İçişleri Bakanlığı Avukat Alımı İçin Sözlü Sınav Başvuruları Başladı

İçişleri Bakanlığına Avukat alımı için yapılacak olan sözlü sınava başvurular başladı. İşte detaylar...

banner396

İçişleri Bakanlığı Avukat Alımı İçin Sözlü Sınav Başvuruları Başladı

İçişleri Bakanlığına Avukat alımı için yapılacak olan sözlü sınava başvurular başladı. İşte detaylar...

02 Aralık 2015 Çarşamba 14:51
484 Okunma
İçişleri Bakanlığı Avukat Alımı İçin Sözlü Sınav Başvuruları Başladı
İçişleri Bakanlığına Avukat alımı için yapılacak olan sözlü sınava başvurular başladı. İşte detaylar...

İçişleri Bakanlığında istihdam edilmek üzere 02/07/2015 tarihli ve 29404 sayılı Resmi Gazetede yayımlanarak yürürlüğe giren İçişleri Bakanlığına Ait Hukuk Müşaviri ve Avukat Kadrolarına Atama Yapmak İçin Uygulanacak Usul Ve Esaslar Hakkında Yönetmelik hükümlerine göre Bakanlığımız merkez ve taşra teşkilatında Avukatlık Hizmetleri Sınıfından boş bulunan ve aşağıdaki tabloda dağılımı gösterilen 30 adet Avukat kadrolarına 19-22 Ocak 2016 tarihleri arasında Ankara’da Giriş (Sözlü) Sınavı ile personel alımı yapılacaktır.

Sınav Başvuru Tarihi: Sınav başvuruları 07.12.2015 Pazartesi günü saat 17:30 itibariyle sona ereceği duyuruldu.

Giriş Sınavına Başvuru Şartları:


657 Sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 48 inci maddesinde belirtilen genel şartları taşımak, Hukuk fakültelerinden ya da bunlara denkliği Yükseköğretim Kurulunca kabul edilmiş yurt dışındaki yükseköğretim kurumlarından mezun olmak, ÖSYM tarafından 05-06 Temmuz 2014 tarihlerinde yapılan “Kamu Personel Seçme Sınavı (B) Grubu KPSSP3” puan türünden en az 70 ve üzerinde KPSS puanı almış olmak kaydıyla başvuruda bulunanlardan en yüksek puanlı 150 kişi içerisinde bulunmak (150 nci aday ile aynı puana sahip diğer adaylar da giriş (sözlü) sınavına alınacaktır.), Son başvuru tarihi itibariyle avukatlık ruhsatına sahip olmak.

Başvuru Nasıl Yapılacak?


Sınava başvuruda bulunacak adayların “e-devlet” şifresinin bulunması gerekmektedir. Hesabın kullanılabilmesi için, adayların e-Devlet şifresi almaları gerekmektedir. e-Devlet şifrenizi içeren zarfınızı PTT Merkez Müdürlüklerinden, şahsen başvuru ile, üzerinde T.C. Kimlik numaranızın bulunduğu kimliğinizi ibraz ederek temin edebilirsiniz.

Adayların başvurularını tamamlayıp, "Bilgilerimi Kaydet" işlemini yaptıktan sonra; bir sonraki ekranda yer alan "Başvuru Formunu Onayla" işlemini yapıp, "Yazdır" butonuna basarak "İş Talep Formu”nun çıktısını almaları gerekmektedir.

Başvurusunu tamamlayıp, "İş Talep Formu”nun çıktısını aldıktan sonra hatalı kayıt yaptığını fark eden adaylar  "Hatalı Kayıt Bildirim Dilekçesi”ni doldurup, Bakanlığımız Personel Genel Müdürlüğünün 0 312 425 61 30 nolu faksına faks çekmeleri gerekmektedir.

Formunda değişiklik yapan adayların tekrardan "Başvuru Formunu Onayla" butonuna basarak İş Talep Formunun çıktısını almaları gerekmektedir.
Adaylar tarafından, başvuru sayfasının “Hakkında Bilgi Verecekler” bölümünde referans kişi bilgileri girildikten sonra, her kişi için ayrıca “Ekle” butonuna basılması gerekmektedir.




 
>>2016 KPSS'YE GİRECEK ORTAÖĞRETİM ADAYLARI DİKKAT!!!

Son Güncelleme: 02.12.2015 14:57
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner389

banner394