Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü'nden Memur Adaylarına Önemli Açıklama

Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü'nce yayımlanan ilan duyurusunda memur adaylarının yerleştirilmesi kapsamında yapılacak işlemler açıklandı

banner396

Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü'nden Memur Adaylarına Önemli Açıklama

Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü'nce yayımlanan ilan duyurusunda memur adaylarının yerleştirilmesi kapsamında yapılacak işlemler açıklandı

26 Ocak 2017 Perşembe 01:49
Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü'nden Memur Adaylarına Önemli Açıklama

Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü 25 ocak 2017 tarihinde resmi web sayfasında yayımladığı ilan duyurusu kapsamında kuruma atanan adayları ilgilendiren bir bilgilendirme yaptı.

Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü'ne atanan ve yerleşen adayların kuruma teslim etmesi gereken belgeler yapılan duyuru çerçevesinde ilan edildi.

Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü'ne 3713 sayılı kanun kapsamında sehit yakını ve gazi memur adayları kuruma; Diploma veya mezuniyet belgesinin noter ya da mezun olduğu okul tarafından onaylanmış örneği, Nüfus Cüzdanının fotokopisi, DPB yerleştirme belgesinin bilgisayar çıktısı, askerlik durum belgesi veya terhis belgesi, Adli Sicil Kaydı belgesi, 8 adet fotoğraf, Mal bildirim beyannamesi, Sağlık Beyanı, Adres beyanını teslim etmeli.

Memur adayları Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü duyurusu içerisindeki işlemleri yapmaz ve bu belgeleri kuruma teslim etmez ise, kayıtları ve atamaları yapılmamış olacak. Adaylar böylece haklarını kaybetmiş olacak. Son gün ise 31 Ocak 2017 Salı günü olarak açıklandı. Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü gibi çok sayıda kamu kurum ve kuruluşu, atanan adaylar için açıklamada bulunuyor. Gerekli belgeler ve izlenmesi gereken yollar açıklanıyor.

Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü'nün açıklaması şu şekilde oldu; ''3713 Sayılı Kanun gereği yerleştirme sonuçlarına göre Genel Müdürlüğümüz kadrolarına, DPB tarafından yerleştirilen adaylardan
istenecek belgeler aşağıda yer almaktadır. Adayların, atama işlemlerinin yapılabilmesi için aşağıda belirtilen belgeleri
hazırlayarak, 31 Ocak 2017 Salı günü mesai bitimine kadar, “Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü Evrak Birimi, GMK Bulvarı
128/A Maltepe / ANKARA “adresine şahsen veya gönderi (APS/Kargo/Posta olarak yapılacak müracaatlarda doğabilecek
gecikmelerden Genel Müdürlüğümüz sorumlu olmayacaktır) yolu ile müracaat etmeleri gerekmektedir.''

Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü KPSS ATAMA DUYURUSUNUN TAMAMI İÇİN LÜTFEN TIKLAYINIZ.

Facebook Grubumuza katılıp sorularınıza yanıtlar bulmak isterseniz --->tıklayınız  Mobil ios uygulamamızı cep telefonunuza ücretsiz yüklemek isterseniz ----> tıklayınız android uygulamamızı ücretsiz yüklemek isterseniz lütfen ---->>> tıklayınız
kpsscafe.com.tr|ANKARA

>>2018 LİSE-ÖNLİSANS KPSS'YE GİRECEK ADAYLAR DİKKAT!!!


Son Güncelleme: 28.01.2017 00:23
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
<strong>Dikkat!</strong> Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner389

banner394