SBS'de açık uçlu sorular üzerinde çalışılıyor

  Türk Eğitim Derneğinin (TED) Uluslararası Eğitim Forumu'nun üçüncüsü, Eğitim Siyaseti Nedir başlığı altında TED Ankara Koleji'nde yapıldı.

banner396

SBS'de açık uçlu sorular üzerinde çalışılıyor

  Türk Eğitim Derneğinin (TED) Uluslararası Eğitim Forumu'nun üçüncüsü, Eğitim Siyaseti Nedir başlığı altında TED Ankara Koleji'nde yapıldı.

28 Nisan 2013 Pazar 17:13
149 Okunma
SBS'de açık uçlu sorular üzerinde çalışılıyor

 

Türk Eğitim Derneğinin (TED) Uluslararası Eğitim Forumu'nun üçüncüsü, "Eğitim Siyaseti Nedir" başlığı altında TED Ankara Koleji'nde yapıldı. Eğitim Forumuna Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı soruları cevapladı.

 

Avcı, Seviye Belirleme Sınavı'na...


 



Türk Eğitim Derneğinin (TED) Uluslararası Eğitim Forumu'nun üçüncüsü, "Eğitim Siyaseti Nedir" başlığı altında TED Ankara Koleji'nde yapıldı. Eğitim Forumuna Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı soruları cevapladı.



 



Avcı, Seviye Belirleme Sınavı'na (SBS) ilişkin sorusu üzerine, böyle kapsamlı bir değişikliği bir yıla sığdırmanın mümkün olmadığını söyledi.



 



Çocukların 4 yılda ders içi ve ders dışı birçok faaliyet yaptığı bilgisini veren Avcı, bu performanslarını, başarılarını ders dışı etkinliklere dahil etmeye yönelik bir sistem planladıklarını kaydetti.



 



Şu anda geriye dönük performans değerlendirmesi yapılmasının mümkün olmadığını vurgulayan Bakan Avcı, "Çocukları test cenderesinden, çoktan seçmeli sistemden kurtaracak yeni bir sistem üzerinde çalışıyoruz. Açık uçlu sorularla yürüyen bir seçme daha sağlıklı olur diye düşünüyoruz. Ancak çalışmalarımız devam ediyor" dedi.



trthaber


>>2016 KPSS'YE GİRECEK ORTAÖĞRETİM ADAYLARI DİKKAT!!!

Son Güncelleme: 28.04.2013 17:13
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner389

banner394