Natek Bilişim Lisans Mezunu Müşteri İlişkileri Yöneticisi Alım İlanı

Natek Bilişim, insani ilişkilerde başarılı, Lisans mezunu, kendine güveni olan müşteri ilişkileri yöneticisi alımı yapacak.

banner396

Natek Bilişim Lisans Mezunu Müşteri İlişkileri Yöneticisi Alım İlanı

Natek Bilişim, insani ilişkilerde başarılı, Lisans mezunu, kendine güveni olan müşteri ilişkileri yöneticisi alımı yapacak.

24 Nisan 2015 Cuma 22:45
306 Okunma
Natek Bilişim Lisans Mezunu Müşteri İlişkileri Yöneticisi Alım İlanı

Natek Bilişim, insani ilişkilerde başarılı, Lisans mezunu, kendine güveni olan müşteri ilişkileri yöneticisi alımı yapacak.

 Genel nitelikler:

İnsan ilişkilerinde başarılı, iletişim ve analiz yeteneği yüksek iş konusunda takipci ve dikkatli, prezantable ve kariyer hedefi bulunan çalışma arkadaşları aranmaktadır;
- Ankara ofisimizde görev alacak
- Bilişim alanında en az 3 (üç) yıllık müşteri ilişkileri yöneticisi pozisyonunda kamu ve özel sektör aktif satış deneyimi bulunan,
- Belirli bir müşteri portföyüne sahip olan,
- Lisans düzeyinde eğitim görmüş olmak, ( Bilişim alanında eğitim almış olmak tercih nedenidir)
-İkna kabiliyeti yüksek, özgün fikirler geliştirebilen ve çözüm odaklı,
-Proje üretebilecek ve geliştirip yönetebilecek vasıflara sahip,
-Kariyer hedefleri olan, kendine güvenen,
-Erkek adaylar için askerliğini yapmış olan ve ya en az 2 yıl tecilli
-B sınıfı sürücü belgesine sahip ve aktif araç kullanabilen çalışma arkadaşları arıyoruz.

İş tanımı:
Türkiye'nin en hızlı büyüyen teknoloji firmalarından birisi olan Natek Bilişim tarafından tamamen milli imkanlar çerçevesinde geliştirilen 17 adet paket ürün ve 9 alanda yürütülen teknoloji, proje ve hizmetlerin mevcut ve potansiyel müşterilerde konumlandırılmasını sağlamaktır.

Sorumlu olduğu müşterilerin yönetimi ve proje/ iş geliştirme faaliyetlerinin yürütülmesi amacıyla:
Ön görüşme, şirketle alakalı doğru algı oluşturmak, müşteri taleplerini analiz etmek ve yeni ürün ihtiyaçlarının belirlenmesi, ürün sunumu, teklif hazırlama, ihalelere katılma, proje geliştirme, siparişlerin takibi, müşteri memnuniyetini koruma ve geliştirme, sürekli müşteri ziyaretleri gibi tüm satış aktivitelerinin eksiksiz olarak gerçekleştirilmesi. Satış  süreç ve araçlarını etkin bir şekilde kullanarak satış hacmini arttıracak aksiyonların alınması ve belirlenen satış hedeflerine ulaşılması.
>>2016 KPSS'YE GİRECEK ORTAÖĞRETİM ADAYLARI DİKKAT!!!

Son Güncelleme: 24.04.2015 22:49
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner389

banner394