Çağrı Merkezi Hizmetleri Mezunları Atama Bekliyor

Çağrı Merkezi Hizmetleri Bölümünden mezun olan binlerce aday, atama için seslerini duyurmaya çalışıyor. İşte detaylar.

Çağrı Merkezi Hizmetleri Mezunları Atama Bekliyor

Çağrı Merkezi Hizmetleri Bölümünden mezun olan binlerce aday, atama için seslerini duyurmaya çalışıyor. İşte detaylar.

25 Temmuz 2017 Salı 15:38
Çağrı Merkezi Hizmetleri Mezunları Atama Bekliyor

Üniversitelerin Çağrı Merkezi Hizmetleri Bölümünden mezun olan binlerce kişi, atama bekliyor.

Kpsscafe.com.tr olarak atama bekleyenlerin seslerini duyurmaya devam ediyoruz. Üniversitelerin Çağrı Merkezi Hizmetleri Bölümünü okuyan ve bölümü başarı ile bitiren binlerce aday, işsiz, veya meslekler ile alakasız işlerle uğraşmaktalar. Yetkililere atama için seslenen adaylar, merkezi alımlar başta olmak üzere kamu kurum ve kuruluşlarının Çağrı Merkezi Hizmeti mezunu aday almalarını istiyor.

Tüm kamu kurum ve kuruluşlarında çağrı merkezleri bulunmaktadır. Burada görev yapan memurlar, kamu kurumundan bilgi almak isteyenlere yardımcı olmakta ve işlemleri telefon yoluyla halletmektedir. Tüm kurumlarda bulunan bu departmana personel alımlarının da kısıtlı yapılması, adayların tepkilerini çekiyor.

Çağrı Merkezi Hizmetleri Bölümü mezunu adaylar, bilgisayar kullanımına sahip, bilgi ve becerilerle tam donatılmış, iletişim becerisi yüksek, ijna kabiliyeti güçlü, etkili konuşabilen ve anında çözüm üretebilen liyakatlarına sahip ve çağrı merkezi departmanınde balarılı bie şekilde çalışabilecek donanımdadırlar. 

Ancak atamaların yapılmamasıü, yapıldığında da eksik sayıda yapılması , tepkilere neden olmaktadır.

Siz de aşağıa bulunan yorum kısmından bu konudaki düşüncelerinizi dile getirebilirsiniz.

Kpsscafe.com.tr  | Ankara - ÖZEL HABER

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
<strong>Dikkat!</strong> Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
mehmet 2 yıl önce

o kadar kpss çaliştik 2 yıl bölüme emek verdik ve Türkiyede 112 acil çağrı merkezleri hergün açılmaya devam ediyor artık atanmak istiyoruz.Büro bölümü ile fazlasiyla ortak kadro verilerek mağdur edildik şuana kadar ortak atamalarda sadece 10 arkadasimiz atanirken burodan 400 den fazla atama oldu bu hak değil ortaksiz yada ayrı ayrı bölüm atamasi istiyoruz fazlasiyla mağdur edildik sayın yetkililer

Avatar
Gül 2 yıl önce

ortaksız kadro talep ediyoruz cok

Avatar
Ayşenur 2 yıl önce

112 Çağrı Merkezi Hizmetleri bölümü atansın

Avatar
Hatce 2 yıl önce

Buro yönetimi aldığı kadrolarla bi cok bölümü magdur etmemektedir çağrı merkezi mezun olarak ortak kadro istemiyoruz

Avatar
Büşra 2 yıl önce

Eğitimini alan bizleriz burocularla derslerimiz bile farklı ortak kadro istemiyoruz

Avatar
Hamdi Karabudak 2 yıl önce

Kendi işimizi yapmak istiyoruz

Avatar
Büşra 2 yıl önce

ORTAK ATAMA İSTEMİYORUZ HAKKIMIZ OLAN KADROLARI ORTAKSIZ İSTİYORUZ

Avatar
Ayşenur 2 yıl önce

Ortak atama istemiyoruz. Ve bize kadro verilsin...