Öğrenciler teknolojiyi bilmiyor, Bilişim Öğretmenleri Her Kademeye Atanmalı

Bilişim dersleri hemen hemen her kademeden kaldırıldı. Maalesef teknoloji çağında ülkemizde ki gençler teknolojiyi ya yanlış tanıyor, ya da tanımıyor. Bu yüzden bilişim öğretmenlerinin, ilkokul 1. sınıftan, lise son sınıfa kadar her yıl, her sınıfa, en az dört saat olmak şartı ile derse girmeleri gerekiyor. Bilişim dersleri bu çağda her kademede zorunlu olmalı.

banner396

Öğrenciler teknolojiyi bilmiyor, Bilişim Öğretmenleri Her Kademeye Atanmalı

Bilişim dersleri hemen hemen her kademeden kaldırıldı. Maalesef teknoloji çağında ülkemizde ki gençler teknolojiyi ya yanlış tanıyor, ya da tanımıyor. Bu yüzden bilişim öğretmenlerinin, ilkokul 1. sınıftan, lise son sınıfa kadar her yıl, her sınıfa, en az dört saat olmak şartı ile derse girmeleri gerekiyor. Bilişim dersleri bu çağda her kademede zorunlu olmalı.

29 Ocak 2015 Perşembe 18:22
211 Okunma
Öğrenciler teknolojiyi bilmiyor, Bilişim Öğretmenleri Her Kademeye Atanmalı
Bilişim dersleri hemen hemen her kademeden kaldırıldı. Maalesef teknoloji çağında ülkemizde ki gençler teknolojiyi ya yanlış tanıyor, ya da tanımıyor. Bu yüzden bilişim öğretmenlerinin, ilkokul 1. sınıftan, lise son sınıfa kadar her yıl, her sınıfa, en az dört saat olmak şartı ile derse girmeleri gerekiyor. Bilişim dersleri bu çağda her kademede zorunlu olmalı.

 ERG, eğitim sisteminin iyileştirilmesine katkı sağlamak amacıyla, nesnel değerlendirmeler yapmakta ve yapıcı eleştiriler sunmaktadır.
Milli Eğitim Şuraları'nın çoksesli ve şeffaf tartışmalarla gerçekleşmesinin önemini vurgulamak amacıyla ERG, 19. Milli Eğitim Şurası'nı içerik, katılım, temsiliyet, tartışmaların saydamlığı çerçevesinde değerlendirdi.

Değerlendirmede notunda öne çıkan başlıklar şöyle sıralandı;

 
*Şura Hazırlık Raporunun, öğretim programları ve haftalık ders çizelgelerine, eğitim yöneticilerinin niteliğinin artırılmasına ve okul güvenliğine ilişkin bölümleri Türkiye'deki mevcut sorunları kapsamlı biçimde özetleyen ve uluslararası örnekler temelinde değerlendiren bir yapıya sahiptir.

*Devlet okullarında görevli öğretmenlerin yarısından çoğu kadınken, öğretmen niteliğinin artırılmasına odaklanan çalışma grubunda kadın katılımcıların sayısı çok sınırlı kalmıştı
 
*Basın mensuplarının çalışma gruplarını izlemelerine izin verilmemesi, katılımcı listelerinin ve genel kurula gönderilecek çalışma grupları önerilerinin katılımcılarla paylaşılmamış olması, çalışma gruplarında karar verme süreçlerinin saydam biçimde işlemediğinin birer göstergesidir.
 
*Türkiye'de öğrencilerin sadece yüzde birinin ileri düzey bilgisayar becerilerine sahip olduğunu (Çek Cumhuriyeti yüzde 37, Kore yüzde 35, Avustralya yüzde 34 ve Polonya yüzde 33) ve yetişkinlerin İngilizce becerilerinin Ürdün ve Katar'ın gerisinde ve çok düşük düzeyde olduğunu göstermektedir.

egitimajansi
>>2016 KPSS'YE GİRECEK ORTAÖĞRETİM ADAYLARI DİKKAT!!!

Son Güncelleme: 29.01.2015 18:25
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner389

banner394