APPLE Müşteri Teknik Destek Elemanı Alım İlanı

Apple firması müşterilerine daha iyi bir hizmet verebilmek için, müşterilere destek verebilecek eleman alımı yapacaktır. Alımı yapılacak elemanın özellikleri aşağıda belirtilmiştir.

banner396

APPLE Müşteri Teknik Destek Elemanı Alım İlanı

Apple firması müşterilerine daha iyi bir hizmet verebilmek için, müşterilere destek verebilecek eleman alımı yapacaktır. Alımı yapılacak elemanın özellikleri aşağıda belirtilmiştir.

25 Haziran 2015 Perşembe 17:02
APPLE Müşteri Teknik Destek Elemanı Alım İlanı
Apple firması müşterilerine daha iyi bir hizmet verebilmek için, müşterilere destek verebilecek eleman alımı yapacaktır. 
 
Apple Store’da Genius olarak; donanımlı bir teknik müşteri hizmeti uzmanı rolünü üstlenir, ürünlerin sorunlarını giderip onarır, müşterilerin Apple'a duydukları güvenin devam etmesini sağlarsınız. Genius Bar’a gelen müşterilerin teknik problemlerine hızlı çözümler bulmak için problem çözme ve insan ilişkileri konusundaki yeteneklerinizi kullanırsınız. Ayrıca ekip üyelerini ürünler konusunda eğitirken, kendi teknik bilginizi de güncel tutarsınız. Sunduğunuz mükemmel müşteri hizmeti ve empatili yaklaşımla, her gün Genius önerileri sunar ve teknik destek sağlarsınız.
İş Tanımı

Apple Genius olarak ihtiyaç duyan Apple müşterilerine bilginizi ve önerilerinizi aktarır, samimi bir yaklaşımla, uygulamalı teknik destek sağlarsınız. Ürünler ilgili sorunları anında tespit eder, sorunun kaynağını müşterilerinize sabırla ve empatiyle anlatırsınız. Ürünün onarım ya da parça değişim gereksinimini belirledikten sonra, müşterilerinize ürünün çabucak yeniden kullanılır hale gelmesini sağlayacak teknik destek çözümleri sunarsınız. Birden fazla müşteriyle ilgilenirken bile, hem müşterilerinizin hem kendinizin zamanının değerli olduğunun bilincindesinizdir. Apple’ın hizmet taahhüdünü uygun tarzda, hızla ve beceriyle yerine getirirsiniz. Kılavuzluk ederken, bilgilerinizi aktarırken, hatta ipuçları ve eğitim verirken, hem müşterilerinizin hem çalışma arkadaşlarınızın güvenini kazanırsınız.


 Temel Nitelikler

  Güçlü insan ilişkileri ve problem çözme becerisine sahip olmak.
  Teknik problemleri ve anlık sorunları çözerken soğukkanlılığını ve müşteri odaklı yaklaşımını korumak.
  Müşteri randevuları programına uyma becerisine sahip olmak.
 

Ek Gereksinimler

 Teknik onarım becerileri edinmeye yatkın ve öğrenme konusunda istekli olmak.
 Mükemmel düzeyde zaman yönetimi becerilerine sahip olmak ve hızlı karar verebilmek.
 Yerel dile hakimiyet.
 Esnek çalışma saatlerine uyum sağlamak. Çalışma saatleriniz işin gereksinimlerine göre belirlenecektir.
>>2017 KPSS'YE GİRECEK LİSE ADAYLARI DİKKAT!!!


Son Güncelleme: 25.06.2015 17:04
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
<strong>Dikkat!</strong> Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner389

banner394