2016 KPSS Önlisans'a Son 15 Gün! Başarıyı Artıran Yiyecekler!

2016 KPSS Önlisans sınavı 16 Ekim 2016 tarihinde gerçekleşecek. Geri sayım başladı! Peki sınav öncesi ve sınav esnasında zihin açmak için neler yapılmalı?

banner396

2016 KPSS Önlisans'a Son 15 Gün! Başarıyı Artıran Yiyecekler!

2016 KPSS Önlisans sınavı 16 Ekim 2016 tarihinde gerçekleşecek. Geri sayım başladı! Peki sınav öncesi ve sınav esnasında zihin açmak için neler yapılmalı?

30 Eylül 2016 Cuma 14:09
2016 KPSS Önlisans'a Son 15 Gün! Başarıyı Artıran Yiyecekler!
2016 KPSS sınavına son 15 gün kala sizlere beslenme tavsiyeleri ile başarıyı arttırma yollarını anlatmak istedik. 

Sınav dönemlerinde başarının en etkili faktörü sağlıklı bir beyin ve sağlıklı bir bedendir. Bu nedenle uyku düzeni ve beslenme düzeni sınava çalışma dönemlerinde büyük rol oynar. 

Sınava hazırlanan bireyin günde en az 8 saatlik uykusunu tamamlaması gerekiyor. Çünkü bu hassas ve yoğun dönemde beden ve beyin uykuda kendini yeniliyor. Bu nedenle uykunun önemi büyük! 

Uykunun yanında beslenme de çok önemli bir faktör. Sınava hazırlanan birey ögünlerini hiç atmaladan tüketmeli. Beslenme ile alınan vitaminler bireyi başarıya yaklaştıracaktır. 

Bu besinlerden ilki DEMİR; Demir eksikliği olan öğrenci, yorgun, bitkin, halsiz, uykulu, nefes nefese, üşüyen bir birey olur. Hal böyle olunca ne derse odaklanabilir, ne de okuduğunu anlayabilir. Bu nedenle demir içeren gıdaları tüketmek şart! Peki bunlar neler? Kırmızı et, sebze, kuru baklagiller ve pekmez! 

Sınava hazırlanan öğrencinin ihtiyacı olan bir diğer besin OMEGA; Omega, bağışıklık sistemini güçlendirir, ruh sağlığını dengede tutar. Sağlıklı bir hafıza ve zihin için şarttır. Omega 3 hangi besinlerde bulunur? Ceviz, keten tohumu, ve tabiki balık! 

YUMURTA olmaz ise olmaz! Yumurtada B vitamini, omega 3, kolin ve lesitin vardır. Bunlar da hafızayı güçlendirir, beyni canlı tutar.  Hafıza da artış sağlar.

KAHVALTIyı atlamayın! Sınava hazırlanan bireyin asla ve asla kahvaltıyı atlamaması gerekiyor. Kahvaltı da çay ve kahve tüketmek yerine daha sağlıklı içecekler tüketin. Kahve ve çay stresi arttırır! Şekeri azaltmaya çalışın. 

Sınava hazırlanan bireylerin beden sağlığına ve beyin sağlığına çok dikkat etmesi gerekiyor. Bunları sağladıktan sonra ders çalışıp sınavlarda başarılı olduklarını görecekler. 

Sizler için çalışmaya devam edeceğiz. 

Kpsscafe.com.tr
>>2018 LİSE-ÖNLİSANS KPSS'YE GİRECEK ADAYLAR DİKKAT!!!


Son Güncelleme: 30.09.2016 14:14
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
<strong>Dikkat!</strong> Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner389

banner394