Metro Türkiye’nin sunduğu müşteri deneyimi ödüle layık görüldü!

Türk mutfağının daimiyetini sağlama ve gelecek nesillere miras bırakma misyonunu üstlenen Metro Türkiye, müşterilerine sunduğu deneyim ile Uluslararası Müşteri Deneyimi Ödülleri 2019 töreninde “Müşteri Deneyimi Liderlik” kategorisinde bronz ödülün sahibi oldu.

Dünya genelinde müşteri deneyimi alanında ses getiren çalışmalara imza atan şirketlerin ödüllendirildiği 2019 yılı Uluslararası Müşteri Deneyimi Ödülleri 2019 (ICXA 19) töreni, Hollanda’nın Amsterdam kentinde gerçekleştirildi. 31 ülkeden 150 şirketin temsilcilerin katıldığı törende Türk mutfağının daimiyetini sağlama ve gelecek nesillere miras bırakma misyonunu üstlenen Metro Türkiye, “Müşteri Deneyimi Liderlik” kategorisinde Bronz ödülün sahibi oldu.

Novotel Amsterdam City Hotel’de finalistler müşteri deneyimi alanında çalışmalarını jüri üyeleri ile paylaştı. Etkinlikte Metro Türkiye Müşteri Deneyimi Grup Müdürü Melih Özgül ve Metro Türkiye Süreç İyileştirme Yöneticisi Numan Bilgin, Metro Türkiye’nin müşteri deneyimi ve süreç iyileştirme çalışmalarını jüri üyelerine sunarken aynı zamanda gelen soruları da yanıtladı. Akşam saatlerinde düzenlenen tören ile global ölçekte başarılı çalışmalar ödüllendirildi ve Metro Türkiye “Müşteri Deneyimi Liderlik” kategorisinde Bronz ödülün sahibi oldu.

Aldıkları ödülle ilgili olarak değerlendirmede bulunan Metro Türkiye Müşteri Deneyimi Grup Müdürü Melih Özgül şunları söyledi: “Müşterilerimize sunduğumuz deneyimin her gün daha da önem kazandığı ve tüketici beklentilerinin şirketlerin stratejik kararlarına çok daha fazla etki ettiği bir dönemdeyiz. Bu beklentiler nedeniyle artık sadece ürünleri rafa koymak yetmiyor; mağaza içindeki deneyim de önemli hale geliyor. Ancak müşteri deneyiminin sadece mağaza içinde değil müşterilerimize dokunduğumuz tüm kanallarda kusursuz olması gerektiği inancıyla, omni-channel stratejimizin bir parçası olarak farklı uygulama ve fonksiyonlarla tüm kanallarda hızlı gelişim sağlamaya çalışıyoruz. Kısacası gastronomi tutkunlarının ve HoReCa sektörünün deneyimlerini zirveye taşımayı hedefliyoruz. Bu ödül Metro Türkiye olarak geçtiğimiz yıl boyunca müşteri deneyimi alanında yaptığımız çalışmaların ve projelerin başarısını da teyit ediyor.”

Metro Türkiye Hakkında

Metro Türkiye, dünyanın en önemli uluslararası perakende şirketlerinden METRO’nun satış şirketlerinden biridir. Metro Türkiye, profesyonellerin kendileri ve iş yerleri için ihtiyaç duydukları 40 bin çeşit ürünü, fiyat-kalite-performans ilişkisini gözeterek sunmaktadır. METRO, 35 ülkede 760’tan fazla mağazayla hizmet vermektedir. Dünya çapında 150 binden fazla çalışanı olan şirket, tüm dünyada 24 milyon profesyonel müşteriye hizmet vermektedir. METRO’nun lokomotif şirketi olarak kabul edilen Metro Türkiye, ülkemizde 1990’dan bu yana faaliyet göstermektedir. Uygun fiyatlı, taze ve kaliteli on binlerce ürün, 21 şehirde 37 Metro Türkiye mağazasında satışa sunulmaktadır. Tüm Metro mağazalarında “Tarladan Çatala” gıda güvenliği yönetim sisteminin kurulmasını esas alan bir standart olan ISO 22000 Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi standartları yüzde 100 uygulanmaktadır.

