'Alo Tapu Hattı'na İlgi Büyüyor

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından hizmete sunulan Alo Tapu Hattına ilgi büyümeye devam ediyor.

banner396

'Alo Tapu Hattı'na İlgi Büyüyor

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından hizmete sunulan Alo Tapu Hattına ilgi büyümeye devam ediyor.

10 Aralık 2014 Çarşamba 13:21
204 Okunma
'Alo Tapu Hattı'na İlgi Büyüyor
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından hizmete sunulan Alo Tapu Hattına ilgi büyümeye devam ediyor.

Eylül ayının 15'inden itibaren ALO 181 Çağrı Merkezi yoluyla tapu ve kadastro konularında randevu işlemleri artık bir telefonla alınabiliyor. ALO 181 Çağrı Merkezi, 7/24 hizmet verme esasına göre kuruldu. Bu hat sayesinde telefonla randevunun yanı sıra aynı zamanda bilgi, şikayet ve ihbarlar, hizmetin iyileştirilmesi işlemleri, tek bir merkezden etkin, hızlı ve güvenli bir şekilde yürütülüyor.
ALO 181'e tapu ve kadastro konusunda özellikle telefonla randevu alma konusunda gelen aramalar her geçen ay artarak devam ediyor. Geçtiğimiz ay merkez en fazla İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa, Antalya, Adana, Tekirdağ, Kocaeli ve Mersin illerinden arandı. Vatandaşların hattı ararken en fazla merak ettiği ve bilgi sorusu yönelttiği bazı sorular ise şöyle:

"Veraset ve intikal işlemlerini nasıl gerçekleştirebiliriz? Konut alım ve satımında harç ve vergi miktarları ne kadar? Kentsel dönüşüme katılsak tapu harçlarından da muaf mıyız? Oturduğumuz evin ada, parsel bilgilerini öğrenebilir miyiz? Kimler aile konutu şerhi verebilir?"
>>2016 KPSS'YE GİRECEK ORTAÖĞRETİM ADAYLARI DİKKAT!!!

Son Güncelleme: 10.12.2014 13:31
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner389

banner394