Merkezi Finans ve İhale Birimi Destek Personeli Alım İlanı

  T.

banner396

Merkezi Finans ve İhale Birimi Destek Personeli Alım İlanı

  T.

30 Mayıs 2012 Çarşamba 14:00
183 Okunma
Merkezi Finans ve İhale Birimi Destek Personeli Alım İlanı

 

T.C. BAŞBAKANLIK

HAZİNE MÜSTEŞARLIĞI

MERKEZİ FİNANS VE İHALE BİRİMİ

 

SEÇME SINAVI İLANI (DESTEK PERSONELİ)

 

5671 sayılı Merkezi Finans ve İhale Biriminin İstihdam ve Bütçe Esasları Hakkında Kanun ve 20.10.2007 tarihli 26676 sayılı...


 



T.C. BAŞBAKANLIK



HAZİNE MÜSTEŞARLIĞI



MERKEZİ FİNANS VE İHALE BİRİMİ



 



SEÇME SINAVI İLANI (DESTEK PERSONELİ)



 



5671 sayılı Merkezi Finans ve İhale Biriminin İstihdam ve Bütçe Esasları Hakkında Kanun ve 20.10.2007 tarihli 26676 sayılı Resmi Gazete'de yayımlanarak yürürlüğe giren “Merkezi Finans ve İhale Birimi Personel Yönetmeliği” hükümleri uyarınca, Destek Personeli istihdamı için Seçme Sınavı yapılacaktır.



 



GENEL KATILMA KOŞULLARI



 



a) 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 48 inci maddesinde belirtilen genel şartları taşımak,



b) Sınav tarihi itibarıyla, genel bütçe kapsamındaki kamu idareleri, özel bütçeli idareler ve sosyal güvenlik kurumlarından birinde (adaylık süresini tamamlamış olarak) çalışıyor olmak,



c) Başvuru tarihi itibarıyla kurumlarında adaylık ve -varsa- yeterlik süresini doldurmuş olmak.



 



ÖZEL KOŞULLAR



 



Bölüm Asistanı: Birimimiz asli görevlerini yerine getiren uzman personele asistanlık yapacak, rapor ve tablolar oluşturma, yazışma, dosyalama, fotokopi çekimi gibi görevleri yerine getirecek personel görevlendirilecektir.



a) Herhangi bir lisans programından mezun olmak,



b) Kamu Personeli Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavında İngilizce dilinden en az 60 puan almak veya dil yeterliliği bakımından buna denkliği kabul edilen uluslararası geçerliliği olan bir belgeye sahip olmak,



c) MS Ofis programlarına hakim olmak. Milli Eğitim Bakanlığı’ndan onaylı Bilgisayar İşletmeni sertifikası veya ilgili Microsoft eğitimleri katılım sertifikası sahibi olması tercih sebebidir.



Evrak Görevlisi: Genel evrak işlemlerini (kayıt, dağıtım, çoğaltma, dosyalama vs.) yürütecek, evrakların büyük kısmının İngilizce dilinde olması sebebiyle bu dile aşina, dikkatli ve titiz, görevin gerektirdiği mesleki ve etik yapıya sahip personel görevlendirilecektir.



a) Herhangi bir lisans programından mezun olmak,



b) Kurumların gelen/giden evrak, yazı işleri, idari-mali işler, bütçe vb. dairelerinde çalışmış olmak,



c) MS Ofis programlarına hakim olmak. Milli Eğitim Bakanlığı’ndan onaylı Bilgisayar İşletmeni sertifikası veya ilgili Microsoft eğitimleri katılım sertifikası sahibi olması tercih sebebidir.



Bilgi Teknolojileri Destek Personeli: Birimimiz Bilgi Teknolojileri Yöneticilerine asistanlık yapacak, Bilgi Teknolojileri Yöneticilerinin verdiği görevleri yerine getirecek, uzman personele bilgi teknolojileri ile ilgili hususlarda destek verecek, görevin gerektirdiği mesleki ve etik yapıya sahip personel görevlendirilecektir.



a) Herhangi bir lisans programından mezun olmak,



b) Windows (2008 ve Windows 7) işletim sistemlerine hakim olmak,



c) MS Ofis 2010 programlarına hakim olmak,



d) Kurumlarda Bilgisayar İşletmeni ve benzer görevlerde çalışmış olmak. Microsoft eğitimleri katılım sertifikası sahibi olması tercih sebebidir.



