İzmir Adliyesi En Az İlkokul Mezunu Personel Alımı Yapıyor

İzmir Adliyesi tarafından yayımlanan personel alım ilanında en az ilkokul mezunu tercüman alınacağı bildirildi. İşte yayımlanan ilanın detayları, başvuru şartları ve başvuru şekli.

İzmir Adliyesi resmi internet sayfası üzerinden bir personel alım ilanı yayımlandı. Yayımlanan ilanda, kurum bünyesinde isihdam etmek üzere en az ilkokul mezunu tercüman alımı yapılacağı belrtildi.

İzmir Adliyesi tarafından yayımlanan ilanda alınacak tercümanların istihdamına ilişkin şu bilgilere yer verildi: "Soruşturma veya kovuşturma evresinde meramını anlatabilecek ölçüde Türkçe bilmeyen ya da engelli olan mağdur, tanık, şüpheli veya sanığın iddia veya savunmaya ilişkin beyanlarının ve kovuşturma evresinde iddianamenin okunması veya esas hakkındaki mütalaanın verilmesi üzerine sanığın kendisini daha iyi ifade edebileceğini beyan ettiği başka bir dilde yapacağı sözlü savunmasının alınması sırasında görevlendirilecek"

Başvuru Şartları

# Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,

# Başvuru tarihinde fiil ehliyetine sahip olmak,

# Başvuru tarihinde 18 (onsekiz) yaşını tamamlamış olmak,

# En az İlkokul mezunu olmak,

# Affa uğramış ya da ertelenmiş olsalar bile Devlete ve adliyeye karşı işlenen suçlar 12/04/1991 tarihli ve 3713 sayılı Terörle Mücadele Kanununda yer alan suçlar ile basit ve nitelikli zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflâs veya kaçakçılık, resmî ihale ve alım satımlara fesat karıştırma suçlarından hükümlü olmaması veya hakkında hükmün açıklanmasının geri bırakılmasına karar verilmemiş olması,

# Disiplin yönünden meslekten ya da memuriyetten çıkarılmamış olmak veya sanat icrasından geçici olarak yasaklı durumda olmamak,

# Komisyonun bağlı bulunduğu il çevresinde oturmak veya bir meslekî faaliyeti icra etmek,

# Başka bir komisyon listesinde kayıtlı olmamak.

Başvuru

Başvuru süresi ise 16 Ekim 2017 Pazartesi günü başlayıp, 31 Ekim 2017 Salı günü mesai bitiminde sona erecek müracaatlar için adayların aşağıdaki evraklarla başvuru yapması gerekiyor.

# Adrese dayalı nüfus kayıt örneği,

# Tercüman olmak istediği dil veya diller ile işaret diline ilişkin resmi kurumlar tarafından verilen diploma veya yabancı dil eğitimi aldığına dair ruhsatname, sertifika gibi belgeler ile böyle bir belgenin olmaması durumunda bu dili bildiğine ilişkin beyanı,

# Son altı ay içerisinde çekilmiş fotoğrafın taratılmak suretiyle başvuru formunun fotoğraf alanına eklenerek, ayrıca fiziki olarak 1 adet fotoğrafın Komisyonumuza getirilmesi,

# Mezuniyet durumunu gösterir belgenin aslı veya komisyonca onaylanmış örneği,

# Yurt dışından alınmış diplomalarının denklik belgeleri ve bu denklik belgelerinin Türkçe dilinde tercümesi yapılarak getirilmesi, 

İlan metnine gitmek için TIKLAYIN

Kpsscafe.com.tr  | Ankara

13 Eki 2017 - 19:19 - KPSS'siz



göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak KPSS Cafe Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan KPSS Cafe hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler KPSS Cafe editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı KPSS Cafe değil haberi geçen ajanstır.



Anket Kamuya Memur Ve Personel Alımlarında Mülakat Kaldırılmalı mı?
Tüm anketler