Türk Telekom Şikayet Sıralamasında Birinci Sırada! Başkentin İlçesi Sincan'da Memnuniyet Dipte

Türk Telekom , Şikayetvar isimli internet sitesine göre hizmet kalitesi ve şikayet oranları göz önüne alındığında en çok şikayet edilen firmalar sıralamasında ilk sıraya oturmuş durumda.

Türk Telekom Şikayet Sıralamasında Birinci Sırada! Başkentin İlçesi Sincan'da Memnuniyet Dipte

Türk Telekom , Şikayetvar isimli internet sitesine göre hizmet kalitesi ve şikayet oranları göz önüne alındığında en çok şikayet edilen firmalar sıralamasında ilk sıraya oturmuş durumda.

14 Ağustos 2017 Pazartesi 13:18
Türk Telekom Şikayet Sıralamasında Birinci Sırada! Başkentin İlçesi Sincan'da Memnuniyet Dipte

Türk Telekom Şikayet Sıralamasında Birinci Sırada! Başkentin İlçesi Sincan'da Memnuniyet Dipte

Türk Telekom , Şikayetvar isimli internet sitesine göre hizmet kalitesi ve şikayet oranları göz önüne alındığında en çok şikayet edilen firmalar sıralamasında ilk sıraya oturmuş durumda. Özellikle Sincan bölgesindeki hizmetlerle ilgili çok sayıda şikayet gözlemleniyor. Bölgede teknik hizmetin çok düşük olduğundan yakınan müşteriler , şikayetlerinin ciddiye alınmadığını hiç bir kanaldan teknik servisle ilgili sorunlarını tam manasıyla iletemediklerini dile getiriyor.

Sikayetvar isimli internet sitesine göre Türk Telekom'a şikayette bulunup daha sonra sorunu çözüldüğü için teşekkür eden kişi sayısı yüzde 2, yani şikayetini ilettikten sonra sorunu çözüldüğü için firmaya teşekkür eden kişi sayısı oldukça düşük. Özellikle Sincan bölgesinde teknik servisin ve müşteri memnuniyetinin çok düşük olduğu gözlemleniyor. Türk Telekom Sincan bölgesiyle ilgili internet hızının düşük olduğunu Sikayetvar üzerinden dile getiren bir vatandaş, 'Hızım düşük diye şikayet ettim, hızım daha da düşürüldü.Üstüne Şikayetim 'Sorun Çözüldü' olarak işaretlenmiş. Ben böyle saçma bir şey görmedim. İlgilenmesi gereken birim benimle iletişime dahi geçmeden 'Sorununu çözdük' demiş...' diye dert yanıyor. Bu şikayete de Türk Telekom'dan bir dönüş yapılmış gözükmüyor. İlgili şikayet sayfasına erişim için TIKLAYINIZ

Türk telekomu şikayet konusunda takip eden diğer iki firmada iletişim sektöründen. Fakat en yakın rakibiyle neredeyse yarı yarıya fark var. Personelin ilgisizliğiyse şikayetlerin ana odağı konumuna gelmiş durumda.

Şikayetlerin sadece bir kısmı;

TÜRK TELEKOM ARIZA KAYDI OLUŞTURUYORUM, 48 SAAT BEKLENİYOR, TEKRAR ARIZA KAYDI OLUŞTURULUYOR...

KPSSCAFE.COM.TR - ANKARA

Son Güncelleme: 14.08.2017 18:08
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
<strong>Dikkat!</strong> Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ebubekir 2 yıl önce

Kesinlikle haklı olan bi durum bn Konyada yaşıyorum bi ibternet problemini neredeyse 3 ay oldu hala çözemediker bugün yarın diye mırın kırın ediyolar aylık ödememizi yaptığımız halde halen interneti kullanamıyoruz

Avatar
Burak 2 yıl önce

Türk telekom artık umursamaz bir vaziyette içine girdi. Her ay şikayetiniz var mı diye arıyorlar, istek ve şikayetlerimizi dile getiriyoruz ama hiç bir değişim göstermiyor.

Avatar
Ali 2 yıl önce

T. Telekom kadar ilgisiz bir firma gormedim adananın göbeginde alt yapi olmadigi icin internet kullanamiyorum. Boyle birsey olabilirmi 2017 deyiz be 2017

Avatar
Vay be 2 yıl önce

Satarken çok güzel gerisi yalan güvenlik görevlilerine sahip cikmayip işten cikariyor 11 yıllık calisanlarini

Avatar
Mehmet yımaz 4 hafta önce

1997,yıllarında,,Türkcell.Telsim.Avea.vardı,, gerci ben türkcel kullanıyordum, problem oldugu zaman müşteri hizmetlerini aradığımızda bir kaç dakika sonra birebir canlı muhatap olacak,biri çıkıyordu, sorun neyse çözülüyordu.Ne zaman 2003,yılında ak parti iktidara geldi,,AVEA,TURKCELL.TELCİM.bu üç markayı birleştirdi.Türktelekom,,oldu,, olduda ne oldu? Hiç, şuan müşteri hizmetlerini arıyorsun,telesekreter, tam 15/20"dakika şuna bas, buna bas.şuna dokun buna dokun,, anasının amına bas,bilmem neye dokun, gitti, 25,Lr. Ben buradan türk Telekom müdürüne yazıyorum, şu an benim türk telekomdan 48,TL,yükleme alacağım var, müşteri hizmetlerini aradım,Faks çektim, fakat sorun çözülmedi,, sizin amınıza sokayım emi, geçmişini siktikleriminin.