Yapı Kredi Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi Alım İlanı

Müşterilere telefonda yön verip sorunlarını çözmek için, Yapı Kredi bankası çağrı merkezi müşteri temsilcisi alımı yapacak.

banner396

Yapı Kredi Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi Alım İlanı

Müşterilere telefonda yön verip sorunlarını çözmek için, Yapı Kredi bankası çağrı merkezi müşteri temsilcisi alımı yapacak.

27 Nisan 2015 Pazartesi 13:17
239 Okunma
Yapı Kredi Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi Alım İlanı
Müşterilere telefonda yön verip sorunlarını çözmek için, Yapı Kredi bankası çağrı merkezi müşteri temsilcisi alımı yapacak.

Yap Kredi Eleman Alım:

 *Telefon bankacılığının gerektirdiği tüm hizmetleri sunarak, müşteriyi doğru bilgilendirmek,
*Müşteri şikayetlerini çözümlendirmek,

*Bankanın uygun ürünlerinin satışını, tanıtımını gerçekleştirmek.

Aranan Nitelikler
Türkiye'nin en iyi çağrı merkezinde görev yapacak;

*Üniversitelerin önlisans/lisans mezunu, son sınıf öğrencisi.

*28 yaşından gün almamış,

*Diksiyonu düzgün,

*Telefonda iletişim yeteneği güçlü,

*Çok iyi sözel ifade becerilerine ve ikna yeteneğine sahip,

*Sosyal yönü güçlü, insan ilişkilerinde başarılı,

*Satışa yatkın, telefonla satış yapabilecek,

*Vardiyalı çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek,

*Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış veya en az 2 yıl süre ile tecilli durumda olan.
>>2016 KPSS'YE GİRECEK ORTAÖĞRETİM ADAYLARI DİKKAT!!!

Son Güncelleme: 27.04.2015 13:20
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner389

banner394