İnsan Kaynakları Bölümünde (Maaş-Özlük İşleri) Çalışacak Destek Personeli:



a) Herhangi bir lisans programından mezun olmak,



b) Kamu Kurumlarının ilgili bölümlerinde en az 3 yıl çalışmış; özlük işleri, personel maaşları, Emekli Sandığı ve SSK işlemlerinde tecrübe sahibi ve ilgili mevzuata hakim olmak,



c) MS Ofis programlarına hakim olmak.



Arşiv Görevlisi: Birimimiz arşivinin, Prosedürler El Kitabı’nın öngördüğü şekilde yönetilmesini sağlayacak, arşivin tamamına yakınının İngilizce dilinde olması sebebiyle bu dile aşina, dikkatli ve titiz, görevin gerektirdiği mesleki ve etik yapıya sahip personel görevlendirilecektir.



a) Fakülte ve yüksekokulların Bilgi ve Belge Yönetimi ve benzeri bölümlerinden veya bunlara denkliği Yükseköğretim Kurulu tarafından onaylanmış yabancı fakülte veya yüksek okullardan mezun olmak,



b) Kamu Personeli Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavında İngilizce dilinden en az altmış (60) puan almak veya dil yeterliliği bakımından buna denkliği kabul edilen uluslararası geçerliliği olan bir belgeye sahip olmak. İngilizce hazırlık eğitimi almış olanlarla kamu kurumlarının veya üniversitelerin dil öğretim merkezlerinden sertifika almış olanlar da kabul edilecektir.



c) MS Ofis programlarına hakim olmak.



 



SEÇME SINAVI ESASLARI



 



Birimde çalışmak üzere başvuran adaylar, tek aşamalı olarak yapılacak sözlü sınava çağrılacaktır.



Sözlü sınavda, adayların Birim hizmetlerinin gerektirdiği niteliklere sahip olup olmadıkları da göz önüne alınarak, Komisyon üyelerince her adaya ayrı ayrı not verilir. Bu notların aritmetik ortalaması sözlü sınav sonucunu gösterir ve bir tutanakla tespit edilir. Sözlü sınavda başarılı sayılabilmek için, her bir üyeden yüz tam puan üzerinden en az altmış (60) puan almak kaydı ile ortalamanın en az yetmiş (70) puan olması gerekir. Sözlü sınavda, adayların genel kültür düzeyi, muhakeme, kavrayış, ifade ve temsil kabiliyeti değerlendirilir.



Komisyon tarafından başarılı bulunan personelin listesi, Birim Başkanının onayına sunulacaktır. Birim Başkanınca istihdamı uygun bulunan personel, kurumlarından gerekli muvafakat alınarak göreve başlatılacaktır.



 



BAŞVURU ŞEKLİ VE YERİ



 



Birimimizin internet adresinden (http://www.cfcu.gov.tr) temin edilecek İş Talep Formu ve aşağıda sayılan belgeler, şahsen, elden veya posta yoluyla Birimimizin aşağıda bulunan adresine, en geç 08.06.2012 tarihi mesai saati sonuna kadar ulaştırılmak suretiyle başvuru yapılabilecektir.



İş Talep Formunda, “geçici görevli olarak” veya kurumundan aylıksız izinli sayılarak Birimimizle “hizmet sözleşmesi imzalamak suretiyle” çalışma taleplerinden birinin belirtilmesi zorunludur.



 



Adres: Merkezi Finans ve İhale Birimi Başkanlığı



Eskişehir Yolu 4. km 2.Cd. (Halkbank Kampüsü) No: 63 C-Blok 06520 Söğütözü/Ankara



 



BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER



 



Adayların, Birimimizin internet adresinden (http://www.cfcu.gov.tr) temin edecekleri “İş Talep Formu” ile birlikte aşağıdaki belgelerin asıllarını veya tasdikli örneklerini ibraz etmeleri gerekmektedir:



a) Yüksek öğrenim diploması veya çıkış belgesi,



b) Nüfus Cüzdanı,



c) Son altı ay içinde çekilmiş 2 adet vesikalık fotoğraf.



Bu belgelerin fotokopilerinin asıllarıyla birlikte ibraz edilmesi durumunda, belgeler Birim tarafından da tasdik edilebilir.



 



SEÇME SINAVI TARİHİ



 



Seçme sınavına çağrılacak adayların mülakat tarihleri Birimimizin internet adresinde ayrıca duyurulacakt


>>2016 KPSS'YE GİRECEK ORTAÖĞRETİM ADAYLARI DİKKAT!!!

Son Güncelleme: 30.05.2012 14:00
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner389

banner394