Matematik Öğretmeni Bulduğu Formülü Bakanlığa Gönderdi

Matematik öğretmeni bulduğu formülü Milli Eğitim Bakanlığına gönderdi. Matematik öğretmenin bulduğu formül hakkında detaylı bilgi almak istiyorsanız haberimizi incelemeniz gerekiyor...

banner396

Matematik Öğretmeni Bulduğu Formülü Bakanlığa Gönderdi

Matematik öğretmeni bulduğu formülü Milli Eğitim Bakanlığına gönderdi. Matematik öğretmenin bulduğu formül hakkında detaylı bilgi almak istiyorsanız haberimizi incelemeniz gerekiyor...

09 Şubat 2016 Salı 23:35
473 Okunma
Matematik Öğretmeni Bulduğu Formülü Bakanlığa Gönderdi
Matematik öğretmeni bulduğu formülü Milli Eğitim Bakanlığına gönderdi. Matematik öğretmenin bulduğu formül hakkında detaylı bilgi almak istiyorsanız haberimizi incelemeniz gerekiyor...

Sonsuza kadar uzanan asalları sonsuz koni ve kesik konilerden elde etmenin mümkün olduğunu söyleyen matematik öğretmeni Aydın Cerit, formülü Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı'ya mektupla göndererek destek istedi.

Matematik öğretmeni Cerit bir matematik formülü buldu. Bulduğu formülü bir mektup ile Milli Eğitim Bakanlığına gönderen matematikçi cerit Bakanlıktan haber bekliyor. 

Matematik öğretmeni Aydın Cerit asal sayılar üzerinde araştırmalar yapıyordu. Ayrıca matematik öğretmeni Aydın Cerit asal sayılar üzerinde yaptığı çalışmaların çok iyi sonuçlar verdiğini söyledi.

Ayrıca matematik öğretmeni Aydın Cerit asal sayılar üzerinde yaptığım son çalışmamda asal sayılara geometrinin çok faydası oldu dedi. 

Şöyle ki sonsuza uzanan bir koni düşündüm. Bu koniye tepe noktasından başlayarak eşit aralıklarla tabana paralel düzlemlerle kestirerek koniler oluşturdum ve şunu gördüm; en üstteki koninin hacmine v dersek üstten 1. kesik koninin hacmi, 7.v, 2. kesik koninin hacmi 19.v, 3. kesik koninin hacmi 37.v, 4. kesik koninin hacmi 61.v, 6. kesik koninin hacmi 127.v, 9. kesik koninin hacmi 271.v şeklinde devam etti. Benzerlik oranından yola çıkarak ardışık kesik konilerin hacimleri arasında (3n üzeri 2 - 3.n+1) polinom dizisini elde ettim. Bu dizi sayesinde de sonsuza kadar bu dizinin hangi terimlerinin asal, hangilerinin ise asal olmadıklarını belirleyebiliyoruz. 

Bu çalışmam geometri ile birleşerek hangi terimlerin asal hangi terimlerin asal olmadığını ortaya çıkarıyor dedi matematik öğretmeni Aydın Cerit. 



Matematik Öğretmeni Bulduğu Formülü Bakanlığa Gönderdi 
>>2016 KPSS'YE GİRECEK ORTAÖĞRETİM ADAYLARI DİKKAT!!!

Son Güncelleme: 09.02.2016 23:45
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner389

banner394