Bakan Kaya'nın Açıklaması Sonrası ASDEP Personel Alımları Tek Tek Açıklanıyor! 78 Personel Alınacak

Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı ASDEP Alımları yayımlanmaya başladı. Başvurular hakkındaki tüm ayrıntıları her il ayrı ilan duyurusu yayımlayarak kamuoyuna açıklıyor. Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı ASDEP KPSS 60 PUAN ile 78 Personel Alım ilanı KPSSCAFE'de...

Bakan Kaya'nın Açıklaması Sonrası ASDEP Personel Alımları Tek Tek Açıklanıyor! 78 Personel Alınacak

Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı ASDEP Alımları yayımlanmaya başladı. Başvurular hakkındaki tüm ayrıntıları her il ayrı ilan duyurusu yayımlayarak kamuoyuna açıklıyor. Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı ASDEP KPSS 60 PUAN ile 78 Personel Alım ilanı KPSSCAFE'de...

08 Mart 2017 Çarşamba 19:43
Bakan Kaya'nın Açıklaması Sonrası ASDEP Personel Alımları Tek Tek Açıklanıyor! 78 Personel Alınacak

Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı ASDEP 78 Personel Alım ilanı KPSSCAFE'de...

Aile ve Sosyal Politikalar Bakanı Fatma Betül Sayan Kaya tarafından geçtiğimiz hafta yapılan açıklama akabinde ilanlar tek tek yayımlanmaya başladı. Her il müdürlüğü ayrı ilan duyurusu yayımlayarak kaç personel alacağını açıklıyor.

Geçtiğimiz günlerde yayımlanan ilan duyurusu ile beraber Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Hatay İl Müdürlüğü, bünyesine 52 personel alımı gerçekleştirecek. 8 Mart 2017 tarihinde yayımlanan ilan duyuruları kapsamında ise 3 il müdürlüğüne toplamda 78 personel alımı yapılacak. 

Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı ASDEP Alımları kapsamında kuruma 1500 personel alınacağı açıklanmıştı. Ardından gelen Hatay il Müdürlüğü 52 personel alım ilanı için lütfen TIKLAYINIZ.

Hangi kuruma kaç personel alınacak?

Yeni yayımlanan ilan duyuruları dahilinde Eskişehir Aile ve Sosyal Politikalar İl Müdürlüğü'ne 16, Kilis Aile ve Sosyal Politikalar İl Müdürlüğü'ne 20, Adana Aile ve Sosyal Politikalar İl Müdürlüğü'ne 42 personel alımı yapılacak.

GEREKLİ ŞARTLAR NELERDİR?
Sosyal hizmet, psikoloji, sosyoloji, çocuk gelişimi, rehberlik ve psikolojik danışmanlık, aile ve tüketici bilimleri bölümlerinden lisans mezunu adaylar, 2015 ve 2016 KPSS P3 puan türünden en az 60 puan almış olan adaylar başvuru yapabilecek. Bunun yanında adaylarda Türk vatandaşı olmak, kamu haklarından mahrum bulunmamak, Erkek adaylar için askerlikle ilişiği bulunmamak, görevini devamlı yapmasına engel fiziksel veya akıl hastalığı olmamak, adli sicil kaydı bulunmamak, terör örgütlerine üyeliği, mensubiyeti veya iltisakı yahut bunlarla irtibatı olmamak şartları mutlaka olmalı. 

BAŞVURU TARİHLERİ
*Eskişehir Aile ve Sosyal Politikalar İl Müdürlüğü 16 Personel Alımı Başvuru tarihleri 9 Mart ile 22 Mart tarihlerinde, 
*Adana Aile ve Sosyal Politikalar İl Müdürlüğü 42 personel alımı başvuruları 7 Mart ile 22 Mart tarihleri arasında yapılacak. 
*Kilis İl Müdürlüğü 20 Kamu Personeli Alımı başvuruları 30 Mart 2017 Perşembe günü saat 17:00’ye kadar Kilis Aile ve Sosyal Politikalar İl Müdürlüğü'ne şahsen yapılacak. 

İSTENEN BELGELER;
Nüfus cüzdanı, adli sicil belgesi, askerlik durum belgesi, sağlık raporu, diploma, KPSS sonuç belgesi, diploma sorgulama belgesi ve 2 adet fotoğraf.

ASDEP ALIMLARI hakkında daha fazla bilgi almak isteyen adaylar il müdürlüğü ile iletişime geçebilir, Aile Bakanlığı resmi web sayfasına göz atabilir. ASDEP ALIMLARI hakkında daha bir çok ilan duyurusu yayımlanacak. Konu hakkında haberdar olmak ve diğer personel alım ilanlarını görmek için ---->>> 

Memur grubumuza katılmak için --->tıklayınız   

ios mobil uygulamamız için ----> tıklayınız

 android mobil uygulamamızı ücretsiz yüklemek için ---->>> tıklayınız

kpsscafe.com.tr|ANKARA

Son Güncelleme: 05.04.2017 22:29
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
<strong>Dikkat!</strong> Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.