Çağrı Merkezi Hizmetleri Mezunları Atama Bekliyor

Çağrı Merkezi Hizmetleri Bölümünden mezun olan binlerce aday, atama için seslerini duyurmaya çalışıyor. İşte detaylar.

Üniversitelerin Çağrı Merkezi Hizmetleri Bölümünden mezun olan binlerce kişi, atama bekliyor.

Kpsscafe.com.tr olarak atama bekleyenlerin seslerini duyurmaya devam ediyoruz. Üniversitelerin Çağrı Merkezi Hizmetleri Bölümünü okuyan ve bölümü başarı ile bitiren binlerce aday, işsiz, veya meslekler ile alakasız işlerle uğraşmaktalar. Yetkililere atama için seslenen adaylar, merkezi alımlar başta olmak üzere kamu kurum ve kuruluşlarının Çağrı Merkezi Hizmeti mezunu aday almalarını istiyor.

Tüm kamu kurum ve kuruluşlarında çağrı merkezleri bulunmaktadır. Burada görev yapan memurlar, kamu kurumundan bilgi almak isteyenlere yardımcı olmakta ve işlemleri telefon yoluyla halletmektedir. Tüm kurumlarda bulunan bu departmana personel alımlarının da kısıtlı yapılması, adayların tepkilerini çekiyor.

Çağrı Merkezi Hizmetleri Bölümü mezunu adaylar, bilgisayar kullanımına sahip, bilgi ve becerilerle tam donatılmış, iletişim becerisi yüksek, ijna kabiliyeti güçlü, etkili konuşabilen ve anında çözüm üretebilen liyakatlarına sahip ve çağrı merkezi departmanınde balarılı bie şekilde çalışabilecek donanımdadırlar.

Ancak atamaların yapılmamasıü, yapıldığında da eksik sayıda yapılması , tepkilere neden olmaktadır.

Siz de aşağıa bulunan yorum kısmından bu konudaki düşüncelerinizi dile getirebilirsiniz.

Kpsscafe.com.tr  | Ankara - ÖZEL HABER

25 Tem 2017 - 15:38 - KPSS



göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak KPSS Cafe Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan KPSS Cafe hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler KPSS Cafe editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı KPSS Cafe değil haberi geçen ajanstır.

08

mehmet - o kadar kpss çaliştik 2 yıl bölüme emek verdik ve Türkiyede 112 acil çağrı merkezleri hergün açılmaya devam ediyor artık atanmak istiyoruz.Büro bölümü ile fazlasiyla ortak kadro verilerek mağdur edildik şuana kadar ortak atamalarda sadece 10 arkadasimiz atanirken burodan 400 den fazla atama oldu bu hak değil ortaksiz yada ayrı ayrı bölüm atamasi istiyoruz fazlasiyla mağdur edildik sayın yetkililer

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 25 Temmuz 15:38
06

Ayşenur - 112 Çağrı Merkezi Hizmetleri bölümü atansın

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 25 Temmuz 15:38
05

Hatce - Buro yönetimi aldığı kadrolarla bi cok bölümü magdur etmemektedir çağrı merkezi mezun olarak ortak kadro istemiyoruz

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 25 Temmuz 15:38
04

Büşra - Eğitimini alan bizleriz burocularla derslerimiz bile farklı ortak kadro istemiyoruz

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 25 Temmuz 15:38
02

Büşra - ORTAK ATAMA İSTEMİYORUZ HAKKIMIZ OLAN KADROLARI ORTAKSIZ İSTİYORUZ

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 25 Temmuz 15:38
01

Ayşenur - Ortak atama istemiyoruz. Ve bize kadro verilsin...

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 25 Temmuz 15:38


Anket Kamuya Memur Ve Personel Alımlarında Mülakat Kaldırılmalı mı?
Tüm anketler