Dünya genelinde müşteri deneyimi alanında ses getiren çalışmalara imza atan şirketlerin ödüllendirildiği 2019 yılı Uluslararası Müşteri Deneyimi Ödülleri 2019 (ICXA 19) töreni, Hollanda’nın Amsterdam kentinde gerçekleştirildi. 31 ülkeden 150 şirketin temsilcilerin katıldığı törende Türk mutfağının daimiyetini sağlama ve gelecek nesillere miras bırakma misyonunu üstlenen Metro Türkiye, “Müşteri Deneyimi Liderlik” kategorisinde Bronz ödülün sahibi oldu.

Novotel Amsterdam City Hotel’de finalistler müşteri deneyimi alanında çalışmalarını jüri üyeleri ile paylaştı. Etkinlikte Metro Türkiye Müşteri Deneyimi Grup Müdürü Melih Özgül ve Metro Türkiye Süreç İyileştirme Yöneticisi Numan Bilgin, Metro Türkiye’nin müşteri deneyimi ve süreç iyileştirme çalışmalarını jüri üyelerine sunarken aynı zamanda gelen soruları da yanıtladı. Akşam saatlerinde düzenlenen tören ile global ölçekte başarılı çalışmalar ödüllendirildi ve Metro Türkiye “Müşteri Deneyimi Liderlik” kategorisinde Bronz ödülün sahibi oldu.

Aldıkları ödülle ilgili olarak değerlendirmede bulunan Metro Türkiye Müşteri Deneyimi Grup Müdürü Melih Özgül şunları söyledi: “Müşterilerimize sunduğumuz deneyimin her gün daha da önem kazandığı ve tüketici beklentilerinin şirketlerin stratejik kararlarına çok daha fazla etki ettiği bir dönemdeyiz. Bu beklentiler nedeniyle artık sadece ürünleri rafa koymak yetmiyor; mağaza içindeki deneyim de önemli hale geliyor. Ancak müşteri deneyiminin sadece mağaza içinde değil müşterilerimize dokunduğumuz tüm kanallarda kusursuz olması gerektiği inancıyla, omni-channel stratejimizin bir parçası olarak farklı uygulama ve fonksiyonlarla tüm kanallarda hızlı gelişim sağlamaya çalışıyoruz. Kısacası gastronomi tutkunlarının ve HoReCa sektörünün deneyimlerini zirveye taşımayı hedefliyoruz. Bu ödül Metro Türkiye olarak geçtiğimiz yıl boyunca müşteri deneyimi alanında yaptığımız çalışmaların ve projelerin başarısını da teyit ediyor.”

Metro Türkiye Hakkında

Metro Türkiye, dünyanın en önemli uluslararası perakende şirketlerinden METRO’nun satış şirketlerinden biridir. Metro Türkiye, profesyonellerin kendileri ve iş yerleri için ihtiyaç duydukları 40 bin çeşit ürünü, fiyat-kalite-performans ilişkisini gözeterek sunmaktadır. METRO, 35 ülkede 760’tan fazla mağazayla hizmet vermektedir. Dünya çapında 150 binden fazla çalışanı olan şirket, tüm dünyada 24 milyon profesyonel müşteriye hizmet vermektedir. METRO’nun lokomotif şirketi olarak kabul edilen Metro Türkiye, ülkemizde 1990’dan bu yana faaliyet göstermektedir. Uygun fiyatlı, taze ve kaliteli on binlerce ürün, 21 şehirde 37 Metro Türkiye mağazasında satışa sunulmaktadır. Tüm Metro mağazalarında “Tarladan Çatala” gıda güvenliği yönetim sisteminin kurulmasını esas alan bir standart olan ISO 22000 Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi standartları yüzde 100 uygulanmaktadır.

KPSS Cafe mobil uygulamalarını indirerek yeni ilanlardan ve gelişmelerden anında haberdar olabilirsiniz. 

IOS uygulaması veya Android Uygulaması yeni yayınlanan ilanlardan ve son dakika gelişmelerden haberdar olmanız için cep telefonunuzda olması gereken tek uygulamadır. Aynı zamanda Kpss Cafe'yi twitterfacebook ve instagram gibi sosyal medya platformlarından da takip edebilirsiniz.

04 Ara 2019 - 10:26 - Gündem



göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak KPSS Cafe Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan KPSS Cafe hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler KPSS Cafe editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı KPSS Cafe değil haberi geçen ajanstır.



Anket Kamuya Memur Ve Personel Alımlarında Mülakat Kaldırılmalı mı?
Tüm anketler