Apple Firması Hizmet Uzmanı Alım İlanı

Apple Firması Hizmet Uzmanı Alım İlanı Müşteriler ürünlerimizi satın aldıktan sonra, yeni Apple teknojilerinden en verimli şekilde faydalanmaları için yardımcı olacak kişi sizsiniz.

banner396

Apple Firması Hizmet Uzmanı Alım İlanı

Apple Firması Hizmet Uzmanı Alım İlanı Müşteriler ürünlerimizi satın aldıktan sonra, yeni Apple teknojilerinden en verimli şekilde faydalanmaları için yardımcı olacak kişi sizsiniz.

05 Eylül 2014 Cuma 08:02
407 Okunma
Apple Firması Hizmet Uzmanı Alım İlanı


Apple Firması Hizmet Uzmanı Alım İlanı

Müşteriler ürünlerimizi satın aldıktan sonra, yeni Apple teknojilerinden en verimli şekilde faydalanmaları için yardımcı olacak kişi sizsiniz. Apple Store'da, birbirinden farklı birçok destek ve hizmet görevlerine odaklı bir gün geçirirsiniz. İster müşterilere Mac kullanmaya başlamaları için yardım ediyor, ister Apple aygıtlarıyla ilgili bir soruyu yanıtlıyor olun, her an bilginizi paylaşmaya ve sıra dışı bir destek sunmaya hazır olun. Müşterilerinize çözüm ve yararlı bilgi sunmak, Apple ile ilişkilerini bir üst düzeye çıkarmak sizi mutlu eder.

 

İş Tanımi

Bir Hizmet Uzmanı olarak, yeni ürün sahiplerinin başlamasına, mevcut ürün sahiplerinin hızlı ve etkin destek almalarına ve (Apple ile güçlü ve pozitif bir ilişki kurmalarına) yardımcı olursunuz Bir müşterinin yardıma ihtiyacı olduğunda, durumunu hızla değerlendirirsiniz. Bazen, müşterilerinize iPad, iPhone ve iPad aygıtları konusunda yardımcı olmak için, mevcut Apple teknolojisi hakkındaki bilginizi kullanarak anında bir öneride bulunabilir veya bir çözüm sunabilirsiniz. Diğer zamanlarda, müşterileri sizin gibi ilgilenebilecek başka destek ekibi üyelerine yönlendirebilirsiniz. Hatta, yeni müşterilere kişisel eğitim vererek, fotoğraf, video veya müzik projelerine başlamak için ihtiyaç duydukları temel becerileri kazanmalarına yardım edebilirsiniz. Müşterilerinizle en iyi şekilde ilgilenme kararlılığın bütün mağaza ekibini etkiler. Apple'ın müşterilerle güçlü ilişkiler kurmasına yardımcı olarak, başarımızda önemli bir rol oynarsınız.


Aranan Nitelikler



Ek Nitelikler

  • Zaman yönetim becerilerinde mükemmellik ve hızlı karar verebilme becerisi.

  • Sorun giderme ve problem çözme aşamasında sakin olmak ve müşteriye odaklanmak.

  • Ürünle ilgili tanılarınızı ve potansiyel çözümleri aktarırken müşteriyi rahatlatmak.


 

Temel Nitelikler

  • Mağazaya gelen müşterilerin destek ihtiyaçlarını değerlendirme ve çözüm önerme ya da diğer ekip üyelerine yönlendirme becerisi

  • Düzenli olarak farklı teknik uzmanlıklar ve beceriler arasında geçiş yapabilme esnekliği

  • Ürünler geliştikçe değişime uyum sağlayabilme


[colored_box color="eg. blue, green, grey, red, yellow"]Başvuru İçin TIKLAYINIZ[/colored_box]


>>2016 KPSS'YE GİRECEK ORTAÖĞRETİM ADAYLARI DİKKAT!!!

Son Güncelleme: 05.09.2014 08:02
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner389

banner394