerin hizmet puanının hesabında başvuruların son günü; hizmet süresinin hesabında ise 28
Şubat 2016 tarihi esas alınacaktır.

3. Sağlık durumu veya can güvenliği mazereti ile engellilik durumuna veya diğer nedenlere bağlı olarak yer değiştirme başvurusunda bulunan ve başvurusu uygun görülen öğretmenlerin talebi halinde, eşleri de yer değiştirme başvurusunda bulunabilir.

4.  Başvurular, http://mebbis.meb.gov.tr veya http://ikgm.meb.gov.tr adreslerindeki MEBBİS Mazeret Durumuna Bağlı Yer Değiştirme Başvuru Formu doldurularak yapılacak ve belgeler eğitim kurumu müdürlüğüne teslim edilecektir. Başvuru formu eğitim kurumu müdürlüğünce onaylanacak ve bir örneği öğretmene verilecektir.

5. Öğretmenler, başvuru formunun gerçeğe uygun şekilde doldurulmasından sorumludur. Başvurular onaylanmadan önce eğitim kurumu yöneticiliklerinden belgeye dayalı bilgi düzeltme talebinde bulunulabilecektir. Başvuru süresi içinde bilgi düzeltme talebinde bulunanlardan onay aşamasındaki başvuruları reddedilerek, onaylanmış başvurular ise iptal edilerek öğretmenlerin yeniden başvuru yapmaları sağlanacaktır.

6. Öğretmenler, başvuru süresi içinde, görevli olduğu eğitim kurumuna ya da kadrosunun bulunduğu il/ilçe millî eğitim müdürlüğüne dilekçe vermek suretiyle yer değiştirme başvurusundan vazgeçebilecektir. Bu durumda öğretmenlerin başvuruları elektronik ortamda da iptal edilecektir.

7. Öğretmenlerin şahsen başvuru yapmaları esas olmakla birlikte, görevli oldukları il/ilçe dışında bulunan öğretmenler, ibraz edilecek belgeleri e-posta, telefon, faks gibi uygun iletişim araçlarıyla kadrolarının bulunduğu eğitim kurumu müdürlüğüne süresi içinde ulaştırarak başvurularının onaylanmasını   isteyebilecektir.   Yöneticiler   bu   başvuruları   süresi   içinde   elektronik   ortamda onaylayarak formun çıktısını göreve başladıklarında öğretmenlere imzalattıracaktır.

8. Müstakil müdürlüğü bulunmayan eğitim kurumlarında görevli öğretmenler ile kadroları il/ilçe millî eğitim müdürlüklerinde bulunan öğretmenler, başvurularını kadrolarının bulunduğu il/ilçe millî eğitim müdürlüklerine yapacaktır.

9. Yurt dışında görevlendirilenler ile aylıksız izinli olan öğretmenlerden yurt dışı görev sürelerinin veya  izinlerinin  28  Şubat  2016  tarihine  kadar  sona  ereceğini  belgelendirenler,  diğer  şartları  da taşımaları kaydıyla yer değiştirme başvurusunda bulunabilecektir. Bu kapsamda yer değişikliği yapılanlardan  en  geç  29  Şubat  2016  tarihine  kadar  görevine  başlamayanların  atamaları  iptal edilecektir.
 
10. Başvurular iki aşamada alınacak; birinci aşamada sırasıyla eğitim kurumu, ilçe ve il millî eğitim müdürlüklerince  onaylanacaktır.  İkinci  aşamada  ise  eğitim  kurumu  tercihleri  alınacak  ve  eğitim kurumu müdürlüklerince elektronik ortamda onaylanacaktır.

11. Elektronik Başvuru Formu dışında bir belgeyle veya posta yoluyla yapılan başvurular; gerekli şartları taşımayan başvurular; gerçeğe aykırı bilgi ve belgeyle ya da istenilen bilgiler uygun biçimde işaretlenmeden yapılan başvurular ile Elektronik Başvuru Formu çıktısı imzalanmadan ve onaylanmadan yapılan başvurular geçersiz sayılacak; geçersiz başvurulara dayalı yer değiştirmeler iptal edilecektir.

12. Yer değiştirme sürecinde yapılan işlemlerle ilgili olarak gerçeğe aykırı beyanda bulunan öğretmenler ile gerekli kontrolleri yapmadan bu başvuruları onaylayan sorumlular hakkında yasal işlem yapılacaktır.

13. Yer değiştirme sürecinde ihtiyaç duyulan açıklamalar Bakanlığın http://ikgm.meb.gov.tr internet
adresinden ayrıca duyurulacaktır.

14.   Öğretmenlerden   aday   olarak   görev   yapmakta   iken   herhangi   bir   nedenle   görev   yerleri değiştirilenler,   en   geç   15   Şubat   2016   tarihinde   atandıkları   yerlerde   görevlerine   başlayarak adaylıklarının kaldırılmasına esas sınava yeni görev yerlerinde katılacaktır.


Öğretmenlerin özür durumuna bağlı yer değiştirme başvuruları için başvuru sayfası açıldı. Başvurular 13 Ocak Çarşamba günü sona erecek.
>>2016 KPSS'YE GİRECEK ORTAÖĞRETİM ADAYLARI DİKKAT!!!

Son Güncelleme: 07.01.2016 13:04
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner389

banner394