Özel Okul Öğrenci Kayıt Sözleşmesi'nde Değişiklik

Milli Eğitim Bakanlığı resmi web sayfasında bir duyuru ilanı yayımladı.

banner396

Özel Okul Öğrenci Kayıt Sözleşmesi'nde Değişiklik

Milli Eğitim Bakanlığı resmi web sayfasında bir duyuru ilanı yayımladı.

02 Ağustos 2016 Salı 13:33
648 Okunma
Özel Okul Öğrenci Kayıt Sözleşmesi'nde Değişiklik
Milli Eğitim Bakanlığı resmi web sayfasındaki duyuru ilanı ile özel okul kayıt sözleşmesinde yaptığı değişikliği duyurdu. 

Milli Eğitim Bakanlığı'nın duyuruda yer verdiği eklere haberin en altından erişim sağlayabilirsiniz. 

İşte Değişiklik Yapılan Sözleşme;
''SÖZLEŞME ŞARTLARI
1. Okulun ara sınıflarının eğitim ücreti bir önceki eğitim ve öğretim yılında ilan edilen, okulda devam eden öğrencilerin ücreti ise öğrenci kayıt sözleşmesinde belirlenen eğitim ücretine (Y.İ-ÜFE+TÜFE)/2 oranına en fazla % 5 artış yapılarak hesaplanır.
2. Kurumumuz, bir sonraki yılın eğitim ve öğretim ücretini ve diğer (takviye kursları, yemek, servis, pansiyon vb.) ücretleri, ocak ayından itibaren mayıs ayının sonuna kadar ilan eder. Bu ilanlarda ders yılı veya ders saati ücretiyle birlikte, peşin veya taksitli ödemeler ve diğer indirimler de belirtilir.
3. Sosyal ve kültürel faaliyetler, gezi ve gözlem gibi diğer etkinlikler için ücretler, faaliyet öncesi belirlenir. Kurs ve faaliyetlere katılım ise veli/vasi izni doğrultusunda gerçekleşir.
4. Kurumumuz, öğrenci veya velilerinden beceri eğitimi / staj çalışması adı altında ayrı bir ücret talep etmeyecektir.
5. Kurumumuzun süresi içinde eğitim ve öğretim ücretini ilan etmemesi halinde, kurumumuzdan bir önceki yılın eğitim ve öğretim ücreti geçerli olacaktır.
6. Kurumumuzun eğitim ve öğretim ücreti kurum adına açılan ve Valiliğe bildirilen banka hesap numarasına yatırılarak tahsil edilir.
7. Kurumumuz, çalışma takviminde belirtilen ders yılı sonunda ücretini ödemeyen öğrencilerin kayıtlarını yenilemeyebilir. Ücretini ödememekte ısrarcı olan velinin/vasinin çocuğunun kaydı, maarif müfettişleri tarafından yapılacak inceleme sonucunda nakil ve yerleştirme komisyonu aracılığıyla uygun olan resmi okula
veya açık liseye alınır.
8. Aşağıda belirtilen sebeplerden bir veya birkaçının oluşması hâlinde kurumumuzdan ayrılanlara düzenlenen faturada belirtilen tutar üzerinden öğrencinin ayrılış tarihinden sonraki günlere ve saatlere isabet eden ödenmiş ücretleri kurumumuz tarafından öğrenci veli/vasisine iade edilir.
a) Sağlık raporu alarak öğrencinin sağlık sebebiyle kurumdan ayrılması,
b) Kurumun kapanması,
c) Dönemin açılamaması,
3
d) Kurumun eğitim ve öğretim ortamının olumsuz yönde değiştiğinin maarif müfettişleri tarafından tespit edilmesi,
e) Velinin/vasinin öğrencisini okutamayacak duruma düştüğünün resmî kurumlarca belgelendirilmesi durumunda okula ödemiş olduğu ayrılış tarihinden sonraki günlere ve saatlere isabet eden ücret öğrenci veli/vasisine iade edilir.
9. MEB Özel Öğretim Kurumları Yönetmeliğinin 56’ncı maddesi hükümlerince; eğitim ve öğretim yılı başlamadan kurumumuzdan ayrılanlara yıllık ücretin %10 dışındaki kısmı, eğitim ve öğretim yılı başladıktan sonra kurumumuzdan ayrılanlara ise yıllık ücretin %10’u ile öğrenim gördüğü günlere göre hesaplanan
miktarın dışındaki kısmı öğrenci veli/vasisine iade edilir.
10. Kurumumuz tarafından öğrencinin ücretsiz okumasının uygun bulunması veya indirim hakkı elde etmesi halinde kurumumuza ödenen ücret, eğitim ve öğretimin başladıktan sonra iki ay içinde öğrenci veli/vasisine geri ödenir.
11. Herhangi bir şekilde kurumumuzdan ayrılan burslu öğrencilerden öğrenim gördüğü süre için kurumumuz tarafından ücret talep edilmeyecektir.
12. Eğitim ve Öğretim Desteğinden faydalanan öğrenci ücretinin ödenmesi;
a) Öğrencinin velisi/vasisi okulun ilan etmiş olduğu yıllık eğitim ve öğretim ücretinin Bakanlıkça karşılanacak eğitim ve öğretim desteğinin dışında kalan bedelini okula ödemekle yükümlüdür.
b) Eğitim Öğretim Desteği kapsamındaki öğrencilerin ücretleri için eğitim ve öğretim desteği toplam tutarı düşülerek kalan kısmına … taksit yapılabilir.
c) Öğrencinin Eğitim ve Öğretim Desteğinin çeşitli sebeplerden iptal edilmesi durumunda kalan tutar öğrencinin velisi/vasisinden tahsil edilir.
13. MEB Özel Öğretim Kurumları Yönetmeliğinin Ek 2’ nci maddesine göre; kurumumuzun ilan ettiği yıllık ücretin %51’i ve fazlası oranında burslu okutulan öğrencinin Eğitim ve Öğretim Desteği Bakanlığa bildirilerek kesilir.
14. Öğrencinin okula devam etmesi esastır. Devamsızlık yapan öğrencilerin velileri/vasileri, öğrencilerin mazeretlerini okula bildirir. Veli/vasilerce söz konusu bildirimin okula yapılmaması halinde, okul idaresi gelmeyen öğrencilerin velisiyle/vasisiyle iletişim kurarak devamsız öğrenci hakkında veli/vasiye bilgi verir.
15. İş bu sözleşmede yer alan hususların yerine getirilmesi ve gerekli tebligatların yapılabilmesi için veli/vasi tarafından aşağıda belirtilen adresin yasal ikametgâh adresi olduğu ve adres değişikliği durumunda 15 gün içerisinde yazılı olarak okula bildirilmediği takdirde bu adrese yapılacak tebligat geçerli olacaktır. Öğrenci
kayıt sözleşmesinin tüm hükümleri veli/vasi tarafından eksiksiz olarak okunmuş, anlaşılmış ve herhangi bir tereddüt olmaksızın tamamen hür irade ve arzu ile kesin olarak kabul edilmiştir.
Öğrenci velisi/vasisi … /…/201… Kurumun
 Adı Soyadı (Kaşe, Mühür ve Yetkili imza)''

Kpsscafe.com.tr
>>2016 KPSS'YE GİRECEK ORTAÖĞRETİM ADAYLARI DİKKAT!!!

Son Güncelleme: 02.08.2016 13:47
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner389

banner394